fiets zequote:
Waar we natuurlijk ongelooflijk dankbaar voor zijn, wat moesten we zonder jullie.quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een baggerslowchat dan. Het is maar goed dat wij kwaliteitsusers jullie een handje zijn komen helpen.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is één regel, je mag niets.Geen OP, geen titel (dus er mag alleen lounge nr zoveel staan).
Wat je ook kan bedenken wat in anders slowchats wel mag, mag hier niet.
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Lub_ya het volgende:
En er komen hier niet eens zoveel mensen.
Erg he. We worden gewoon gediscrimineerd.quote:Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daarom gaat deze SC dus normaal zo langzaam
wie heeft trouwens die regel gemaakt?quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg he. We worden gewoon gediscrimineerd.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Verder negeer ik iets.
Pff, dat is al lang terug.quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heeft trouwens die regel gemaakt?
Het is me niet echt geluktquote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft trouwens die regel gemaakt?
[..]
That sucks.quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is één regel, je mag niets.Geen OP, geen titel (dus er mag alleen lounge nr zoveel staan).
Wat je ook kan bedenken wat in anders slowchats wel mag, mag hier niet.
Thanxquote:
Buiten.quote:
Hallo.quote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Verder negeer ik iets.
Jaquote:
Haaaaaaaaaaai!quote:
merkte hetquote:
quote:
Ik ben alweer terug.quote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja. En nu doe ik het weer. Ik kan dr niks aandoen
.
[..]
Haaaaaaaaaaai!![]()
Ik dacht dat je weg was of ga je nog weg?
Mijn Arabische achtergrond is onweerstaanbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja. En nu doe ik het weer. Ik kan dr niks aandoen
.
[..]
Haaaaaaaaaaai!![]()
Ik dacht dat je weg was of ga je nog weg?
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC isquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou een officiële OP eik niet mogenwat een baggerregel.
Dan hebben zij toch een koffie OPquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC is. Ik vind het ook mongolisch.
Jaquote:
Mooi, met jou beleven we altijd wel watquote:
Zou je denken he.quote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn Arabische achtergrond is onweerstaanbaar.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:10 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga er sowieso wel een keer één maken als ik tijd heb. Als die weggehaald wordt zie ik dat dan wel weer.
en ook nog GRTDOJWquote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al een koffieslowchat in GC is. Ik vind het ook mongolisch.
Ik moet altijd denken aan een doodshoofd als ik die kop zie. Waarschijnlijk ligt het aan de make up.quote:
Wat is dat voor msn breezah taal?quote:
Ze doet mij denken aan een (struis)vogel:quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan een doodshoofd als ik die kop zie. Waarschijnlijk ligt het aan de make up.
quote:Op zondag 29 november 2009 19:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mooi, met jou beleven we altijd wel wat.
quote:
GeenReetTeDoenOpJeWerkquote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat is dat voor msn breezah taal?
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan een (struis)vogel:
[ afbeelding ]
Omg zoveel sc'squote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
GeenReetTeDoenOpJeWerk
is ook een SC in GC
Werschuwe, linkse hippiesquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
GeenReetTeDoenOpJeWerk
is ook een SC in GC
Ik wil anytime de discussie met jou aangaan, habibti.quote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb je nog aan te raden topics? Ik wil een keer in leuke/discussie topics posten.
in GC welquote:
Werksequote:
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb je nog aan te raden topics? Ik wil een keer in leuke/discussie topics posten.
Oeh klinkt wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil anytime de discussie met jou aangaan, habibti.
werk van donderdag t/m maandagquote:
Momenten waarop het je aan tact ontbreekt.quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey bedankt, laat het maar horen als je een paar ziet, het liefst vandaag.
ana mesh saab aleikquote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oeh klinkt wel leuk eigenlijk.
Hayati.
Okey duidelijk! Nou ik wens je verder een prettige werk avond!quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk van donderdag t/m maandag
en dan altijd s'avonds/nacht
Okey, ik ga even kijken! Thanxquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Momenten waarop het je aan tact ontbreekt.
Alleen al om de TS.
Nee er staan wel wat leuke verhaaltjes in.
Nee, deze was eerder, we mogen geen OP ivm kliekjesgedrag.quote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, iedere sc heeft toch gewoon een vaste op met vaste users? Alsof mensen daardoor ineens niet gaan reageren. Ik reageer iig waar ik wil.quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, deze was eerder, we mogen geen OP ivm kliekjesgedrag.Niet dat dat in anders sc's niet is.
NPquote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey duidelijk! Nou ik wens je verder een prettige werk avond!
[..]
Okey, ik ga even kijken! Thanx.
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, iedere sc heeft toch gewoon een vaste op met vaste users? Alsof mensen daardoor ineens niet gaan reageren. Ik reageer iig waar ik wil.
Dat was wel sneu danquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.
Het mocht niet in klbquote:Op zondag 29 november 2009 19:32 schreef Lub_ya het volgende:
Griekjeee waarom staat het in GC terwijl je het duidelijk over een klacht hebt? Heb je OP helemaal gelezen hoor, maar niet heel het topic.
Sowieso KLB en the gang daarquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij is verplaatst door de dictators van KLB.
Wacht waar kan ik dit allemaal teruglezenquote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het mocht niet in klb, ik had een meningsverschil met Bio
Hoe kun je nou iemand wegjagen op een internetsite dat is wel erg sneuquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, volgens mij was het hier nogal erg, of het leek erg. Iemand die hier pas kwam posten werd met regelmaat weggejaagd. Maar dat was vroeger, heel lang geleden.
Ik openbaar geen pm'squote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wacht waar kan ik dit allemaal teruglezen?
No problemquote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Sowieso KLB en the gang daar.
Ik vind KLB leuk, maar zoals ik al zei................. Altijd TS gebash, oh nu klaag ik, moet ik nu naar KLB?
Oh en griekjeee wat betekent NP? Sorry weet t gewoon niet.
![]()
Het wegjagen of je laten wegjagen door users?? Beide wel vind ik.quote:
Okey bedankt!quote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
No problem![]()
Mja, het is maar net hoeveel je het je allemaal aantrekt. Mij persoonlijk interesseert het geen zak.
'quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het wegjagen of je laten wegjagen door users?? Beide wel vind ik.![]()
Nu zitten er alleen nog maar lieve users hier. Of zaten.... weet nog niet hoe liefjes jullie zijn.
Ik dacht dat je me zou negeren, smiechtquote:Op zondag 29 november 2009 19:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Nu kan ik met een gerust hart pmen.
Onder meer daarom ja. En sowieso vind ik het zelf ook wel logisch.quote:
Wat ben je allemaal van plan.quote:Op zondag 29 november 2009 19:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet.
Nu kan ik met een gerust hart pmen.
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?quote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand wegjagen op een internetsite dat is wel erg sneu![]()
Maar dat gaat niet meer gebeuren nu sowieso ik grijp dan in
Ik geloof je maar.quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
'
We zijn wel lief hoor.
Jij komt hier al lang?
Ik vind het ook wel een goeie regel. Het is en blijft PRIVATE Mail.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Onder meer daarom ja. En sowieso vind ik het zelf ook wel logisch.
Ja, tuurlijk weet ik dat wel. En dat hoeft niet, maar ik vind het onnodig dat een user weggejaagd wordt als die zich normaal gedraagt. Ik ben niet te beroerd met de veroorzaker in discussie te gaan dan.quote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?![]()
Ben al helemaal onder de indruk van je.
[..]
Ik geloof je maar.![]()
Nogal ja.
Precies, daarom zei ik ook onder meer daarom openbaar ik het niet. Maar ik ben er zelf ook voorstander van.quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een goeie regel. Het is en blijft PRIVATE Mail.
Weetje wat hayati betekent?quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zou negeren, smiecht.
Niet veel boeiends hoor, in het begin was ik vooral vrijgevig met info, nu meer gesloten, dat bevalt me primaquote:
Bedankt en het klopt wel wat je allemaal zegt, er zitten soms heel erg gemene users tussen en sommige mensen kunnen daar niet tegen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?![]()
Ben al helemaal onder de indruk van je.
[..]
Ik geloof je maar.![]()
Nogal ja.
Niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Precies, hoe kan ik je dan negeren.
Waarom mijd jij eik de klb sc? Is dat een principe kwestie?quote:
idd op de zaak achter de pcquote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Echt waar.
Ben je op werk en achter de pc? Of ben je alweer terug?
Hahahah wat een vraag.quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom mijd jij eik de klb sc? Is dat een principe kwestie?
Wat is daar zo vreemd aan?quote:
Altijd toch.quote:
Doe ik ook soms hoor, maar ik kan dan niet normaal fokken zoals ik thuis kan doenquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd op de zaak achter de pc
we sluiten om 1 uur.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Doe ik ook soms hoor, maar ik kan dan niet normaal fokken zoals ik thuis kan doen.
![]()
Maar hoe laat mag je/ga je weer naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |