Dat is niet fair.quote:
Van de duivel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik speel wel even voor advocaat van de duivel: triggershot had toch echt de laatste post.
Sommige zijn zo leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor die shoppers at walmart link trouwens, kan ik vanavond weer lachen![]()
.
Ik kwam in je dromen voor?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gisternacht zei je we wat anders.
Heerlijk vadsig Amerikaansquote:
Die vond ik nog het ergste.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heerlijk vadsig Amerikaans. Alhoewel je net zoiets in Nederlandse achterbuurten zou kunnen doen volgens mij
. Die rugtieten
![]()
.
Letterlijk en figuurlijkquote:
Ik niet, volgende week weer ofzo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoe is jullie zaterdag avond beste menschen? Wie gaat er nog uit?
Zometeen Antwerpenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoe is jullie zaterdag avond beste menschen? Wie gaat er nog uit?
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt wel alsof ze uit haar navel heeft zitten schijten.
2in1.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Leuk, leuk. Naar een club of een kroeg?
Zeker.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Kijk, da's nog leuker natuurlijk.
Wadan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:18 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb wat gemist in het vorige deel. Ze hadden het over mij.
Ohja datte. Ik dacht al werd er echt flink geroddeld dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Over dat ik geen arabische woorden begreep.
Niet begrijpen -> yalla, roehquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Over dat ik geen arabische woorden begreep.
Of wacht dat was wat Triggershot naar me stuurde een link.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ohja datte. Ik dacht al werd er echt flink geroddeld dan.
Ja roeh begrijp ik wel, hij zei Rah, maar Rah is verleden tijd dusquote:
Keihard.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Of wacht dat was wat Triggershot naar me stuurde een link.
[..]
Ja roeh begrijp ik wel, hij zei Rah, maar Rah is verleden tijd dus. Bedenk ik me net
.
Niet zo haten.
Griekjeee hoe ga jij om met haters?
Wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Griekjeee knuppelt ze verbaal neer.
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Keihard.
Ik speel er altijd een beetje mee, dan worden ze nog gefrustreerder. Dat is leuk
Ohmygod, wat is dat voor een topic, ik moest huilenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef griekjeee het volgende:
Winkelend gespuis bij Walmart...
dat hert
Sorry mijn fout.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ohmygod, wat is dat voor een topic, ik moest huilen.
Haters ja? Ik denk meer fans dan haters nu op het moment.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Zoals iemand ook al zei, haters zijn je grootste fans.
Jij hebt er best wel veel he?
Amerika is er oneindig veel waard. Wat een kutlandquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind Amerika wel drie huil-lachsmileys waard:![]()
![]()
Álles daar, het is net alsof je een omgekeerde wereld binnen wandelt. Alles is zo krom.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, het jostigehalte is daar gewoon zo ontzettend hoog.
Serieus ik ga er niet eens meer naar kijken en jij bent nog de TSquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef griekjeee het volgende:
he bah check één van de laatste plaatjes in dat topic dan.
Jawelquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef Lub_ya het volgende:
Maar griekjeee hoe zie jij altijd dat mensen bij je lurken? Ik geloof echt niet dat je elke keer in je fobo kijkt.
Die laatstequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Die vrouw die haar kind zichzelf laat stikken of die kerel die in z'n broek heeft gescheten?
Het is ook het enige waar ik aan moest denken. Maar dankje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind in ieder geval dat je de TT goed hebt verwoord. Het is inderdaad gespuis van de richel.
Oh oki. Ik vind je strategie eigenlijk wel coolquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jawelmeestal als ik net een reactie heb gehad, soms toevallig.
Idd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
het regenseizoen is nu wel echt begonnen denk ik.
Ik vind de verschillende reacties erop altijd wel komisch.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh oki. Ik vind je strategie eigenlijk wel cool.
Wat gaan jullie doen, niet slapen?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:59 schreef Lub_ya het volgende:
Ik ga het nu doen.
Slaap lekker allemaal.
en waar is nou die headerquote:
Wat stond er eerst?quote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
TT weer even naar het standaard veranderd. Regel die ooit ingesteld is, maar nog steeds geld.
EN TOCH HAD IK DE LAPOquote:
Voor mij is het nog morgenquote:
Oja, maar mag dat wel volgens de regels dan?quote:
Hey het is nog voor vijvenquote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je slaapt altijd tot na vijven uit?
ahw minder, maar denk je er een dag van te voren niet aan dat het vandaag zondag is?quote:Op zondag 29 november 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik zag het. Ik dacht dat het bijna zes uur was, ik val bijna flauw van de honger en de AH is net dicht.
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Een kroegclub?
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Griekjeee over 15 jaar:
[ afbeelding ]
Genoeg voor vandaag.
Alles gaat hangen met de jaren. Alleen versnelt dik zijn dat proces met een factor honderdquote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.![]()
Hoi trouwens.
Heyquote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zou me echt schamen als ik er zo bij zou lopen. Sterker nog, ik zal me niet eens buiten durven te vertonen.![]()
Hoi trouwens.
[SC] The Lounge #915quote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef griekjeee het volgende:
Ik kan die post trouwens nergens vinden?
Laat ik het zo zeggen, er zal dan een hoop moeten gebeuren. Ik ben wat te plat volgens mij.quote:Op zondag 29 november 2009 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo, jij denkt dat als je daar twee met bakstenen gevulde vuilniszakken hebt hangen dat die na jaren zwaartekracht niet tot je knieën hangen? bij die vrouw zou dat ook zo zijn als haar buik niet in de weg zou zitten![]()
.
Ik had heel die post gemist, al weet ik niet hoe ik eroverheen kon kijken.quote:
Jij hebt nooit last van vraatzucht? Héle erge vraatzucht?quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, er zal dan een hoop moeten gebeuren. Ik ben wat te plat volgens mij.
Je kijkt te selectief, denk ik.quote:Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had heel die post gemist, al weet ik niet hoe ik eroverheen kon kijken.
Nee, en daarbij kom ik nergens van aan.quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit last van vraatzucht? Héle erge vraatzucht?
[..]
Je kijkt te selectief, denk ik.
Ik vind het wel best zo.quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Stel dan in godsnaam eens 100 p.p.p. in!
Ik kies gewoon niet altijd voor de makkelijkste weg, zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom zou je je leven zo veel moeilijker maken?
En, lukt het?quote:Op zondag 29 november 2009 17:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil dat mijn leven over rozen gaat.
Mooi. Ik ga even fietsenquote:
nou je het zegtquote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja, maar mag dat wel volgens de regels dan?
Hier is één regel, je mag niets.quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt![]()
ik ken heel de regels niet van deze SC![]()
wist ook niet dat die er waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |