Ja, tuurlijk weet ik dat wel. En dat hoeft niet, maar ik vind het onnodig dat een user weggejaagd wordt als die zich normaal gedraagt. Ik ben niet te beroerd met de veroorzaker in discussie te gaan dan.quote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?![]()
Ben al helemaal onder de indruk van je.
[..]
Ik geloof je maar.![]()
Nogal ja.
Precies, daarom zei ik ook onder meer daarom openbaar ik het niet. Maar ik ben er zelf ook voorstander van.quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een goeie regel. Het is en blijft PRIVATE Mail.
Weetje wat hayati betekent?quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zou negeren, smiecht.
Niet veel boeiends hoor, in het begin was ik vooral vrijgevig met info, nu meer gesloten, dat bevalt me primaquote:
Bedankt en het klopt wel wat je allemaal zegt, er zitten soms heel erg gemene users tussen en sommige mensen kunnen daar niet tegen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen dat er toch wel een aantal gevoelige zieltjes op fok posten?![]()
Ben al helemaal onder de indruk van je.
[..]
Ik geloof je maar.![]()
Nogal ja.
Niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Precies, hoe kan ik je dan negeren.
Waarom mijd jij eik de klb sc? Is dat een principe kwestie?quote:
idd op de zaak achter de pcquote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Echt waar.
Ben je op werk en achter de pc? Of ben je alweer terug?
Hahahah wat een vraag.quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom mijd jij eik de klb sc? Is dat een principe kwestie?
Wat is daar zo vreemd aan?quote:
Altijd toch.quote:
Doe ik ook soms hoor, maar ik kan dan niet normaal fokken zoals ik thuis kan doenquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd op de zaak achter de pc
we sluiten om 1 uur.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Doe ik ook soms hoor, maar ik kan dan niet normaal fokken zoals ik thuis kan doen.
![]()
Maar hoe laat mag je/ga je weer naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |