Hmz, das nog best een goede tip.. ff praktisch denken nog.. Niet te snel, maar vanavond ofzo.. Dan hadden alle partners ook kunnen reageren..quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1. ok!
2. ik ook niet...![]()
3. Ik ook!!!! Maar dan op de dag zelf vooral... dat je uit de trein stapt en denkt:![]()
[..]
poeh...
maak een nep-hotmailadres aan en mail naar alle kinderen dat alles gekocht is behalve dat cadeau???
Fijn voor jullie dat er wat meer duidelijkheid is over wanneer er een operatie komt. Ik hoop ook voor jullie dat dit de laatste zal zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef Strega het volgende:
Zo, plof even op de bank, want ben doodmoei.
Greys, Pagan kijkt zo ff naar de meetdata enzo.
Zou toch wel leuk zijn, zo voor het ziekenhuis aan.![]()
En pm en zo kun je best doen, wat mij betreft.
Je bent nm. gewoon een lieverd, die overal aan denkt.![]()
Oh-Oh, fijne baasjes voor Libelle?
ja! en dan een spelfout ofzo er in doen, dat niemand denkt dat jij het bent...quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmz, das nog best een goede tip.. ff praktisch denken nog.. Niet te snel, maar vanavond ofzo.. Dan hadden alle partners ook kunnen reageren..
Denk wel aan je IP-adres he!! Ik weet niet hoever ze bij jou in de familie gaan om erachter te komen wie welk lootje heeft maar goed. Ik geloof dat Subtle of Zwabber laatst wisten hoe je dat moest omzeilen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmz, das nog best een goede tip.. ff praktisch denken nog.. Niet te snel, maar vanavond ofzo.. Dan hadden alle partners ook kunnen reageren..
en anders wil ik het best nog vanaf mijn computer doen vanavond hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Denk wel aan je IP-adres he!! Ik weet niet hoever ze bij jou in de familie gaan om erachter te komen wie welk lootje heeft maar goed. Ik geloof dat Subtle of Zwabber laatst wisten hoe je dat moest omzeilen.
Nice! Dat was wel een goede tip, van die IP-adresen, mijn zwager en Ravage zijn wel allebei IT-erquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en anders wil ik het best nog vanaf mijn computer doen vanavond hoor!
Laat maar weten of ik het moet sturen!quote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nice! Dat was wel een goede tip, van die IP-adresen, mijn zwager en Ravage zijn wel allebei IT-er
Van mij bedoel je?quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Maes het volgende:
Een vrouw it is!
Ik vind het stiekem wel een beetje eng. Verhaal en verdriet van jezelf dat natuurlijk dan versterkt wordt.
Leuk, altijd al eens willen doen.................., met mijn buurman.quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef Qwea het volgende:
ja eej, mensen die in zoetermeer ofzo wonen of http://www.dutchwaterdreams.com/ leuk vinden...
PM me eens. ik heb 4 kaartjes.. geldig tot 31-01-2010 voor 1 ding/iets naar keuze gratis. Dus raften, waterboarden, ect....
Anders flikker ik ze weg
Pubmeet in Utrecht, Tombolafan houdt het lijstje bij en het wordt wrsch. volgend jaar.quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Enfermera het volgende:
Oh, is er een mini-meet?Vertelvertel!
Oei, parkeerplek in Utrecht.quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Pagan het volgende:
Ook hoi. 12&13 zijn allebeide OK, 13 heeft de voorkeur. Rolstoelproof met parkeerplek in de buurt zou fijn zijn.
maarre, 12 en 13 is toch nog niet van de baan?quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Jammer dat het nou alweer volgend jaar wordt, dat was niet helemaal het idee van een snelle spontane meet. Alleen ik had moeten weten dat snelle spontane meets er hier gewoon niet in zitten, my mistake
Pfieeeeeeeeeeeeuw, OF de hond OF de kat heeft een heeeeel vies poepje gelaten.
Die hebben stiekem mee zitten kijken gisteravond naar dat programma denk ik
whahahaha, vorige keer ging ik ook maar met de trein daarom...quote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, parkeerplek in Utrecht.
Dat is me vorige week vrijdag nogal tegengevallen
Maar als we een datum hebben komt die plek ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |