Dat is niet fair.quote:
Van de duivel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik speel wel even voor advocaat van de duivel: triggershot had toch echt de laatste post.
Sommige zijn zo leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor die shoppers at walmart link trouwens, kan ik vanavond weer lachen![]()
.
Ik kwam in je dromen voor?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gisternacht zei je we wat anders.
Heerlijk vadsig Amerikaansquote:
Die vond ik nog het ergste.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heerlijk vadsig Amerikaans. Alhoewel je net zoiets in Nederlandse achterbuurten zou kunnen doen volgens mij
. Die rugtieten
![]()
.
Letterlijk en figuurlijkquote:
Ik niet, volgende week weer ofzo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoe is jullie zaterdag avond beste menschen? Wie gaat er nog uit?
Zometeen Antwerpenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoe is jullie zaterdag avond beste menschen? Wie gaat er nog uit?
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt wel alsof ze uit haar navel heeft zitten schijten.
2in1.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Leuk, leuk. Naar een club of een kroeg?
Zeker.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Kijk, da's nog leuker natuurlijk.
Wadan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:18 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb wat gemist in het vorige deel. Ze hadden het over mij.
Ohja datte. Ik dacht al werd er echt flink geroddeld dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Over dat ik geen arabische woorden begreep.
Niet begrijpen -> yalla, roehquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Over dat ik geen arabische woorden begreep.
Of wacht dat was wat Triggershot naar me stuurde een link.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ohja datte. Ik dacht al werd er echt flink geroddeld dan.
Ja roeh begrijp ik wel, hij zei Rah, maar Rah is verleden tijd dusquote:
Keihard.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Of wacht dat was wat Triggershot naar me stuurde een link.
[..]
Ja roeh begrijp ik wel, hij zei Rah, maar Rah is verleden tijd dus. Bedenk ik me net
.
Niet zo haten.
Griekjeee hoe ga jij om met haters?
Wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Griekjeee knuppelt ze verbaal neer.
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Keihard.
Ik speel er altijd een beetje mee, dan worden ze nog gefrustreerder. Dat is leuk
Ohmygod, wat is dat voor een topic, ik moest huilenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef griekjeee het volgende:
Winkelend gespuis bij Walmart...
dat hert
Sorry mijn fout.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ohmygod, wat is dat voor een topic, ik moest huilen.
Haters ja? Ik denk meer fans dan haters nu op het moment.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Zoals iemand ook al zei, haters zijn je grootste fans.
Jij hebt er best wel veel he?
Amerika is er oneindig veel waard. Wat een kutlandquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind Amerika wel drie huil-lachsmileys waard:![]()
![]()
Álles daar, het is net alsof je een omgekeerde wereld binnen wandelt. Alles is zo krom.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, het jostigehalte is daar gewoon zo ontzettend hoog.
Serieus ik ga er niet eens meer naar kijken en jij bent nog de TSquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef griekjeee het volgende:
he bah check één van de laatste plaatjes in dat topic dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |