ja, eerst zeuren dat het zo rustig is, en dan is er iemand; weer niet goed...quote:
psiesquote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, eerst zeuren dat het zo rustig is, en dan is er iemand; weer niet goed...
Haha, dat had ik toen ik naar DoeMaar ging. Kaarten besteld, betaling gedaan, "er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw"quote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Maes het volgende:
Ik bestel net die kaarten maar krijg geen bevestigingsmail. Hoe lang duurt dat normaal? Geld is wel afgeschreven.
mannen...quote:
15:50quote:Op maandag 30 november 2009 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mannen...![]()
Hoe laat moet je?
Wie gaat er met je mee?
haha, ja dat snap ik... hoewel ik aanneem dat ie bij je hoofdeinde gaat zitten, en niet bij je voeteneind...quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
15:50
MikeyMo
Ik heb liever MM mee dan iemand andersMM heeft alles down there toch al gezien
quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ja dat snap ik... hoewel ik aanneem dat ie bij je hoofdeinde gaat zitten, en niet bij je voeteneind...
quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zie hem zo bij dat voeten end zitten
![]()
![]()
Scheelt wel weer rijden danquote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
kan ie t de volgende keer misschien zelf...
Vertel, vertel wat fijn!quote:
Oh, wat gaan ze doen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Vertel, vertel wat fijn!![]()
![]()
![]()
Wij zijn hier net terug na een dagje ziekenhuis.
Alles doorgesproken voor de operatie en rest enz. enz.
Het hoofd chirurgie was het gelukkig met me eens dat opname
zo vlak voor de feestdagen niet goed zou zijn.
Voor mij niet, maar voor de afdeling ook niet.
(Traumatologie en dan allerlei dronken feestmenschen die plotseling bij je moeten liggen na een ongeluk)
Krijg dus voor direct na de feestdagen een oproep.
Hij wil me er twee dagen voor de operatie al hebben, en omschreef mijn gezondheid als
"delicaat", dat dan weer wel.
Maar goed de eerste drie a vier weken van het nieuwe jaar mag ik dus
"Uit logeren".
oh no!!!!quote:
Mn schouder weer. Ben bij de fysio geweest vanmorgen en die heeft mn rug gemobiliseerd, maar daarvoor moest mn arm omhoog. Toen deed het geen pijn, maar nou voel ik 'm weer aardig.quote:
Zou je dat echt doenquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij een pak voor me regelt...
alweer patat!quote:
hahahaha, ja hoor. heb nog geen plannen volgens mij...quote:
M'n enkel fixeren, we zijn nu een jaar, twee operaties en drie ziekenhuisopnames verder,quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat gaan ze doen?![]()
En fijn dat ze rekening houden met de last die je van die feestmensen kan hebben!
Oh, dat klinkt heftig inderdaad!!!quote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Strega het volgende:
[..]
M'n enkel fixeren, we zijn nu een jaar, twee operaties en drie ziekenhuisopnames verder,
maar nog niet goed. Hopelijk is dit de laatste operatie, maar geen garantie, het ijzer kan natuurlijk weer
afstoting gaan krijgen.
En ik kan helaas daarna m'n enkel enzo niet meer bewegen, maar goed ik kan nu al een jaar sowieso niet lopen
en das best lastig als je graag met je honden loopt.
Jeutje! Wat heftig!quote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Strega het volgende:
[..]
M'n enkel fixeren, we zijn nu een jaar, twee operaties en drie ziekenhuisopnames verder,
maar nog niet goed. Hopelijk is dit de laatste operatie, maar geen garantie, het ijzer kan natuurlijk weer
afstoting gaan krijgen.
En ik kan helaas daarna m'n enkel enzo niet meer bewegen, maar goed ik kan nu al een jaar sowieso niet lopen
en das best lastig als je graag met je honden loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |