Blijkbaar niet. Hij heeft zich nu helemaal vastgebeten in die Babe verkiezing om te roepen hoe sneu dat allemaal is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lamon.Heeft die vent nou nog steeds geen leven ergens kunnen vinden.
Hoe triest is datquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kan iedereen even op me stemmen in de Fok babe verkiezing in B&H? Ik wil niet verliezen van skaai.
Is dat dezelfde Lamon die naaktfoto's van zichzelf op Fok zet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Hij heeft zich nu helemaal vastgebeten in die Babe verkiezing om te roepen hoe sneu dat allemaal is.
Altijd mooi dat spiegelen van hem.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Hij heeft zich nu helemaal vastgebeten in die Babe verkiezing om te roepen hoe sneu dat allemaal is.
Zie USquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Lamon die naaktfoto's van zichzelf op Fok zet?
HOI BOBBYB IK GA NAAR KISSquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd mooi dat spiegelen van hem.Die gozer vind alles altijd sneu terwijl ie dat zelf gewoon is.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie US![]()
Ik zal het maar niet reposten hier.
Maar als we het hebben over Lamon/Lamon./Sanne92 dan is het dezelfde![]()
Zeg maar de grootste narcist op FOK! die een topic over bloemetjesgordijnen nog weet te transformeren tot een topic over z'n geweldige zelf
vindquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd mooi dat spiegelen van hem.Die gozer vind alles altijd sneu terwijl ie dat zelf gewoon is.
Gaaf! Wat kosten die tickets eigenlijk?quote:
59quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaaf! Wat kosten die tickets eigenlijk?
/carequote:
Zooo goedkoop?quote:
Dat is wel goedkoop. Dacht dat die tickets minimaal 100 euro zouden zijn.quote:
Daarom ga ik ook niet naar Rock am Ring. Rammsteinquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zooo goedkoop?
Ze doen ook Rock am Ring toch? Dan is het mooi te combineren met Rammstein en andere herrie. Ticketjes daarvoor zijn ook maar 120/130 voor 3 dagen feest
Why?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben per 1 feb mn werk kwijt trouwens
Wie zijn mijn consorten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de kaste, Bo-Wa en Emmimich waren de grootste stakkers, maar Emmimich is daar iets teveel op afgerekend, dus hem treft iets minder blaam.
Toen had je IQM die zich voordeed als ware arrogante intellectueel, maar hij verdween in het niets, toen hij niet meer kon verkroppen om als werkeloze door het leven te gaan en is hopelijk een baan aan het zoeken, dan Breathtaking, die knap leek te zijn, maar met een te duidelijke foto bewees dat ze er voor een 18-jarige uitziet als 40, terwijl ze Semtex afkraakte omdat zij nog wel jeugdelijk was qua uiterlijk, en Lakitu en consorten behoeven geen uitleg, die spreken voor zich.
Haar contract wordt niet verlengd omdat het bedrijf waar ze werkt het steeds rustiger krijgt en moet bezuinigen.quote:
Ach laat hem gaan, beetje de hele dag in z'n videotheek KLB en FOK! analyserenquote:
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haar contract wordt niet verlengd omdat het bedrijf waar ze werkt het steeds rustiger krijgt en moet bezuinigen.
Met de vent is iets goed mis.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach laat hem gaan, beetje de hele dag in z'n videotheek KLB en FOK! analyseren!
Oh en US spammen met vunzige foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |