ahw minder, maar denk je er een dag van te voren niet aan dat het vandaag zondag is?quote:Op zondag 29 november 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik zag het. Ik dacht dat het bijna zes uur was, ik val bijna flauw van de honger en de AH is net dicht.
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Een kroegclub?
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Griekjeee over 15 jaar:
[ afbeelding ]
Genoeg voor vandaag.
Alles gaat hangen met de jaren. Alleen versnelt dik zijn dat proces met een factor honderdquote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.![]()
Hoi trouwens.
Heyquote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.![]()
Hoi trouwens.
[SC] The Lounge #915quote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef griekjeee het volgende:
Ik kan die post trouwens nergens vinden?
Laat ik het zo zeggen, er zal dan een hoop moeten gebeuren. Ik ben wat te plat volgens mij.quote:Op zondag 29 november 2009 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo, jij denkt dat als je daar twee met bakstenen gevulde vuilniszakken hebt hangen dat die na jaren zwaartekracht niet tot je knieën hangen? bij die vrouw zou dat ook zo zijn als haar buik niet in de weg zou zitten![]()
.
Ik had heel die post gemist, al weet ik niet hoe ik eroverheen kon kijken.quote:
Jij hebt nooit last van vraatzucht? Héle erge vraatzucht?quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, er zal dan een hoop moeten gebeuren. Ik ben wat te plat volgens mij.
Je kijkt te selectief, denk ik.quote:Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had heel die post gemist, al weet ik niet hoe ik eroverheen kon kijken.
Nee, en daarbij kom ik nergens van aan.quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit last van vraatzucht? Héle erge vraatzucht?
[..]
Je kijkt te selectief, denk ik.
Ik vind het wel best zo.quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Stel dan in godsnaam eens 100 p.p.p. in!
Ik kies gewoon niet altijd voor de makkelijkste weg, zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom zou je je leven zo veel moeilijker maken?
En, lukt het?quote:Op zondag 29 november 2009 17:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil dat mijn leven over rozen gaat.
Mooi. Ik ga even fietsenquote:
nou je het zegtquote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja, maar mag dat wel volgens de regels dan?
Hier is één regel, je mag niets.quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt![]()
ik ken heel de regels niet van deze SC![]()
wist ook niet dat die er waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |