Jawelquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef Lub_ya het volgende:
Maar griekjeee hoe zie jij altijd dat mensen bij je lurken? Ik geloof echt niet dat je elke keer in je fobo kijkt.
Die laatstequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Die vrouw die haar kind zichzelf laat stikken of die kerel die in z'n broek heeft gescheten?
Het is ook het enige waar ik aan moest denken. Maar dankje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind in ieder geval dat je de TT goed hebt verwoord. Het is inderdaad gespuis van de richel.
Oh oki. Ik vind je strategie eigenlijk wel coolquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jawelmeestal als ik net een reactie heb gehad, soms toevallig.
Idd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
het regenseizoen is nu wel echt begonnen denk ik.
Ik vind de verschillende reacties erop altijd wel komisch.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh oki. Ik vind je strategie eigenlijk wel cool.
Wat gaan jullie doen, niet slapen?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:59 schreef Lub_ya het volgende:
Ik ga het nu doen.
Slaap lekker allemaal.
en waar is nou die headerquote:
Wat stond er eerst?quote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
TT weer even naar het standaard veranderd. Regel die ooit ingesteld is, maar nog steeds geld.
EN TOCH HAD IK DE LAPOquote:
Voor mij is het nog morgenquote:
Oja, maar mag dat wel volgens de regels dan?quote:
Hey het is nog voor vijvenquote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je slaapt altijd tot na vijven uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |