Alles mag natuurlijk, maar er zijn grootse plannen om na zoveel nep-users en losers en leugenaars in dit topic om het om te gaan dopen tot loser-slowchat van de eeuw en het in wikipedia te gaan vereeuwigen, dus weet waar je aan begint.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Mag ik hier vermelden dat ook ik weer terug ben na 3 weken afwezigheid?
Ja echt geweldig is dat.quote:
ik post gelukkig niet zo heel vaak in de slow chatquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles mag natuurlijk, maar er zijn grootse plannen om na zoveel nep-users en losers en leugenaars in dit topic om het om te gaan dopen tot loser-slowchat van de eeuw en het in wikipedia te gaan vereeuwigen, dus weet waar je aan begint.
Wil je er echt bij staan?
Noem namen, noem namen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles mag natuurlijk, maar er zijn grootse plannen om na zoveel nep-users en losers en leugenaars in dit topic om het om te gaan dopen tot loser-slowchat van de eeuw en het in wikipedia te gaan vereeuwigen, dus weet waar je aan begint.
Wil je er echt bij staan?
Zolang je niet in de top 10 staat ben je safe had ik begrepen, dus no worries dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik post gelukkig niet zo heel vaak in de slow chat
quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zolang je niet in de top 10 staat ben je safe had ik begrepen, dus no worries dan.
Het begon allemaal met de kaste, Bo-Wa en Emmimich waren de grootste stakkers, maar Emmimich is daar iets teveel op afgerekend, dus hem treft iets minder blaam.quote:
Wat?quote:
Oh die namen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de kaste, Bo-Wa en Emmimich waren de grootste stakkers, maar Emmimich is daar iets teveel op afgerekend, dus hem treft iets minder blaam.
Toen had je IQM die zich voordeed als ware arrogante intellectueel, maar hij verdween in het niets, toen hij niet meer kon verkroppen om als werkeloze door het leven te gaan en is hopelijk een baan aan het zoeken, dan Breathtaking, die knap leek te zijn, maar met een te duidelijke foto bewees dat ze er voor een 18-jarige uitziet als 40, terwijl ze Semtex afkraakte omdat zij nog wel jeugdelijk was qua uiterlijk, en Lakitu en consorten behoeven geen uitleg, die spreken voor zich.
Lamon heeft allemaal commentaar op andere maar zelf zegt hij ook dingen en houdt hij zich er niet aan, naar mijn mening klopt dat niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de kaste, Bo-Wa en Emmimich waren de grootste stakkers, maar Emmimich is daar iets teveel op afgerekend, dus hem treft iets minder blaam.
Toen had je IQM die zich voordeed als ware arrogante intellectueel, maar hij verdween in het niets, toen hij niet meer kon verkroppen om als werkeloze door het leven te gaan en is hopelijk een baan aan het zoeken, dan Breathtaking, die knap leek te zijn, maar met een te duidelijke foto bewees dat ze er voor een 18-jarige uitziet als 40, terwijl ze Semtex afkraakte omdat zij nog wel jeugdelijk was qua uiterlijk, en Lakitu en consorten behoeven geen uitleg, die spreken voor zich.
Ja het is erg laat. Mijn film is nog bezig. Hij is niet goed ofzo maar ik moet het einde zienquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lamon heeft allemaal commentaar op andere maar zelf zegt hij ook dingen en houdt hij zich er niet aan, naar mijn mening klopt dat niet.
Oh, en het is laat :p
Dit plukt hij net ergens van een kladblok, toch Lamon?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er gebeurd in die 3 weken dat ik niet kon posten?? Of heb je dit al langer in gedachte
Alles is opgezet, het is maar internet namelijk. Het is een tien-jaren plan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er gebeurd in die 3 weken dat ik niet kon posten?? Of heb je dit al langer in gedachte
welke film?? misschien heb ik hem wel gezien en kan ik je het einde gewoon vertellenquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja het is erg laat. Mijn film is nog bezig. Hij is niet goed ofzo maar ik moet het einde zien
Nee nou zeg ik al niks meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
welke film?? misschien heb ik hem wel gezien en kan ik je het einde gewoon vertellen
dude op dat andere forum waar ik zat namen ze pas alles serieus, soms was het grappig en soms was het om te huilenquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles is opgezet, het is maar internet namelijk. Het is een tien-jaren plan.
Fotografisch geheugen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit plukt hij net ergens van een kladblok, toch Lamon?
que?? okee welke film en ik vertel niksquote:
Zombieland. Hij is lame.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
que?? okee welke film en ik vertel niks
quote:
Op zich wel een oké film, als je je écht verveelt. Zoals ik vanavond.quote:
Ik dacht aan Michael jacksonquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op zich wel een oké film, als je je écht verveelt. Zoals ik vanavond.
Ik neem hier niets serieus, daarom is het ook zo vermakelijk, en kan ik compleet inconsequent zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dude op dat andere forum waar ik zat namen ze pas alles serieus, soms was het grappig en soms was het om te huilen
Ja ze gaan vast trouwen en al de zombie's zijn bruidsmeisjes. Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm ik heb die nog niet gezien maar ik denk wel dat de film een happy ending heeft
quote:
Hoe weet je dat laatste zo zeker?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik neem hier niets serieus, daarom is het ook zo vermakelijk, en kan ik compleet inconsequent zijn.
Maar FoBo reacties zijn meestal wel eerlijk hoor.
ik heb besloten dwangmatig net zo lang op te blijven totdat ik Civilization 4 eindelijk goed gedownload heb en aan de praat heb gekregenquote:
best wel (al was ie wel aardig.. totdat die twee meisjes erin rolde), is dod sno wel wat trouwens?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ze gaan vast trouwen en al de zombie's zijn bruidsmeisjes. Ik denk het ook.
Door: Jallie op 30-10-2009 00:52 Profiel History Melden Topics Quotequote:Op vrijdag 27 november 2009 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Voorstellen
Ik moest mezelf ook voorstellen daar, kijk meteen maar wat voor reacties ik daar kreeg
Hoe lang gaat dat nog durenquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb besloten dwangmatig net zo lang op te blijven totdat ik Civilization 4 eindelijk goed gedownload heb en aan de praat heb gekregen![]()
![]()
[..]
best wel (al was ie wel aardig.. totdat die twee meisjes erin rolde), is dod sno wel wat trouwens?
Oh sorry, ik bedoelde MIJN FoBo-reacties, van jullie heb ik geen hoge pet op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe weet je dat laatste zo zeker?
Ja we zaten met wat andere users te gallen daarzo en dat hadden ze doorquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Door: Jallie op 30-10-2009 00:52 Profiel History Melden Topics Quote
Kom je van Fok?
Eerste reactie
Nogmaals, hoe weet je dat zo zeker? Je neemt internet iets te serieus mijn beste.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoelde MIJN FoBo-reacties, van jullie heb ik geen hoge pet op.
Neeman ik kom van Amsterdamquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja we zaten met wat andere users te gallen daarzo en dat hadden ze door
Slaap lekker.quote:
Waarom is sarcasme zo moeilijk over te brengen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe weet je dat zo zeker? Je neemt internet iets te serieus mijn beste.
Ja moest me voordoen als 1 of andere mongool en het was noh manquote:
Ja maar ik zeg dat niet zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moest me voordoen als 1 of andere mongool en het was noh man
Waarom dat zo moeilijk is? Ik weet het niet, sommige mensen lijken daar nu eenmaal in te falen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom is sarcasme zo moeilijk over te brengen?
Ik neem internet serieus waar het serieus bedoeld is, FOK! is mijn grap van de eeuw.
(Al 10 jaar lang)
Had je niet gewoon de gemiddelde post van een klb user kunnen nabootsen? Veel dichter bij mongolide kun je niet komen toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moest me voordoen als 1 of andere mongool en het was noh man
Ik normaal ook niet, maarja het duurde niet lang voordat ze me door haddenquote:
Heb ik dus gedaan, kijk maar op de links in mijn topicquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had je niet gewoon de gemiddelde post van een klb user kunnen nabootsen? Veel dichter bij mongolide kun je niet komen toch?
Irritant is dat, soms voel je je net een spookrijder, terwijl de werkelijkheid omgekeerd is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom dat zo moeilijk is? Ik weet het niet, sommige mensen lijken daar nu eenmaal in te falen.
Dat kan ik begrijpen als iedereen fout zit, waar je zelf goed zit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Irritant is dat, soms voel je je net een spookrijder, terwijl de werkelijkheid omgekeerd is.
Lullig is dat. Ik mag op de volgende gebieden geen sarcasme meer gebruiken van FOK!quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen als iedereen fout zit, waar je zelf goed zit.
Dat je niks mag ben ik met je eens, ik mocht niet baggeren in het feedback gedeelte en kreeg meteen een ban van een maandquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lullig is dat. Ik mag op de volgende gebieden geen sarcasme meer gebruiken van FOK!
-Dat ik extreem intelligent ben
-Dat ik lekker ben.
-Dat ik op belangrijke gebieden normen en waardes heb
-Dat ik niet arm ben
Nare FOK!kers, je mag ook niets hier.
Van wie mag dat niet dan? Mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen wat je wel en niet zegtquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lullig is dat. Ik mag op de volgende gebieden geen sarcasme meer gebruiken van FOK!
-Dat ik extreem intelligent ben
-Dat ik lekker ben.
-Dat ik op belangrijke gebieden normen en waardes heb
-Dat ik niet arm ben
Nare FOK!kers, je mag ook niets hier.
Schijnheilig, want ik heb 2 abbo's en daarom bannen ze mij niet, wat ik ook doe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je niks mag ben ik met je eens, ik mocht niet baggeren in het feedback gedeelte en kreeg meteen een ban van een maand
Ja, maar jij bent onbelangrijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet dan? Mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen wat je wel en niet zegt
over censuur gesprokenquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Schijnheilig, want ik heb 2 abbo's en daarom bannen ze mij niet, wat ik ook doe.
Ik krijg zelfs geen notes meer.
En toch merk ik daar nooit wat van.quote:
Tieten hebben scheelt ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Schijnheilig, want ik heb 2 abbo's en daarom bannen ze mij niet, wat ik ook doe.
Ik krijg zelfs geen notes meer.
Ja oke goed puntquote:
Hee, ik ben sinds vandaag als grootste aandachtshoer gekozen, en als ik heel veel pech heb win ik ook nog die gare mr. sexy wedstrijd, mocht Dizer onverwachts sterven ofzo, en dat allemaal zonder tieten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En toch merk ik daar nooit wat van.
Seriously: iedereen die tieten in mijn ava ziet, ziet nooit tieten irl.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, ik ben sinds vandaag als grootste aandachtshoer gekozen, en als ik heel veel pech heb win ik ook nog die gare mr. sexy wedstrijd, mocht Dizer onverwachts sterven ofzo, en dat allemaal zonder tieten.
Trouwens, ik zie maar 1 misvormde tiet tot nu toe.
zie geen tieten. welke mongool ziet dat welquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Seriously: iedereen die tieten in mijn ava ziet, ziet nooit tieten irl.
Lamon. o.a.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zie geen tieten. welke mongool ziet dat wel
Je hebt gelijk, alle users die dat zeggen hebben nog nooit een echte tiet gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Seriously: iedereen die tieten in mijn ava ziet, ziet nooit tieten irl.
Ik doe morgen wel een polletje in ONZ. Dat had ik al toegezegd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, alle users die dat zeggen hebben nog nooit een echte tiet gezien.
Hou het maar vol, zolang je die UI maar houdt he?
he maar foto's van je tieten mag overigens wel gewoon gepost worden vind ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik doe morgen wel een polletje in ONZ. Dat had ik al toegezegd.
Ik vind ook niet dat dat verboden moet zijn of zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
he maar foto's van je tieten mag overigens wel gewoon gepost worden vind ik
Mooi, stemt me tevreden, ik ga pitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik doe morgen wel een polletje in ONZ. Dat had ik al toegezegd.
Ik dacht dat dat topic in onz, stond maar het staat gewoon in sexquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:05 schreef griekjeee het volgende:
hoe lang kan jij neuken?
Ligt het nou aan mij of zijn die gemiddeldes echt gewoon fucking kort.![]()
Ja truste.
...nog ff snel dan, die tijd is een leugen, een beter onderzoek had het op 2,5 minuut gezet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:05 schreef griekjeee het volgende:
hoe lang kan jij neuken?
Ligt het nou aan mij of zijn die gemiddeldes echt gewoon fucking kort.![]()
Ja truste.
2.5 minuut? Daar gaat mijn broek niet voor uit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...nog ff snel dan, die tijd is een leugen, een beter onderzoek had het op 2,5 minuut gezet.
En dan serieus:
Dat komt door gebrek aan uithoudingsvermogen, met name bij Amerikanen, die heel snel uitgeput raken en dan meteen als een gek beginnen te pompen volgens mij, en wat anderen betreft heeft het veel te maken met teveel concentratie op het klaarkomen.
Mannen begrijpen niet dat die 4 secondes veel lekkerder zijn als je je af en toe inhoudt. Dan kom je veel beter klaar...maar iedereen zijn ding....zzzzzz
en mijn 30 seconden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
2.5 minuut? Daar gaat mijn broek niet voor uit.
Ook niet.quote:
hee maar die van mij is wel 22cm en ik ben heel rijk, 3 dikke auto;s en ben heel breedquote:
zzzzz...huh...oh...en totdat we weten dat je geen kloon bent en je een foto gepost hebt, zijn we daar allemaal heel blij mee als niet anonieme FOK!kers.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
2.5 minuut? Daar gaat mijn broek niet voor uit.
Je loopt achter man, talloze mensen hebben me inmiddels mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
zzzzz...huh...oh...en totdat we weten dat je geen kloon bent en je een foto gepost hebt, zijn we daar allemaal heel blij mee als niet anonieme FOK!kers.
......zzzzzzz.
Ik geloof dat ik op het moment wel aardig aan mijn trekken kom, dank u.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hee maar die van mij is wel 22cm en ik ben heel rijk, 3 dikke auto;s en ben heel breed
trekken is niet neuken..... heb ik net vernomen uit dat topic in sexquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op het moment wel aardig aan mijn trekken kom, dank u.
wie dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je loopt achter man, talloze mensen hebben me inmiddels mogen aanschouwen.
Talloze mensen dus.quote:
op welke internetsite sta je naakt dan?quote:
Nee gewoon aangekleed. Maar het was niet geheel crap want er zijn hier wel genoeg fok!ers die me kennen of hebben gezien hoor. Alsof dat zo boeiend is ik wed dat iedereen hier wel wat mensen irl kent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op welke internetsite sta je naakt dan?
Ik niemand en dat zweer ik jequote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee gewoon aangekleed. Maar het was niet geheel crap want er zijn hier wel genoeg fok!ers die me kennen of hebben gezien hoor. Alsof dat zo boeiend is ik wed dat iedereen hier wel wat mensen irl kent.
okquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kan iedereen even op me stemmen in de Fok babe verkiezing in B&H? Ik wil niet verliezen van skaai.
Ik had ook op jou willen stemmen maar volgens mij kwam je er later in, toen was mijn stem al vergeven. Mja de nummer één gaat nu sowieso nergens over. Als je dat topic ook doorneemt: 'ja skaai want die komt hier al zo lang'. Alsof het daar om gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kan iedereen even op me stemmen in de Fok babe verkiezing in B&H? Ik wil niet verliezen van skaai.
Oké dat kan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niemand en dat zweer ik je
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had ook op jou willen stemmen maar volgens mij kwam je er later in, toen was mijn stem al vergeven. Mja de nummer één gaat nu sowieso nergens over. Als je dat topic ook doorneemt: 'ja skaai want die komt hier al zo lang'. Alsof het daar om gaat.
Ze zal best sympathiek zijn hoor, zo ziet ze er ook wel uit. Maar daar draait het idd niet om.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar ik vind haar gewoon echt niet knap, niet dat ik mezelf nou zo fabuleus vind maar haar, come on.
quote:[stem] Breathtaking
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar ik vind haar gewoon echt niet knap, niet dat ik mezelf nou zo fabuleus vind maar haar, come on.
Dan ben je gewoon aardig, geen babequote:Op vrijdag 27 november 2009 03:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zal best sympathiek zijn hoor, zo ziet ze er ook wel uit. Maar daar draait het idd niet om.
Thanksquote:
Ja ontzettend. Al op me gestemdquote:
ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon aardig, geen babe![]()
!
[..]
Thanks!
[..]
Ja ontzettend. Al op me gestemd?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liev!
Ik ga slapen nu guys, welterusten!
you2quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga slapen, moet om 9uur bij de huisarts zijn
truste
Hm ik ben zelf even de draad kwijt. Ik was dat topic aan het doornemen, nieuwsgierig wie waarop stemden om te zien hoe bepaalde personen aan zoveel stemmen komen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:50 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb geen aanknooppunt, begin maar ergens over hoor griekje
Chill ik was aan het reagerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:52 schreef Syb-rund. het volgende:
of niet natuurlijk, dan hoef ik niet zo vaak meer op f5 te drukken
maar wat vind je daar eigenlijk interessant aan? het is toch redelijk voorspelbaar hoe alles in elkaar zitquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hm ik ben zelf even ]de draad kwijt. Ik was dat topic aan het doornemen, nieuwsgierig wie waarop stemden om te zien hoe bepaalde personen aan zoveel stemmen komen.
True, maar toch is het wel amusant om door te nemen. Ook de reacties die er soms bij vermeld staan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar wat vind je daar eigenlijk interessant aan? het is toch redelijk voorspelbaar hoe alles in elkaar zit
correct.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, maar toch is het wel amusant om door te nemen. Ook de reacties die er soms bij vermeld staan.
Er staan een paar nummers in mijn fobo, is wel commerciële muziek over het algemeen wat ik erin heb staan. Eve kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
correct.
ken je trouwens wat griekse muziek? (en kan je dat dan posten?) ik ben wel benieuwd hoe alles daar klinkt in griekenland
is dat instrument wat hij bespeelt is nou typisch grieks?quote:
Sarbel is zeg maar in Griekenland zoals Tarkan in Turkije. Ja hij is Grieks ja, zo goed is het niet altijd te zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Heuh is sarbel grieks?![]()
ik ken hem wel qua naam maar ik dacht altijd dat het een turk was![]()
niet offensive bedoelt voordat je me lyncht enzo
Ja, ik vind het wel vet mooi gedaan eik. Als hij weer eens in de buurt komt ga ik er wel heen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is dat instrument wat hij bespeelt is nou typisch grieks?
komt hij wel eens buiten griekenland dan? of bezoek jij wel eens familie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel vet mooi gedaan eik. Als hij weer eens in de buurt komt ga ik er wel heen.
Mixalis heeft weleens optredens buiten Greece ja, en ik heb ook de mogelijkheid daarheen te gaan. Ik wil er hoe dan ook nog weleens heenquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
komt hij wel eens buiten griekenland dan? of bezoek jij wel eens familie?
verkapt ik heb rijke ouders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mixalis heeft weleens optredens buiten Greece ja, en ik heb ook de mogelijkheid daarheen te gaan. Ik wil er hoe dan ook nog weleens heen
Nee, dat is niet wat ik wilde zeggen. Volgens mij heeft hij zelfs pas in Nld zijn eerste optreden gehad of dat komt binnenkort, zoiets ving ik op. Kansen genoeg iig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
verkapt ik heb rijke ouders?alhoewel hij schijnt uit belgie te komen dus dat is allemaal nog wel te doen
Same 2youquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:37 schreef Syb-rund. het volgende:
thanks man, namens Xilouris wens ik je een goede nachtrust
die zijn echt keihard aan het ''freaken' zoals mijn ouders dat zouden zeggen, vet manquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik wilde zeggen. Volgens mij heeft hij zelfs pas in Nld zijn eerste optreden gehad of dat komt binnenkort, zoiets ving ik op. Kansen genoeg iig.
Beetje jammer dat het linkje wat ik net liet zien een beetje gaar is qua opname, maar het wordt wel steeds beter.
Wsl voelen veel fokkers zich aangetrokken tot haar, omdat ze zelf dik en lelijk zijn. En Skaai is niet lelijk, maar gewoon geen babe en voor die fokkers een paar treedjes omhoog maar niet teveel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zal best sympathiek zijn hoor, zo ziet ze er ook wel uit. Maar daar draait het idd niet om.
Het is hier al dagen vrij rustig vind ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
3/4 van de ICT is naar de nerd beurs![]()
Weinig mensen aanwezig...
Moet ik vragen wat er is of ga je het zelf vertellen?quote:
Lamon disapprovesquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan het nog dramatischer maken, Breathtaking is mensen aan charteren in haar sc-clubje om aub op haar te stemmen!
Haal eens wat mensen van crap af, die op Semtex stemmen!
Lamon.quote:
18 juni in het Gelredomequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist niet dat Kiss nog op trad. Ik ga denk ik met carnaval deels als Kiss.
Nog steeds gezeur om skaai?quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wsl voelen veel fokkers zich aangetrokken tot haar, omdat ze zelf dik en lelijk zijn. En Skaai is niet lelijk, maar gewoon geen babe en voor die fokkers een paar treedjes omhoog maar niet teveel.
Blijkbaar niet. Hij heeft zich nu helemaal vastgebeten in die Babe verkiezing om te roepen hoe sneu dat allemaal is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lamon.Heeft die vent nou nog steeds geen leven ergens kunnen vinden.
Hoe triest is datquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
Is dat dezelfde Lamon die naaktfoto's van zichzelf op Fok zet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Hij heeft zich nu helemaal vastgebeten in die Babe verkiezing om te roepen hoe sneu dat allemaal is.
Altijd mooi dat spiegelen van hem.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Hij heeft zich nu helemaal vastgebeten in die Babe verkiezing om te roepen hoe sneu dat allemaal is.
Zie USquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Lamon die naaktfoto's van zichzelf op Fok zet?
HOI BOBBYB IK GA NAAR KISSquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd mooi dat spiegelen van hem.Die gozer vind alles altijd sneu terwijl ie dat zelf gewoon is.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie US![]()
Ik zal het maar niet reposten hier.
Maar als we het hebben over Lamon/Lamon./Sanne92 dan is het dezelfde![]()
Zeg maar de grootste narcist op FOK! die een topic over bloemetjesgordijnen nog weet te transformeren tot een topic over z'n geweldige zelf
vindquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd mooi dat spiegelen van hem.Die gozer vind alles altijd sneu terwijl ie dat zelf gewoon is.
Gaaf! Wat kosten die tickets eigenlijk?quote:
59quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaaf! Wat kosten die tickets eigenlijk?
/carequote:
Zooo goedkoop?quote:
Dat is wel goedkoop. Dacht dat die tickets minimaal 100 euro zouden zijn.quote:
Daarom ga ik ook niet naar Rock am Ring. Rammsteinquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zooo goedkoop?
Ze doen ook Rock am Ring toch? Dan is het mooi te combineren met Rammstein en andere herrie. Ticketjes daarvoor zijn ook maar 120/130 voor 3 dagen feest
Why?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben per 1 feb mn werk kwijt trouwens
Wie zijn mijn consorten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haar contract wordt niet verlengd omdat het bedrijf waar ze werkt het steeds rustiger krijgt en moet bezuinigen.quote:
Ach laat hem gaan, beetje de hele dag in z'n videotheek KLB en FOK! analyserenquote:
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haar contract wordt niet verlengd omdat het bedrijf waar ze werkt het steeds rustiger krijgt en moet bezuinigen.
Met de vent is iets goed mis.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach laat hem gaan, beetje de hele dag in z'n videotheek KLB en FOK! analyseren!
Oh en US spammen met vunzige foto's
Overigens zit hij nu weer in die SC van die FOK! babe verkiezing te blaten over hier, 't moet niet veel sneuer wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met de vent is iets goed mis.
Maar het ligt altijd aan anderen
Je hoort Lamon toch, je bent m'n bitch.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om jouw consort te zijn.
Ik zag het net, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens zit hij nu weer in die SC van die FOK! babe verkiezing te blaten over hier, 't moet niet veel sneuer worden
Maar ik vind d'r met 29 lekkerder dan die foto van BT daarquote:
Ja, BT heeft gewoon een hele slechte pic ingestuurd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik vind d'r met 29 lekkerder dan die foto van BT daar![]()
![]()
Misschien gewoon gare pic van BT dan, maar als je die Semtex d'r fobo ziet staat er wel wat lekkers tussen.
Alleen jammer dat er dan weer zo'n foute lichtgetinte gangster bijhoort
Heeft ze 'm uberhaupt ingestuurd? Het was toch ook zo'n gare manier van nomineren enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, BT heeft gewoon een hele slechte pic ingestuurd.!
Okee. Wel klote dan..quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haar contract wordt niet verlengd omdat het bedrijf waar ze werkt het steeds rustiger krijgt en moet bezuinigen.
Als ik jou was zou ik m'n aandacht op school richten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit op school en heb geen idee wat ik moet doen. Nouja, dan maar FOKKEN natuurlijk
Dat zie je toch wel man, okee,op die foto is ze behoorlijk gladgestreken, maar dat ze geen 20 meer is, is wel duidelijk (misschien komt dat ook omdat ik zelf 29 ben ofzoquote:
Ik zag het echt totaal nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel man, okee,op die foto is ze behoorlijk gladgestreken, maar dat ze geen 20 meer is, is wel duidelijk (misschien komt dat ook omdat ik zelf 29 ben ofzo)
Mwa, ik zou d'r ook geen 29 geven hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel man, okee,op die foto is ze behoorlijk gladgestreken, maar dat ze geen 20 meer is, is wel duidelijk (misschien komt dat ook omdat ik zelf 29 ben ofzo)
En ik vind semtex niet aantrekkelijk.
en ja, ik baal dat mn contract niet verlengd wordt
Nee, ben iets heel anders van plan. Denkje dat er een aantal Deltion studenten nu op FOK zitten? Serieuse vraag hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik m'n aandacht op school richten.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat hoor, maar dat is in 95% van de gevallen tegenwoordig zo.
Vond ik wel. Dacht dat ze 25 was of zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag het echt totaal niet! Zie jij er ook 10 jaar jonger uit dan?
Dat niet, maar ik word wel regelmatig 24 geschatquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag het echt totaal niet! Zie jij er ook 10 jaar jonger uit dan?
Deltion studenten? Ik dacht dat het een ROC MBO was?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ben iets heel anders van plan. Denkje dat er een aantal Deltion studenten nu op FOK zitten? Serieuse vraag hoor
Is het ook, maar zo wordt het gewoon genoemd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deltion studenten? Ik dacht dat het een ROC MBO was?
Nee hoor, MBO'ers worden geen studenten genoemd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het ook, maar zo wordt het gewoon genoemd.
Check me at even, denkje dat er iemand toevallig van FOK! op Deltion zit? Of heeft FOK! te weinig mbo'rs?
Ik dacht dat jij zo'n vrijzinnige kijk had op dingen, mistake dus. Wij worden gewoon studenten genoemd, accepteer het.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, MBO'ers worden geen studenten genoemd.
En weet ik veel, hoe moet ik dat nou weten?
Jij bent een student, ja? Dus je krijgt ook studiefinanciering?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n vrijzinnige kijk had op dingen, mistake dus. Wij worden gewoon studenten genoemd, accepteer het.
Als ik 18 ben wel ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent een student, ja? Dus je krijgt ook studiefinanciering?
WTF HET IS NOG ECHT ZO OOK ?!?!?!?!!?!??!!quote:
Dat doe je niet, je bent dus geen student.quote:stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
De ambachtschool zegt van welquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF HET IS NOG ECHT ZO OOK ?!?!?!?!!?!??!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dan ook, vandale.nl zegt:
[..]
Dat doe je niet, je bent dus geen student.
van een negerquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik heb weer een leuke scam mail ontvangen
Haha geweldig deze versie is dus net een soort slechte actiefilmquote:You're invited to: Miss Alima Justin Yak
By your host: Alima Yak
Date: Friday November 27, 2009
Time: 9:00 am - 10:00 am (GMT +00:00)
Street: Hi,My name is Alima Justin Yak,24years old originated from Sudan.I decide to contact you after my prayers,I really want to have a good relationship with you. My father Dr.Justin Yak was the former Minister for SPLA Affairs and Special Adviser to President Salva Kiir of South Sudan for Decentralization.My father Dr.Justin Yak and my mother including other top Military officers and top government officials had been on board when the plane crashed on Friday May 02, 2008.You can read more about the crash through the below site:http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7380412.stm After the burial of my father,my uncle conspired and sold my father's properties to a Chinease Expatriate and live nothing for me.On a faithful morning,I opened my father's briefcase and found out the documents which he have deposited huge amount of money in one bank in Burkina Faso with my name as the next of kin. I traveled to Burkina Faso to withdraw the money so that I can start a better life and take care of myself. On my arrival, the Branch manager of the Bank whom I met in person told me that my father's instruction to the bank was the money be release to me only when I am married or present a trustee who will help me and invest the money overseas.I have chosen to contact you after my prayers and I believe that you will not betray my trust. But rather take me as your own sister.Though you may wonder why I am so soon revealing myself to you without knowing you, well,I will say that my mind convinced me that you are the true person to help me. More so,I will like to disclose much to you if you can help me to relocate to your country because my uncle have threaten to assassinate me.The amount is $5.6 Million and I have confirmed from the bank in Burkina Faso.You will also help me to place the money in a more profitable business venture in your Country.However, you will help by recommending a nice University in your country so that I can complete my studies.It is my intention to compensate you with 10% of the total money for your services and the balance shall be my capital in your establishment. As soon as I receive your interest in helping me,I will put things into action immediately.In the light of the above,I shall appreciate an urgent message indicating your ability and willingness to handle this transaction sincerely.Please do keep this only to your self.I beg you not to disclose it till i come over because I am affraid of my wicked uncle who has threatened to kill me.you will contact me through my private email adress(alimajustin90@yahoo.com)Sincerely yours,Miss Alima Justin Yak
mn, dat betekent toch met name?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WTF HET IS NOG ECHT ZO OOK ?!?!?!?!!?!??!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dan ook, vandale.nl zegt:
[..]
Dat doe je niet, je bent dus geen student.
JE WORDT RIJK SNEL MAILEN EINZSquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha geweldig deze versie is dus net een soort slechte actiefilm
Als zoiets groots als een MBO er ook onder viel, zou dat wel genoemd zijn dunkt me. Die m.n. is waarschijnlijk om aan te geven dat het niet uitsluitend HBO en WO hoeft te zijn, maar dat ook buitenlandse instellingen als bijv. een college uit de VS eronder vallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn, dat betekent toch met name?
Hee, met name is met namequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als zoiets groots als een MBO er ook onder viel, zou dat wel genoemd zijn dunkt me. Die m.n. is waarschijnlijk om aan te geven dat het niet uitsluitend HBO en WO hoeft te zijn, maar dat ook buitenlandse instellingen als bijv. een college uit de VS eronder vallen.
Mag hij ook wel van mij hoor, alleen dat hij wel weet dat verder weinig mensen hem als student zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, met name is met name
Wat mij betreft mag Php zichzelf een student noemenHadden ze maar wat duidelijker moeten afbakenen
Dan pakt ie gewoon de van Dale en wijst op de niet goed afgebakende omschrijvingquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mag hij ook wel van mij hoor, alleen dat hij wel weet dat verder weinig mensen hem als student zien.
Volgens mij wordt MBO over het algemeen een opleiding genoemd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
Even ter info, alle niveau's worden gewoon studies genoemd.
Je moet minister van onderwijs worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt MBO over het algemeen een opleiding genoemd.
MBO is geen studie beunhaas.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
Even ter info, alle niveau's worden gewoon studies genoemd.
http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=studentquote:U hebt gezocht op het woord: student.
RESULTAAT
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet minister van onderwijs worden.
Omdat jij alles beter 'denkt' te weten.quote:
http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=studentquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij alles beter 'denkt' te weten.
Goed dat je 'denkt' tussen haakjes zet. Er is immers niet echt over denken te spreken, aangezien ik het inderdaad beter weet dan jij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij alles beter 'denkt' te weten.
Iets met suprioriteits gevoel enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goed dat je 'denkt' tussen haakjes zet. Er is immers niet echt over denken te spreken, aangezien ik het inderdaad beter weet dan jij.
Iets met superioriteitsgevoel foutgeschreven enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets met suprioriteits gevoel enzo.
Iets met spelling enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets met suprioriteits gevoel enzo.
Waar noemen ze het studeren of een studie dan:quote:
quote:Hoe werkt het mbo?
Je kunt een mbo-opleiding volgen op vier niveaus. In onderstaand overzicht zie je de toelatingseisen van het vmbo naar de verschillende niveaus van het mbo en de gemiddelde duur van een mbo-opleiding:
Ook met een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo kun je naar het mbo. Je vooropleiding of je werkervaring bepaalt op welk niveau je kunt beginnen. In deze brochure lees je per richting wat de specifieke toelatingseisen zijn.
BOL of BBL?
Een mbo-opleiding heb je in twee soorten:
Beroepsopleidende leerweg (BOL) en de Beroepsbegeleidende leerweg (BBL).
BOL: In deze leerweg ga je het grootste deel van de week naar school. Hoe verder je in je opleiding komt, hoe vaker je stage loopt. Globaal kun je stellen dat de BOL een praktijkdeel kent van minimaal 20% en maximaal 60%. In een aantal gevallen is het ook mogelijk om deze opleidingen in deeltijd te volgen (dt BOL).
BBL: Dit is een combinatie van werken en leren. Je hebt zo’n vier dagen in de week een betaalde baan bij een erkend leerbedrijf en daarnaast ga je één dag (of middag en avond) per week naar school. De BBL heeft een praktijkdeel van minimaal 60%.
Erkend leerbedrijf
Het praktijkdeel van zowel BOL als BBL breng je door bij een leerbedrijf. Belangrijk is te weten dat je pas een BBL-opleiding kunt volgen als je zelf een leerbedrijf hebt gevonden.
Dat bedrijf moet door de brancheorganisatie worden erkend. Het is van groot belang dat zowel de werkplek als de werkzaamheden passen bij jouw mogelijkheden.
Dat betekent dat je minstens een half jaar voor het begin van de BBL-opleiding serieus moet gaan zoeken naar een stage adres.
Vernieuwend onderwijs
In echte beroepssituaties laten zien hoe je werkt. Bij Deltion leer je alles wat je nodig hebt om straks je baan goed uit te kunnen voeren. Door te oefenen met taken uit het beroep, werk je aan de ontwikkeling van competenties (een combinatie van kennis, vaardigheden en gedrag) die het bedrijfsleven of een instelling van je vraagt. Deltion geeft hier een eigen invulling aan met theorielessen, stages, werkgroepen en praktijklessen in moderne en complete praktijkruimten.
Onterecht dus. MBO is een opleiding, geen studie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n vrijzinnige kijk had op dingen, mistake dus. Wij worden gewoon studenten genoemd, accepteer het.
MBO's moeten onze ego's strelen toch jwz.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wtf maakt t nou uit hoe ie het noemt WAAA
Het zal wel schelen dat ik geen opleiding hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
MBO's moeten onze ego's strelen toch jwz.
Havo -> MBO.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zal wel schelen dat ik geen opleiding heb
Alleen HAVO.
maar je studeert toch aan de universiteit van het levenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zal wel schelen dat ik geen opleiding heb
Alleen HAVO.
whutquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef Maisnon het volgende:
Nee sorry, dat is ook een school:
http://vzi-nu.nl/research(...)+leven+blijkt+school
quote:I remember in Boyz n the Hood, Furious Styles says to his son 'Any fool with a dick can make a baby, but only a real man can raise his children.' I think Furious Styles is one of the best names I have ever heard of.
Mooi! Maar wel nasty die wormen jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Maisnon het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8378000/8378512.stm
brrrr
Studeer jij psychologiequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tentamen sociale en cross-culturele psychologie nu. Du ballûh.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat in principe dus wel eerlijker is dan bij skaai, aangezien die hitsige pubers (waaronder ik zelf natuurlijk) maar al te graag bt's roompotje zouden willen volrammen met hun liefdessappen, terwijl men bij skaai uit solidariteit heeft zitten stemmen, want ó ó, redheads hebben het zo zwaar sinds die ene ginger-aflevering van southpark op tv verscheen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Die reacties onder dit bericht.!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)nse_caver_is_in.html
"Volgens mij ging hij juist de pijp in."quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Die reacties onder dit bericht.!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)nse_caver_is_in.html
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef yvonne het volgende:
Dat rijmt
Stem op mij
anders ben je niet blij
Stem je niet?
Dan heb je zo verdriet
Wil je geen ban
geef dan mij je stem!
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009 #2
Kijk maar uit dat je geen ban krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Otis2.0 het volgende:
yvonne![]()
Wat een treurige verschijning is dat.
Inderdaad. Ben je in de 50, loop je nog steeds als een triesteling te posten op een internetforum. Raar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Otis2.0 het volgende:
yvonne![]()
Wat een treurige verschijning is dat.
quote:Help Feyenoord met een ‘gratis spits’
nieuws Door: Redactie op 27 nov 2009
Financieel en sportief gezien gaat het niet goed met onze vrienden uit Rotterdam. De klassieker is al tijden geen klassieker meer. Overigens liggen wij er niet wakker van als we weer eens met een dikke overwinning van het veld stappen. Toch leven we stiekem een beetje mee met Feyenoord en vinden dat we ze moeten helpen. Vrijdag vernamen wij via Telegraaf.nl dat technisch directeur Leo Beenhakker een gratis spits naar De Kuip wil halen. Laten we Don Leo helpen met deze zoektocht door aanstaande maandag MASSAAL dagblad de Sp!ts op te sturen naar De Kuip. Gewoon even meenemen uit de plaatselijke zuil op het station, in een envelop en opsturen!
Een kleine moeite
Het is een kleine moeite om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Dagblad de Sp!ts heeft een oplage van gemiddeld 460.000 exemplaren. Daar moet toch wel een mooie Sp!ts tussen zitten voor onze vrienden uit Rotterdam...
Je kunt de nieuwe Sp!ts opsturen naar:
Feyenoord
Antwoordnummer 70700
3070 WB
Rotterdam
Tong kan er ook wat van met z'n 46 jaar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben je in de 50, loop je nog steeds als een triesteling te posten op een internetforum. Raar.
quote:
Whhheehehe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Maisnon het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8378000/8378512.stm
brrrr
Leef jij ook nog?quote:
Ik kan maar niet wennen aan je avaquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb zin om te neuken.
Zien jullie vrouwen mijn mooie glimmende penis al voor je die dan heerlijk zaad ejaculeert?!![]()
![]()
Oh ik zie het nu pas. NICE.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan je ava
en dat van die koe zei ik speciaal voor jou Otis, jij BENT een koe
Ik post dan ook niet meer zo vaak.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan je ava
en dat van die koe zei ik speciaal voor jou Otis, jij BENT een koe
Ik ook!quote:
Waarom. En loop eens niet zo in mijn fobo te bitchen.quote:
Ik heb ook een schuin dak, alleen pleur ik m'n wekker (telefoon) onder m'n kussen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een schuin dak en heb m'n wekker (iPod dockinstation) op het plafond gemonteerd, zodat als ik lig recht boven me mijn wekker kan instellen.
!
iPodquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een schuin dak en heb m'n wekker (iPod dockinstation) op het plafond gemonteerd, zodat als ik lig recht boven me mijn wekker kan instellen.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |