Dat is niet fair.quote:
Van de duivel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik speel wel even voor advocaat van de duivel: triggershot had toch echt de laatste post.
Sommige zijn zo leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor die shoppers at walmart link trouwens, kan ik vanavond weer lachen![]()
.
Ik kwam in je dromen voor?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gisternacht zei je we wat anders.
Heerlijk vadsig Amerikaansquote:
Die vond ik nog het ergste.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heerlijk vadsig Amerikaans. Alhoewel je net zoiets in Nederlandse achterbuurten zou kunnen doen volgens mij
. Die rugtieten
![]()
.
Letterlijk en figuurlijkquote:
Ik niet, volgende week weer ofzo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoe is jullie zaterdag avond beste menschen? Wie gaat er nog uit?
Zometeen Antwerpenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Hoe is jullie zaterdag avond beste menschen? Wie gaat er nog uit?
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Het lijkt wel alsof ze uit haar navel heeft zitten schijten.
2in1.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Leuk, leuk. Naar een club of een kroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |