fiets zequote:
Waar we natuurlijk ongelooflijk dankbaar voor zijn, wat moesten we zonder jullie.quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een baggerslowchat dan. Het is maar goed dat wij kwaliteitsusers jullie een handje zijn komen helpen.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is één regel, je mag niets.Geen OP, geen titel (dus er mag alleen lounge nr zoveel staan).
Wat je ook kan bedenken wat in anders slowchats wel mag, mag hier niet.
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Lub_ya het volgende:
En er komen hier niet eens zoveel mensen.
Erg he. We worden gewoon gediscrimineerd.quote:Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daarom gaat deze SC dus normaal zo langzaam
wie heeft trouwens die regel gemaakt?quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg he. We worden gewoon gediscrimineerd.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Verder negeer ik iets.
Pff, dat is al lang terug.quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heeft trouwens die regel gemaakt?
Het is me niet echt geluktquote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft trouwens die regel gemaakt?
[..]
That sucks.quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is één regel, je mag niets.Geen OP, geen titel (dus er mag alleen lounge nr zoveel staan).
Wat je ook kan bedenken wat in anders slowchats wel mag, mag hier niet.
Thanxquote:
Buiten.quote:
Hallo.quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Verder negeer ik iets.
Jaquote:
Haaaaaaaaaaai!quote:
merkte hetquote:
quote:
Ik ben alweer terug.quote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja. En nu doe ik het weer. Ik kan dr niks aandoen
.
[..]
Haaaaaaaaaaai!![]()
Ik dacht dat je weg was of ga je nog weg?
Mijn Arabische achtergrond is onweerstaanbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja. En nu doe ik het weer. Ik kan dr niks aandoen
.
[..]
Haaaaaaaaaaai!![]()
Ik dacht dat je weg was of ga je nog weg?
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC isquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou een officiële OP eik niet mogenwat een baggerregel.
Dan hebben zij toch een koffie OPquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC is. Ik vind het ook mongolisch.
Jaquote:
Mooi, met jou beleven we altijd wel watquote:
Zou je denken he.quote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn Arabische achtergrond is onweerstaanbaar.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:10 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga er sowieso wel een keer één maken als ik tijd heb. Als die weggehaald wordt zie ik dat dan wel weer.
en ook nog GRTDOJWquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC is. Ik vind het ook mongolisch.
Ik moet altijd denken aan een doodshoofd als ik die kop zie. Waarschijnlijk ligt het aan de make up.quote:
Wat is dat voor msn breezah taal?quote:
Ze doet mij denken aan een (struis)vogel:quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan een doodshoofd als ik die kop zie. Waarschijnlijk ligt het aan de make up.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mooi, met jou beleven we altijd wel wat.
quote:
GeenReetTeDoenOpJeWerkquote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat is dat voor msn breezah taal?
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan een (struis)vogel:
[ afbeelding ]
Omg zoveel sc'squote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
GeenReetTeDoenOpJeWerk
is ook een SC in GC
Werschuwe, linkse hippiesquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
GeenReetTeDoenOpJeWerk
is ook een SC in GC
Ik wil anytime de discussie met jou aangaan, habibti.quote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb je nog aan te raden topics? Ik wil een keer in leuke/discussie topics posten.
in GC welquote:
Werksequote:
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb je nog aan te raden topics? Ik wil een keer in leuke/discussie topics posten.
Oeh klinkt wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil anytime de discussie met jou aangaan, habibti.
werk van donderdag t/m maandagquote:
Momenten waarop het je aan tact ontbreekt.quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey bedankt, laat het maar horen als je een paar ziet, het liefst vandaag.
ana mesh saab aleikquote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oeh klinkt wel leuk eigenlijk.
Hayati.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |