Dat is niet fair.quote:
Van de duivel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik speel wel even voor advocaat van de duivel: triggershot had toch echt de laatste post.
Sommige zijn zo leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor die shoppers at walmart link trouwens, kan ik vanavond weer lachen![]()
.
Ik kwam in je dromen voor?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gisternacht zei je we wat anders.
Heerlijk vadsig Amerikaansquote:
Die vond ik nog het ergste.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heerlijk vadsig Amerikaans. Alhoewel je net zoiets in Nederlandse achterbuurten zou kunnen doen volgens mij
. Die rugtieten
![]()
.
Letterlijk en figuurlijkquote:
Ik niet, volgende week weer ofzo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoe is jullie zaterdag avond beste menschen? Wie gaat er nog uit?
Zometeen Antwerpenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoe is jullie zaterdag avond beste menschen? Wie gaat er nog uit?
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt wel alsof ze uit haar navel heeft zitten schijten.
2in1.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Leuk, leuk. Naar een club of een kroeg?
Zeker.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Kijk, da's nog leuker natuurlijk.
Wadan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:18 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb wat gemist in het vorige deel. Ze hadden het over mij.
Ohja datte. Ik dacht al werd er echt flink geroddeld dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Over dat ik geen arabische woorden begreep.
Niet begrijpen -> yalla, roehquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Over dat ik geen arabische woorden begreep.
Of wacht dat was wat Triggershot naar me stuurde een link.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ohja datte. Ik dacht al werd er echt flink geroddeld dan.
Ja roeh begrijp ik wel, hij zei Rah, maar Rah is verleden tijd dusquote:
Keihard.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Of wacht dat was wat Triggershot naar me stuurde een link.
[..]
Ja roeh begrijp ik wel, hij zei Rah, maar Rah is verleden tijd dus. Bedenk ik me net
.
Niet zo haten.
Griekjeee hoe ga jij om met haters?
Wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Griekjeee knuppelt ze verbaal neer.
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Keihard.
Ik speel er altijd een beetje mee, dan worden ze nog gefrustreerder. Dat is leuk
Ohmygod, wat is dat voor een topic, ik moest huilenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef griekjeee het volgende:
Winkelend gespuis bij Walmart...
dat hert
Sorry mijn fout.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ohmygod, wat is dat voor een topic, ik moest huilen.
Haters ja? Ik denk meer fans dan haters nu op het moment.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Zoals iemand ook al zei, haters zijn je grootste fans.
Jij hebt er best wel veel he?
Amerika is er oneindig veel waard. Wat een kutlandquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind Amerika wel drie huil-lachsmileys waard:![]()
![]()
Álles daar, het is net alsof je een omgekeerde wereld binnen wandelt. Alles is zo krom.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, het jostigehalte is daar gewoon zo ontzettend hoog.
Serieus ik ga er niet eens meer naar kijken en jij bent nog de TSquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef griekjeee het volgende:
he bah check één van de laatste plaatjes in dat topic dan.
Jawelquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef Lub_ya het volgende:
Maar griekjeee hoe zie jij altijd dat mensen bij je lurken? Ik geloof echt niet dat je elke keer in je fobo kijkt.
Die laatstequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Die vrouw die haar kind zichzelf laat stikken of die kerel die in z'n broek heeft gescheten?
Het is ook het enige waar ik aan moest denken. Maar dankje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind in ieder geval dat je de TT goed hebt verwoord. Het is inderdaad gespuis van de richel.
Oh oki. Ik vind je strategie eigenlijk wel coolquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jawelmeestal als ik net een reactie heb gehad, soms toevallig.
Idd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
het regenseizoen is nu wel echt begonnen denk ik.
Ik vind de verschillende reacties erop altijd wel komisch.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh oki. Ik vind je strategie eigenlijk wel cool.
Wat gaan jullie doen, niet slapen?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:59 schreef Lub_ya het volgende:
Ik ga het nu doen.
Slaap lekker allemaal.
en waar is nou die headerquote:
Wat stond er eerst?quote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
TT weer even naar het standaard veranderd. Regel die ooit ingesteld is, maar nog steeds geld.
EN TOCH HAD IK DE LAPOquote:
Voor mij is het nog morgenquote:
Oja, maar mag dat wel volgens de regels dan?quote:
Hey het is nog voor vijvenquote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je slaapt altijd tot na vijven uit?
ahw minder, maar denk je er een dag van te voren niet aan dat het vandaag zondag is?quote:Op zondag 29 november 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik zag het. Ik dacht dat het bijna zes uur was, ik val bijna flauw van de honger en de AH is net dicht.
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Een kroegclub?
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Griekjeee over 15 jaar:
[ afbeelding ]
Genoeg voor vandaag.
Alles gaat hangen met de jaren. Alleen versnelt dik zijn dat proces met een factor honderdquote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.![]()
Hoi trouwens.
Heyquote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.![]()
Hoi trouwens.
[SC] The Lounge #915quote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef griekjeee het volgende:
Ik kan die post trouwens nergens vinden?
Laat ik het zo zeggen, er zal dan een hoop moeten gebeuren. Ik ben wat te plat volgens mij.quote:Op zondag 29 november 2009 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo, jij denkt dat als je daar twee met bakstenen gevulde vuilniszakken hebt hangen dat die na jaren zwaartekracht niet tot je knieën hangen? bij die vrouw zou dat ook zo zijn als haar buik niet in de weg zou zitten![]()
.
Ik had heel die post gemist, al weet ik niet hoe ik eroverheen kon kijken.quote:
Jij hebt nooit last van vraatzucht? Héle erge vraatzucht?quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, er zal dan een hoop moeten gebeuren. Ik ben wat te plat volgens mij.
Je kijkt te selectief, denk ik.quote:Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had heel die post gemist, al weet ik niet hoe ik eroverheen kon kijken.
Nee, en daarbij kom ik nergens van aan.quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit last van vraatzucht? Héle erge vraatzucht?
[..]
Je kijkt te selectief, denk ik.
Ik vind het wel best zo.quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Stel dan in godsnaam eens 100 p.p.p. in!
Ik kies gewoon niet altijd voor de makkelijkste weg, zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom zou je je leven zo veel moeilijker maken?
En, lukt het?quote:Op zondag 29 november 2009 17:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil dat mijn leven over rozen gaat.
Mooi. Ik ga even fietsenquote:
nou je het zegtquote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja, maar mag dat wel volgens de regels dan?
Hier is één regel, je mag niets.quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt![]()
ik ken heel de regels niet van deze SC![]()
wist ook niet dat die er waren
fiets zequote:
Waar we natuurlijk ongelooflijk dankbaar voor zijn, wat moesten we zonder jullie.quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een baggerslowchat dan. Het is maar goed dat wij kwaliteitsusers jullie een handje zijn komen helpen.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is één regel, je mag niets.Geen OP, geen titel (dus er mag alleen lounge nr zoveel staan).
Wat je ook kan bedenken wat in anders slowchats wel mag, mag hier niet.
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Lub_ya het volgende:
En er komen hier niet eens zoveel mensen.
Erg he. We worden gewoon gediscrimineerd.quote:Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daarom gaat deze SC dus normaal zo langzaam
wie heeft trouwens die regel gemaakt?quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg he. We worden gewoon gediscrimineerd.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Verder negeer ik iets.
Pff, dat is al lang terug.quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heeft trouwens die regel gemaakt?
Het is me niet echt geluktquote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft trouwens die regel gemaakt?
[..]
That sucks.quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is één regel, je mag niets.Geen OP, geen titel (dus er mag alleen lounge nr zoveel staan).
Wat je ook kan bedenken wat in anders slowchats wel mag, mag hier niet.
Thanxquote:
Buiten.quote:
Hallo.quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Verder negeer ik iets.
Jaquote:
Haaaaaaaaaaai!quote:
merkte hetquote:
quote:
Ik ben alweer terug.quote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja. En nu doe ik het weer. Ik kan dr niks aandoen
.
[..]
Haaaaaaaaaaai!![]()
Ik dacht dat je weg was of ga je nog weg?
Mijn Arabische achtergrond is onweerstaanbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja. En nu doe ik het weer. Ik kan dr niks aandoen
.
[..]
Haaaaaaaaaaai!![]()
Ik dacht dat je weg was of ga je nog weg?
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC isquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou een officiële OP eik niet mogenwat een baggerregel.
Dan hebben zij toch een koffie OPquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC is. Ik vind het ook mongolisch.
Jaquote:
Mooi, met jou beleven we altijd wel watquote:
Zou je denken he.quote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn Arabische achtergrond is onweerstaanbaar.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:10 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga er sowieso wel een keer één maken als ik tijd heb. Als die weggehaald wordt zie ik dat dan wel weer.
en ook nog GRTDOJWquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC is. Ik vind het ook mongolisch.
Ik moet altijd denken aan een doodshoofd als ik die kop zie. Waarschijnlijk ligt het aan de make up.quote:
Wat is dat voor msn breezah taal?quote:
Ze doet mij denken aan een (struis)vogel:quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan een doodshoofd als ik die kop zie. Waarschijnlijk ligt het aan de make up.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mooi, met jou beleven we altijd wel wat.
quote:
GeenReetTeDoenOpJeWerkquote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat is dat voor msn breezah taal?
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan een (struis)vogel:
[ afbeelding ]
Omg zoveel sc'squote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
GeenReetTeDoenOpJeWerk
is ook een SC in GC
Werschuwe, linkse hippiesquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
GeenReetTeDoenOpJeWerk
is ook een SC in GC
Ik wil anytime de discussie met jou aangaan, habibti.quote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb je nog aan te raden topics? Ik wil een keer in leuke/discussie topics posten.
in GC welquote:
Werksequote:
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb je nog aan te raden topics? Ik wil een keer in leuke/discussie topics posten.
Oeh klinkt wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil anytime de discussie met jou aangaan, habibti.
werk van donderdag t/m maandagquote:
Momenten waarop het je aan tact ontbreekt.quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey bedankt, laat het maar horen als je een paar ziet, het liefst vandaag.
ana mesh saab aleikquote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oeh klinkt wel leuk eigenlijk.
Hayati.
Okey duidelijk! Nou ik wens je verder een prettige werk avond!quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk van donderdag t/m maandag
en dan altijd s'avonds/nacht
Okey, ik ga even kijken! Thanxquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Momenten waarop het je aan tact ontbreekt.
Alleen al om de TS.
Nee er staan wel wat leuke verhaaltjes in.
Nee, deze was eerder, we mogen geen OP ivm kliekjesgedrag.quote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, iedere sc heeft toch gewoon een vaste op met vaste users? Alsof mensen daardoor ineens niet gaan reageren. Ik reageer iig waar ik wil.quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, deze was eerder, we mogen geen OP ivm kliekjesgedrag.Niet dat dat in anders sc's niet is.
NPquote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey duidelijk! Nou ik wens je verder een prettige werk avond!
[..]
Okey, ik ga even kijken! Thanx.
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, iedere sc heeft toch gewoon een vaste op met vaste users? Alsof mensen daardoor ineens niet gaan reageren. Ik reageer iig waar ik wil.
Dat was wel sneu danquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.
Het mocht niet in klbquote:Op zondag 29 november 2009 19:32 schreef Lub_ya het volgende:
Griekjeee waarom staat het in GC terwijl je het duidelijk over een klacht hebt? Heb je OP helemaal gelezen hoor, maar niet heel het topic.
Sowieso KLB en the gang daarquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij is verplaatst door de dictators van KLB.
Wacht waar kan ik dit allemaal teruglezenquote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het mocht niet in klb, ik had een meningsverschil met Bio
Hoe kun je nou iemand wegjagen op een internetsite dat is wel erg sneuquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.
Ik openbaar geen pm'squote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wacht waar kan ik dit allemaal teruglezen?
No problemquote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Sowieso KLB en the gang daar.
Ik vind KLB leuk, maar zoals ik al zei................. Altijd TS gebash, oh nu klaag ik, moet ik nu naar KLB?
Oh en griekjeee wat betekent NP? Sorry weet t gewoon niet.
![]()
Het wegjagen of je laten wegjagen door users?? Beide wel vind ik.quote:
Okey bedankt!quote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
No problem![]()
Mja, het is maar net hoeveel je het je allemaal aantrekt. Mij persoonlijk interesseert het geen zak.
'quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het wegjagen of je laten wegjagen door users?? Beide wel vind ik.![]()
Nu zitten er alleen nog maar lieve users hier. Of zaten.... weet nog niet hoe liefjes jullie zijn.
Ik dacht dat je me zou negeren, smiechtquote:Op zondag 29 november 2009 19:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Nu kan ik met een gerust hart pmen.
Onder meer daarom ja. En sowieso vind ik het zelf ook wel logisch.quote:
Wat ben je allemaal van plan.quote:Op zondag 29 november 2009 19:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Nu kan ik met een gerust hart pmen.
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?quote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand wegjagen op een internetsite dat is wel erg sneu![]()
Maar dat gaat niet meer gebeuren nu sowieso ik grijp dan in
Ik geloof je maar.quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
'
We zijn wel lief hoor.
Jij komt hier al lang?
Ik vind het ook wel een goeie regel. Het is en blijft PRIVATE Mail.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Onder meer daarom ja. En sowieso vind ik het zelf ook wel logisch.
Ja, tuurlijk weet ik dat wel. En dat hoeft niet, maar ik vind het onnodig dat een user weggejaagd wordt als die zich normaal gedraagt. Ik ben niet te beroerd met de veroorzaker in discussie te gaan dan.quote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?![]()
Ben al helemaal onder de indruk van je.
[..]
Ik geloof je maar.![]()
Nogal ja.
Precies, daarom zei ik ook onder meer daarom openbaar ik het niet. Maar ik ben er zelf ook voorstander van.quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een goeie regel. Het is en blijft PRIVATE Mail.
Weetje wat hayati betekent?quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zou negeren, smiecht.
Niet veel boeiends hoor, in het begin was ik vooral vrijgevig met info, nu meer gesloten, dat bevalt me primaquote:
Bedankt en het klopt wel wat je allemaal zegt, er zitten soms heel erg gemene users tussen en sommige mensen kunnen daar niet tegen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?![]()
Ben al helemaal onder de indruk van je.
[..]
Ik geloof je maar.![]()
Nogal ja.
Niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Precies, hoe kan ik je dan negeren.
Waarom mijd jij eik de klb sc? Is dat een principe kwestie?quote:
idd op de zaak achter de pcquote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Echt waar.
Ben je op werk en achter de pc? Of ben je alweer terug?
Hahahah wat een vraag.quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom mijd jij eik de klb sc? Is dat een principe kwestie?
Wat is daar zo vreemd aan?quote:
Altijd toch.quote:
Doe ik ook soms hoor, maar ik kan dan niet normaal fokken zoals ik thuis kan doenquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd op de zaak achter de pc
we sluiten om 1 uur.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Doe ik ook soms hoor, maar ik kan dan niet normaal fokken zoals ik thuis kan doen.
![]()
Maar hoe laat mag je/ga je weer naar huis?
Oh okey, geeeft niet doe maar dan een andere keer!quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jawel alleen arabisch typen op een telefoon is kut
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom mijd jij eik de klb sc? Is dat een principe kwestie?
Ik heb een telefoon met arabisch keyboard voor je liggen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jawel alleen arabisch typen op een telefoon is kut
Oh. Omdat je toch ook een klb user bent.quote:
Dat is laat. Je dag is zeker omgedraaid, laat opstaan, laat naar bed?quote:
zou je niet in het fobo maar hier antwoord willen geven op de zin. Is wat makkelijker voor mijquote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh okey, geeeft niet doe maar dan een andere keer!
que?quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb een telefoon met arabisch keyboard voor je liggen.
Nu wel wat minder, maar die slowchats nemen zoveel tijd in beslagquote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh. Omdat je toch ook een klb user bent.
Daarom.quote:Op zondag 29 november 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu wel wat minder, maar die slowchats nemen zoveel tijd in beslag. Alhoewel er wel chille users rondhangen.
Ooh ik heb het al in je fobo gedaan maar zo was mijn antwoord:quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zou je niet in het fobo maar hier antwoord willen geven op de zin. Is wat makkelijker voor mij
foutquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ooh ik heb het al in je fobo gedaan maar zo was mijn antwoord:
Wat jij wilt mijn zus/zusje.
er staat wat wil je ipv wat jij wiltquote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja daag, echt niet.
Ik weet het heul zeker dat dat er staat.
Wat heb ik fout dan?
quote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
er staat wat wil je ipv wat jij wilt
wat jij wilt zusjequote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
.
Ik vind dat het hetzelfde is.
Ik zeg een tien.
in een parenclubquote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat is laat. Je dag is zeker omgedraaid, laat opstaan, laat naar bed?
Waar werk je, mag ik dat wel vragen?
Maar zoals ik al in je fobo zei, ik vond vraagteken wel vreemd, en nu snap ik um.quote:
Wat spreek je thuis dan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar zoals ik al in je fobo zei, ik vond vraagteken wel vreemd, en nu snap ik um.![]()
Maar ik zeg doe maar toch maar een cursus Arabisch, wat ben ik slecht.
Ja, dialect Arabisch.quote:
Maar is het dan fisha of Amiya wat je spreekt?quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, dialect Arabisch.
Maar meestal Nederlands, aangezien ik alleen Arabisch spreek met me ouders. Met andere familieleden Nederlands. Niet mijn tantes en ooms welteverstaan.
natuurlijk is het gezelligquote:Op zondag 29 november 2009 23:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey nu snap ik het natuurlijk!
Is het gezellig? Ben dr nooit in een geweest namelijk.
Wat is dialect, in ieder geval niet het Algemene Arabisch wat je bv in Saoedi-Arabie of Dubai hoort.quote:Op zondag 29 november 2009 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar is het dan fisha of Amiya wat je spreekt?
Hahahaha duidelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk is het gezellig![]()
als eigenaar kan ik moeilijk zeggen dat het niet gezellig is
Amiya is dialect.quote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat is dialect, in ieder geval niet het Algemene Arabisch wat je bv in Saoedi-Arabie of Dubai hoort.
We spreken het een beetje anders uit. Als mijn ouders tv kijken, begrijp ik er eigenlijk niet veel van, hetzelfde net als ik begrijp bij jouw zinnen.
doe is?quote:
Precies!quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Amiya is dialect.
Fisha is zuiver Arabisch, Amiya spreek ik ook wel, alleen dat schrijven is al helemaal kut.
Als ik het goed heb begrijp je dingen als 'shlonak' dan weer wel?
Ik vind Amiyah zo lelijk, bot en vies vergeleken met Fisha.quote:Op zondag 29 november 2009 23:42 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind dit poppetje niet zo leuk, is veel te serieus.
We hebben geen ruzie man, ik hou al mijn sc's gewoon niet bijquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Triggershot het volgende:
G, ik snap dat je nog steeds boos op me bent, maar door niet (meer) op me te reageren maak je juist wel duidelijk dat we nog ruzie hebben.
Oja johquote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kreeg van nog zo iemand net exact hetzelfde
niet slechtquote:Op zondag 29 november 2009 23:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hahahaha duidelijk.
Ik dacht al een werknemer achter de pc/een pc.
Verdient wel goed denk ik zo.
En ikke andersomquote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind Amiyah zo lelijk, bot en vies vergeleken met Fisha.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We hebben geen ruzie man, ik hou al mijn sc's gewoon niet bij
Zullen we dan ruzie maken?quote:
leukquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo lief als die ene, maar toch grappig:
over watquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Zullen we dan ruzie maken?
geen zin in man morgen misschienquote:
Ja, gewoon ik vind het zwaar klinken en al en bovendien begrijp ik er niet veel van, dat zit me meer dwars.quote:
You wishquote:Op zondag 29 november 2009 23:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
geen zin in man morgen misschien![]()
oja en het is van mij
Ja maar fisha kan je ook met een zuiver accent en ammiyah zwaar uitspreken hequote:Op zondag 29 november 2009 23:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, gewoon ik vind het zwaar klinken en al en bovendien begrijp ik er niet veel van, dat zit me meer dwars.
En wij hebben echt z'on typisch accent, duidelijk dat ik weet wanneer het over een land genoot gaat (mijn vaderland dan he).
Ja, alles kan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar fisha kan je ook met een zuiver accent en ammiyah zwaar uitspreken he
Nou echt niet, ik was jullie voor, met dat smiley poppetje, want Tarkan had er gewoon niks mee te makenquote:
nee hoorquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me niet meer zou beantwoorden, omdat ik te ver ging.
watquote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben echt pissig vandaag![]()
![]()
. Ik denk dat mijn vingers geamputeerd moeten worden
.
Ahw das minderquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ik zat zo te wachten op de tram, bleek dat hij echt echt absurd vol zat. De trambestuurder stopte dus wel, maar toen ik en wat andere mensen naar de achterste deur wouden lopen omdat daar wél nog wat ruimte was had hij de deuren al gesloten en reed hij door, de hufter.
Toen moest ik vlug naar huis en om mijn fiets te pakken, en op de terugweg zijn mijn vingers eraf gevroren.
Ik weet, maar het leek zo serieus dat ik oprecht dacht dat er wat aan mijn auto was. Ik was zo boos dat ik serieus over hem heen wilde rijden als hij uitgestapt was.quote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs zijn dan ook josti's![]()
. Niet te veel vertraging gehad?
Klopt, en wordt allen maar meer irritant.quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, ik heb mijn rijbewijs nog niet eens en ik erger mij nu al dood aan mensen die geen richting aangeven op de rotonde, die je er niet tussenlaten tijdens het ritsen, of die gaan bumperkleven op een 50-weg waar ik al 55-60 rij.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij dat soort mensen zouden ze hun rijbewijs gewoon af moeten pakken.
Ik heb geen eigen auto, dus doe maar niet.quote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Als ik je tegenkom zal ik mijn lesauto wel in je achterbak parkeren, ik hoef de schade toch niet te vergoeden ;').
Misschien iets minder generaliseren...quote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs zijn dan ook josti's![]()
. Niet te veel vertraging gehad?
Jij bent een vrachtwagenchauffeur.quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien iets minder generaliseren...
Wil je zeggen dat dat over het algemeen niet zo is dan?quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien iets minder generaliseren...
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.quote:
Is het geheim danquote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.
Ik heb beste grote tentamens achter elkaar. En ik ben nog steeds niet zo ver. En ik zeik er eigenlijk al twee weken over, shame on me.
Ik weet dat je vraag wat was.
Nopequote:Op maandag 30 november 2009 16:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij bent een vrachtwagenchauffeur.
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat over het algemeen niet zo is dan?
Jij bent lief, jij bent mijn nieuwe vriendquote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nopeen wat als dat wel zo was
Maar op deze manier zijn alle Turken crimineel, studenten lui (ok, dat klopt nog aardig), agenten dom, mensen in het Gooi bekakt en rijk, etc.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het geheim dan?
Ik heb net drie weken tentamens achter de rug, het voelt goed.
Dan ben je erg naiëf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |