Ik heb overigens ook een hekel aan dingen in mn zakken proppen, want dat zit niet lekker.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, of nouja niet verafschuwen maar ik heb ze nooit gehad
Nu voldoen mn zakken van mn broeken niet meer want die zijn te klein
Gefrituurde mars?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
Als een ijsbeer niet ijsbeert is z'n mars op.
Hoe neem jij dan je spullen mee?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook een hekel aan dingen in mn zakken proppen, want dat zit niet lekker.
Mijn moeder nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ijsberen zijn wel gevaarlijk.
nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe neem jij dan je spullen mee?
Hij doet alleen maar net alsof hij rijk isquote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou koop die ene en laat Zh die andere betalen.
Oh wacht, hij heeft geen geld.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij doet alleen maar net alsof hij rijk is
Ik krijg wel een Sinterklaas cadeautje van hem, zegt ie..
Telefoon, pinpas, rijbewijs. Done.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schooltasquote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EN JE SLEUTELS DAN? OF WOON JE IN EEN DOOS SOMS?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Telefoon, pinpas, rijbewijs. Done.
2quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik ben je moeder niet !quote:Op donderdag 26 november 2009 22:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey KUT, dat hoort toch niet in de frituur!
School is overratedquote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schooltas![]()
En anders in mn jaszak.
Telefoon, portomonnee, busabbo, sleutels, deo.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Telefoon, pinpas, rijbewijs. Done.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij doet alleen maar net alsof hij rijk is
Ik krijg wel een Sinterklaas cadeautje van hem, zegt ie..
Deoquote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Telefoon, portomonnee, busabbo, sleutels, deo.
Dat past niet meer in mn zakken
Ja, je moeder ook.quote:
Ik kreeg commentaar van ZH toen ik mn kleren in mn schooltas had gedaanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schooltas![]()
En anders in mn jaszak.
NIKS MIS MET EEN DOOSquote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
EN JE SLEUTELS DAN? OF WOON JE IN EEN DOOS SOMS?
Wtf.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kreeg commentaar van ZH toen ik mn kleren in mn schooltas had gedaan
Deden sommige turken maar deo opquote:
Ik ben altijd héél warm, nee echt..quote:
Dan koopt hij toch lekker een tas voor je ?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kreeg commentaar van ZH toen ik mn kleren in mn schooltas had gedaan
Van karton.quote:
boks (dat je dan deo meeneemt)quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd héél warm, nee echt..
heel heel héél warm, dus ik zweet dan wil ik graag deo hebben
En daar heb je dan opeens een beest van een handtas voor nodig?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Telefoon, portomonnee, busabbo, sleutels, deo.
Dat past niet meer in mn zakken
Ohja, bijna alles in zijn kamer is van zn papaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA.
Maar ondertussen wel bij papa.
Wat krijg je dan?
Helpt nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deden sommige turken maar deo op![]()
![]()
Ik ben een koukleum.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd héél warm, nee echt..
heel heel héél warm, dus ik zweet dan wil ik graag deo hebben
Yea, thanks everyonequote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Devvie het volgende:
Neem 2 crack, iedereen vindt die het mooist
Mijn moeder is deaud.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die van je moeder is niets mis mee idd
Zo'n meisje ben ik dus echt nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En daar heb je dan opeens een beest van een handtas voor nodig?
Je weet dat die dingen met de tijd vol lopen met bende? Opeen zit er een kilo muntgeld in. 22 lippenstiften, 12 tampons, 3 portemonnees, 10 sleutels, 44 pennen waarvan 3 het er doen, tissues, enzo.
23 euro?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, bijna alles in zijn kamer is van zn papa![]()
Oh, geen idee.. waarschijnlijk dus die tas maar misschien vindt hij die te duur Hij kost 23
Dat heb ik vaker geheurd.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n meisje ben ik dus echt niet
Vast niet, ik denk dat wanneer ik een cadeautje van 100 vraag hij het nog wel zal kopenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar 23 euro?![]()
te duur?![]()
![]()
lolque
23eu...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, geen idee.. waarschijnlijk dus die tas maar misschien vindt hij die te duur Hij kost 23
tenzij je een specifiek voorwerp wilt hebben, en niet meer weet waar het zit en je alles kan gaan leeghalenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker geheurd.![]()
Maar dan loop je de hele dag met die tas te sleuren?Ik stamp iedere mogelijke zak, broekzakken, jaszakken, vestzakken. Kom je ene heel end mee.
Wtf, NÉÉquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker geheurd.![]()
Maar dan loop je de hele dag met die tas te sleuren?Ik stamp iedere mogelijke zak, broekzakken, jaszakken, vestzakken. Kom je ene heel end mee.
23 euro is een koopje !quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |