als je slim bent post je dan onder een kloon, ik zeg maar watquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan hier niet uitgebreider zijn, want het gaat om iets voor Ado
Sommige mensen leren zelfs zoeken op school heb ik gehoord, die zijn daar ws beter in dan ik, vandaar.
Maar ik denk gewoon niet dat je het kan krijgen in NL, misschien een gat in de markt
Whehe en dan die vriend van haar vet meezoeken voor die kloon, blijkt 't z'n eigen kado te zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je slim bent post je dan onder een kloon, ik zeg maar wat
Who ha! Who ha!quote:
nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je slim bent post je dan onder een kloon, ik zeg maar wat
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef Maisnon het volgende:
Je klinkt ofals je ruiterlijk voor demagoog bent uitgemaakt
Dat had je nooit kunnen raden.quote:
Gelukkig dat het niet mijn uitspraken zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef Maisnon het volgende:
Je klinkt ofals je ruiterlijk voor demagoog bent uitgemaakt
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had je nooit kunnen raden.
Worstenbroodjesquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Alweer?quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gisteren gehad.
Vandaag een sloebermaaltijd.
Van die ingevroren sate opgewarmd in heet water, wat brood en dat was 'm.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Vandaag ben ik uit eten geweest.
Morgen ga ik een sloebermaaltijd eten
Vind je?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)-dreigen-Deltion.ece
Waaw, en dat op mijn school
Wel apart dat ze voor zoiets een arrestatieteam inschakelen.
Ik heb nog een kilo boerenkool voor je.. hebben?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Vandaag ben ik uit eten geweest.
Morgen ga ik een sloebermaaltijd eten
je vergeet dat je als kloon niet per se topics hoeft te makenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe en dan die vriend van haar vet meezoeken voor die kloon, blijkt 't z'n eigen kado te zijn![]()
![]()
.
Geen groenten, ja?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van die ingevroren sate opgewarmd in heet water, wat brood en dat was 'm.Nu heb ik weer honger.
Alle cavia's zeggen hier volmondig: ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog een kilo boerenkool voor je.. hebben?
Voor een telefonische bedreiging een heel arrestatieteam in school neerzetten? En een busje met niet al te aaibare hondjes?quote:
dat kan heus wel, maar ik zei dan ook '' als je slim bent''quote:
Nee ik bedoelde ook hier, die gast komt ook wel eens hier.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet dat je als kloon hoef je niet per se topics te maken
Zou een standaardprocedure moeten zijn bij een school met allemaal phpmystyles.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een telefonische bedreigen een heel arrestatieteam in school neerzetten? En een busje met niet al te aaibare hondjes?
Zwaar overtrokken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou een standaardprocedure moeten zijn bij een school met allemaal phpmystyles.
Koning.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Gerard Joling zingt z'n nieuwe nummer. Jensen: "Nou, het is weer een ouderwets kutnummer!"
Zo te horen ga jij meteen de singel halen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Gerard Joling zingt z'n nieuwe nummer. Jensen: "Nou, het is weer een ouderwets kutnummer!"
Ja dat is wel beter, dan kunnen ze je meteen een straatverbod geven in de buurt van je school en je van school aftrappen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik iemand wil bedreigen doe ik dat niet via de telefoon. Face to face.
dat weet ik, daarom is het sowieso een faal om het hier in de reeks te vragenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde ook hier, die gast komt ook wel eens hier.
Kom maar even halen morgen tussen 12 en 3, dan is mn moeder er niet dus gaat ze niet zeiken dat ik de boerenkool weggeeefquote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle cavia's zeggen hier volmondig: ja.
Als ik bedreig doe ik het wel subtiel. Niet als een mongel gaan schreeuwen en met stiletto's gaan zwaaien waar ik geen verstand van heb. Nee ik ben altijd van de rustige aanpak.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is wel beter, dan kunnen ze je meteen een straatverbod geven in de buurt van je school en je van school aftrappen.
Groenten zijn lekker, al is vlees belangrijker.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kom maar even halen morgen tussen 12 en 3, dan is mn moeder er niet dus gaat ze niet zeiken dat ik de boerenkool weggeeef
Hoezo 'zo te horen'?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo te horen ga jij meteen de singel halen?
Vleisch.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groenten zijn lekker, al is vlees belangrijker.
Behalve:
- Doperwten
- Bruine/witte/ tuinbonen
- Sla ( dat is voor konijnen )
![]()
![]()
Ik zit op school, tot half 5quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kom maar even halen morgen tussen 12 en 3, dan is mn moeder er niet dus gaat ze niet zeiken dat ik de boerenkool weggeeef
Omdat jij enthousiast dat nummer hier neerzet, en dat terwijl jij weet dat de gemiddelde klb'er geen fan is van dat ''soort'' muziek.quote:
als zotheid gaat steigeren -> stok in zn hol prikkenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Chai, 4EBE wat moet ik doen als een paard wil gaan steigeren?
Noobquote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op school, tot half 5![]()
![]()
![]()
GRMBL, nu loop ik boerenkool mis.
Hoi mama van Devvie
Ja, maar... het is hier bokt niet..quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Frikandel voeren.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Slaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat vroeger heel veel daar.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar... het is hier bokt niet..
Jaquote:
Dan gaat ie bokkenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
als zotheid gaat steigeren -> stok in zn hol prikken
JAquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Behalve:
Slavinken![]()
![]()
![]()
Dat is toch wel zulk faal-vlees.
Ahh ok, meestal denk ik te lang na en durf ik het nog niet zo goed omdat ik juist bang ben dat het paardje dan gemeen gaat doenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Slaan.Nouja eerst been, maar wsl krijg je daar niet snel genoeg reactie op omdat ie al in verzet is. Dus wsl been en dan een tik.
Kroketquote:
Ik zet dat nummer niet hier neer? Waar haal je dat vandaan? Ik post een grap van Jensen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij enthousiast dat nummer hier neerzet, en dat terwijl jij weet dat de gemiddelde klb'er geen fan is van dat ''soort'' muziek.
drogeer hem met jonge jeneverquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, meestal denk ik te lang na en durf ik het nog niet zo goed omdat ik juist bang ben dat het paardje dan gemeen gaat doen
Zeg php, vind je herman van veen dan ook beter dan die prutsel van een joling?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij enthousiast dat nummer hier neerzet, en dat terwijl jij weet dat de gemiddelde klb'er geen fan is van dat ''soort'' muziek.
Sloavinken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Behalve:
Slavinken![]()
![]()
![]()
Dat is toch wel zulk faal-vlees.
quote:
4ebe's moeder is een grap van jensenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zet dat nummer niet hier neer? Waar haal je dat vandaan? Ik post een grap van Jensen.
Zo ver hoef je daar niet voor te gaan hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik bedreig doe ik het wel subtiel. Niet als een mongel gaan schreeuwen en met stiletto's gaan zwaaien waar ik geen verstand van heb. Nee ik ben altijd van de rustige aanpak.
Wat een leuke woordgaRp.quote:
Sorry, ik zal de volgende keer even beter lezen. Ben ook zo moequote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zet dat nummer niet hier neer? Waar haal je dat vandaan? Ik post een grap van Jensen.
NEENquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een leuke woordgaRp.
De mijne vindt dat juist lekker.quote:
Nouja je moet het gewoon meteen corrigeren, heb je ook minder kans dat hij het vaker gaat doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, meestal denk ik te lang na en durf ik het nog niet zo goed omdat ik juist bang ben dat het paardje dan gemeen gaat doen
Is me te pompeus, doe mij maar Edith Piaf.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Zeg php, vind je herman van veen dan ook beter dan die prutsel van een joling?
... zijn vies.quote:
Oki, thanksquote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja je moet het gewoon meteen corrigeren, heb je ook minder kans dat hij het vaker gaat doen.
\quote:
Waarvoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo ver hoef je daar niet voor te gaan hoor.
WAAAT?!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
4ebe's moeder is een grap van jensen
Om een straatverbod te krijgen, paar getuigen zijn genoeg.quote:
Ja, allesquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAAT?!
Een bom op de makro
Die denkt aan heel iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
In kroket zitten soms van die vieze sliertjes.
tofquote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is me te pompeus, doe mij maar Edith Piaf.
Dan moet je van Dobben kroketten nemen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
In kroket zitten soms van die vieze sliertjes.
Beter... poederbriefquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter... poederbrief![]()
Dan moeten ze douchen
Schrobben met een stahlborstel, BEFEHL IST BEFEHLquote:Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter... poederbrief![]()
Dan moeten ze douchen
Pssssttt!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Schrobben met een stahlborstel, BEFEHL IST BEFEHL
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die denkt aan heel iets anders
Nog niet gefapt vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tpb voor het gewinquote:Op donderdag 26 november 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn mininova, wat doe je...
Ja, maar ik wil allebeiquote:
Wat zegt u?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand ooit gegaan zo ver als te willen meer gaan lijken op?
De eerste.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geen. Ik verafschuw die dingen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
2 no homoquote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
......................................................quote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder ook weleens als ik met een rookworst rondloop..
Oke, kies dan de minst afschuwelijke?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen. Ik verafschuw die dingen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
......................................................
Ja me2, ik zit een beetje te twijfelen tussen de tweede en de derdequote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind bij de eerste dat hartje ook echt zo brrr
Ew...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder ook weleens als ik met een rookworst rondloop..
dat hartje kan je er gewoon afhalen:')quote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja me2, ik zit een beetje te twijfelen tussen de tweede en de derde
Hmm, 2e? Die 1e heeft een afschuwelijke kleur ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, kies dan de minst afschuwelijke?
Die ijsbeert alleen maar zenuwachtig door de kamerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ew...
Jouw moeder zegt helemaal niets !
Ik ken haar namelijk niet.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen. Ik verafschuw die dingen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die ijsbeert alleen maar zenuwachtig door de kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dan nog twijfel ik tussen de tweede en derde hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat hartje kan je er gewoon afhalen:')
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij maakt er geen gebruik van?
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat zou wel het ijsberen verklaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik ook, of nouja niet verafschuwen maar ik heb ze nooit gehadquote:
Nou koop die ene en laat Zh die andere betalen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan nog twijfel ik tussen de tweede en derde hoor
Ijsberen zijn wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zou wel het ijsberen verklaren.
Ik heb overigens ook een hekel aan dingen in mn zakken proppen, want dat zit niet lekker.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, of nouja niet verafschuwen maar ik heb ze nooit gehad
Nu voldoen mn zakken van mn broeken niet meer want die zijn te klein
Gefrituurde mars?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
Als een ijsbeer niet ijsbeert is z'n mars op.
Hoe neem jij dan je spullen mee?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook een hekel aan dingen in mn zakken proppen, want dat zit niet lekker.
Mijn moeder nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ijsberen zijn wel gevaarlijk.
nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe neem jij dan je spullen mee?
Hij doet alleen maar net alsof hij rijk isquote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou koop die ene en laat Zh die andere betalen.
Oh wacht, hij heeft geen geld.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij doet alleen maar net alsof hij rijk is
Ik krijg wel een Sinterklaas cadeautje van hem, zegt ie..
Telefoon, pinpas, rijbewijs. Done.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schooltasquote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EN JE SLEUTELS DAN? OF WOON JE IN EEN DOOS SOMS?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Telefoon, pinpas, rijbewijs. Done.
2quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik ben je moeder niet !quote:Op donderdag 26 november 2009 22:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey KUT, dat hoort toch niet in de frituur!
School is overratedquote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schooltas![]()
En anders in mn jaszak.
Telefoon, portomonnee, busabbo, sleutels, deo.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Telefoon, pinpas, rijbewijs. Done.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij doet alleen maar net alsof hij rijk is
Ik krijg wel een Sinterklaas cadeautje van hem, zegt ie..
Deoquote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Telefoon, portomonnee, busabbo, sleutels, deo.
Dat past niet meer in mn zakken
Ja, je moeder ook.quote:
Ik kreeg commentaar van ZH toen ik mn kleren in mn schooltas had gedaanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schooltas![]()
En anders in mn jaszak.
NIKS MIS MET EEN DOOSquote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
EN JE SLEUTELS DAN? OF WOON JE IN EEN DOOS SOMS?
Wtf.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kreeg commentaar van ZH toen ik mn kleren in mn schooltas had gedaan
Deden sommige turken maar deo opquote:
Ik ben altijd héél warm, nee echt..quote:
Dan koopt hij toch lekker een tas voor je ?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kreeg commentaar van ZH toen ik mn kleren in mn schooltas had gedaan
Van karton.quote:
boks (dat je dan deo meeneemt)quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd héél warm, nee echt..
heel heel héél warm, dus ik zweet dan wil ik graag deo hebben
En daar heb je dan opeens een beest van een handtas voor nodig?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Telefoon, portomonnee, busabbo, sleutels, deo.
Dat past niet meer in mn zakken
Ohja, bijna alles in zijn kamer is van zn papaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA.
Maar ondertussen wel bij papa.
Wat krijg je dan?
Helpt nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deden sommige turken maar deo op![]()
![]()
Ik ben een koukleum.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd héél warm, nee echt..
heel heel héél warm, dus ik zweet dan wil ik graag deo hebben
Yea, thanks everyonequote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Devvie het volgende:
Neem 2 crack, iedereen vindt die het mooist
Mijn moeder is deaud.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die van je moeder is niets mis mee idd
Zo'n meisje ben ik dus echt nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En daar heb je dan opeens een beest van een handtas voor nodig?
Je weet dat die dingen met de tijd vol lopen met bende? Opeen zit er een kilo muntgeld in. 22 lippenstiften, 12 tampons, 3 portemonnees, 10 sleutels, 44 pennen waarvan 3 het er doen, tissues, enzo.
23 euro?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, bijna alles in zijn kamer is van zn papa![]()
Oh, geen idee.. waarschijnlijk dus die tas maar misschien vindt hij die te duur Hij kost 23
Dat heb ik vaker geheurd.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n meisje ben ik dus echt niet
Vast niet, ik denk dat wanneer ik een cadeautje van 100 vraag hij het nog wel zal kopenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar 23 euro?![]()
te duur?![]()
![]()
lolque
23eu...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, geen idee.. waarschijnlijk dus die tas maar misschien vindt hij die te duur Hij kost 23
tenzij je een specifiek voorwerp wilt hebben, en niet meer weet waar het zit en je alles kan gaan leeghalenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker geheurd.![]()
Maar dan loop je de hele dag met die tas te sleuren?Ik stamp iedere mogelijke zak, broekzakken, jaszakken, vestzakken. Kom je ene heel end mee.
Wtf, NÉÉquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker geheurd.![]()
Maar dan loop je de hele dag met die tas te sleuren?Ik stamp iedere mogelijke zak, broekzakken, jaszakken, vestzakken. Kom je ene heel end mee.
23 euro is een koopje !quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maximaal 9 zakken af te gaan, ben je zo doorheen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
tenzij je een specifiek voorwerp wilt hebben, en niet meer weet waar het zit en je alles kan gaan leeghalen
Sealen dan?quote:
Ja, helemaal als je bedenkt dat mijn cadeautjes samen wss 60 kostenquote:
Bij mij op school toveren ze nog wels een een handtas uit een handtas?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, NÉÉ
Hij is echt alleen als ik naar de stad ga
Oh, en ik heb trouwens echt een hekel aan die wijven die een schooltas + handtas mee hebben op school, what the
Maar ik ben niet zo'n meisjequote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij mij op school toveren ze nog wels een een handtas uit een handtas?
Omdat ze steeds mislukte snitzels bakte?quote:
Zijn buttplugs en voorbinddildo's zo duur?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, helemaal als je bedenkt dat mijn cadeautjes samen wss 60 kosten
Een schnitzeldood.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze steeds mislukte snitzels bakte?
+ 3 cavia's inclusief nachthokje en hooiquote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En daar heb je dan opeens een beest van een handtas voor nodig?
Je weet dat die dingen met de tijd vol lopen met bende? Opeen zit er een kilo muntgeld in. 22 lippenstiften, 12 tampons, 3 portemonnees, 10 sleutels, 44 pennen waarvan 3 het er doen, tissues, enzo.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijn buttplugs en voorbinddildo's zo duur?
STOP DIERTESTENquote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ 3 cavia's inclusief nachthokje en hooi
Keihard.quote:
Ik heb een aantal jaar terug zoveel mogelijk jassen aangetrokken en zoveel mogelijk rugtassen omgedaan van klasgenoten. Ik heb geen idee meer hoeveel het er waren, ik weet wel dat ik amper kon lopen door het gewicht.quote:
Ik had er eentje in de klas die nam dus serieus d'r muis mee in zo'n handtas.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ 3 cavia's inclusief nachthokje en hooi
Ik zat meer hier aan te denkenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijn buttplugs en voorbinddildo's zo duur?
Maar...quote:
DE FUCK.......quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat meer hier aan te denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar terug zoveel mogelijk jassen aangetrokken en zoveel mogelijk rugtassen omgedaan van klasgenoten. Ik heb geen idee meer hoeveel het er waren, ik weet wel dat ik amper kon lopen door het gewicht.![]()
Je moet wat met 3 tussenuren.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat meer hier aan te denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 26 november 2009 22:48 schreef Syb-rund. het volgende:
godverdomme, die zag ik niet aankomen
No problem, zeg nu je toch bezig bent staan er ergens borat zwemsuits te koop? aangezien je dit soort pakjes al kon vinden.quote:
Die gele bedoel je?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
No problem, zeg nu je toch bezig bent staan er ergens borat zwemsuits te koop? aangezien je dit soort pakjes al kon vinden.
ik heb er een nodig voor een weddenschap
Stringbodyquote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja! heeft het een naam toevallig
Ik zag ze op MP zelfs, onder borat... iets, weet niet meer, zal wel badpak zijn oidquote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja! heeft het een naam toevallig
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
PIG METAL DOOR DE SPIEKORS
0:09
Mankini.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag ze op MP zelfs, onder borat... iets, weet niet meer, zal wel badpak zijn oid
Misschien dat je t vindt als je op borat zoekt?
Stringbody + borat + yellow = jackpotquote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag ze op MP zelfs, onder borat... iets, weet niet meer, zal wel badpak zijn oid
Misschien dat je t vindt als je op borat zoekt?
Ait.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg wie van jullie kent bert visser een beetje? (qua gezicht)
Een beetje, waarom?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg wie van jullie kent bert visser een beetje? (qua gezicht)
quote:
Je ziet een beetje spoken. Want ik zie het niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
0:29
ik vond hem zelf wel lijken, of zie ik spoken
nee nee, die gast die precies na de drummer komt en kijkt alsof hij moet poepenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ] ?
Niet zo heel erg,(ik zie wel wat je bedoelt) maar in je filmpje ging het echt te snel, weet niet eens of ik de goede heb
Doe eens een plaatje danquote:Op donderdag 26 november 2009 23:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee nee, die gast die precies na de drummer komt en kijkt alsof hij moet poepen
ik weet de naam van die gast niet, even proberen te screenshotten met printscreenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje dan
Ik benm lui
Je PM doet het ook weer.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
JA HET IS WAAR!!!
Ik ben terug en bestijg mijn troon weer!!!!
Gegroet lieve mensen!!!
Niet teveel moeite doen!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik weet de naam van die gast niet, even proberen te screenshotten met printscreen
die zijn wel erg vetjesquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht voor mn zusje en dr vriend
haha vetttquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht voor mn zusje en dr vriend
quote:
Ja, vond ik dus ook en t grote kado zeg maar had ik al, iets voor erbij was nog wel leuk. En nu ga ik slapenquote:
weltrustenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja, vond ik dus ook en t grote kado zeg maar had ik al, iets voor erbij was nog wel leuk. En nu ga ik slapen
Sorry, hoi lekkertjuhquote:Op donderdag 26 november 2009 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
Leuk dat mensen mij negerenOf staat er een ban op als je praat tegen mij?
och arme jongen, wat je nu allemaal moet missenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoi
Ik wou in je fobo kijken maar fobo werkt niet bij mij
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
och arme jongen, wat je nu allemaal moet missen
niet dat ik weet, ik heb het hier een tijd niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja![]()
Is hier nog iets bijzonders gebeurd de afgelopen maand?
inch is toch 3 cm?quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
wtf heb je een 14 inch beeldscherm ofzo?
Geen flauw idee, maar dat screenshot bedekt nog geeneens de helft van mijn beeldschermquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
inch is toch 3 cm?
30 cm breed + 24 hoog, dus ik denk het wel zo te zien
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:25 schreef Siniti het volgende:
wat voel ik me triest, ik zat net te f5en tot fok weer up kwam
Heuh, is een computer kopen ambitieus dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
En dan zeggen mensen dat ik geen ambitie heb
Ik ben altijd laat op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:02 schreef Syb-rund. het volgende:
wat brengt jullie hier zo laat in de nacht op fok ? je zou denken dat die crashes wel afschikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |