Ahw das minderquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ik zat zo te wachten op de tram, bleek dat hij echt echt absurd vol zat. De trambestuurder stopte dus wel, maar toen ik en wat andere mensen naar de achterste deur wouden lopen omdat daar wél nog wat ruimte was had hij de deuren al gesloten en reed hij door, de hufter.
Toen moest ik vlug naar huis en om mijn fiets te pakken, en op de terugweg zijn mijn vingers eraf gevroren.
Ik weet, maar het leek zo serieus dat ik oprecht dacht dat er wat aan mijn auto was. Ik was zo boos dat ik serieus over hem heen wilde rijden als hij uitgestapt was.quote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs zijn dan ook josti's![]()
. Niet te veel vertraging gehad?
Klopt, en wordt allen maar meer irritant.quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, ik heb mijn rijbewijs nog niet eens en ik erger mij nu al dood aan mensen die geen richting aangeven op de rotonde, die je er niet tussenlaten tijdens het ritsen, of die gaan bumperkleven op een 50-weg waar ik al 55-60 rij.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij dat soort mensen zouden ze hun rijbewijs gewoon af moeten pakken.
Ik heb geen eigen auto, dus doe maar niet.quote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Als ik je tegenkom zal ik mijn lesauto wel in je achterbak parkeren, ik hoef de schade toch niet te vergoeden ;').
Misschien iets minder generaliseren...quote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs zijn dan ook josti's![]()
. Niet te veel vertraging gehad?
Jij bent een vrachtwagenchauffeur.quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien iets minder generaliseren...
Wil je zeggen dat dat over het algemeen niet zo is dan?quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien iets minder generaliseren...
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.quote:
Is het geheim danquote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.
Ik heb beste grote tentamens achter elkaar. En ik ben nog steeds niet zo ver. En ik zeik er eigenlijk al twee weken over, shame on me.
Ik weet dat je vraag wat was.
Nopequote:Op maandag 30 november 2009 16:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij bent een vrachtwagenchauffeur.
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat over het algemeen niet zo is dan?
Jij bent lief, jij bent mijn nieuwe vriendquote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nopeen wat als dat wel zo was
Maar op deze manier zijn alle Turken crimineel, studenten lui (ok, dat klopt nog aardig), agenten dom, mensen in het Gooi bekakt en rijk, etc.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het geheim dan?
Ik heb net drie weken tentamens achter de rug, het voelt goed.
Dan ben je erg naiëf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |