Als ik bedreig doe ik het wel subtiel. Niet als een mongel gaan schreeuwen en met stiletto's gaan zwaaien waar ik geen verstand van heb. Nee ik ben altijd van de rustige aanpak.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is wel beter, dan kunnen ze je meteen een straatverbod geven in de buurt van je school en je van school aftrappen.
Groenten zijn lekker, al is vlees belangrijker.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kom maar even halen morgen tussen 12 en 3, dan is mn moeder er niet dus gaat ze niet zeiken dat ik de boerenkool weggeeef
Hoezo 'zo te horen'?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo te horen ga jij meteen de singel halen?
Vleisch.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groenten zijn lekker, al is vlees belangrijker.
Behalve:
- Doperwten
- Bruine/witte/ tuinbonen
- Sla ( dat is voor konijnen )
![]()
![]()
Ik zit op school, tot half 5quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kom maar even halen morgen tussen 12 en 3, dan is mn moeder er niet dus gaat ze niet zeiken dat ik de boerenkool weggeeef
Omdat jij enthousiast dat nummer hier neerzet, en dat terwijl jij weet dat de gemiddelde klb'er geen fan is van dat ''soort'' muziek.quote:
als zotheid gaat steigeren -> stok in zn hol prikkenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Chai, 4EBE wat moet ik doen als een paard wil gaan steigeren?
Noobquote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op school, tot half 5![]()
![]()
![]()
GRMBL, nu loop ik boerenkool mis.
Hoi mama van Devvie
Ja, maar... het is hier bokt niet..quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Frikandel voeren.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Slaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat vroeger heel veel daar.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar... het is hier bokt niet..
Jaquote:
Dan gaat ie bokkenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
als zotheid gaat steigeren -> stok in zn hol prikken
JAquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Behalve:
Slavinken![]()
![]()
![]()
Dat is toch wel zulk faal-vlees.
Ahh ok, meestal denk ik te lang na en durf ik het nog niet zo goed omdat ik juist bang ben dat het paardje dan gemeen gaat doenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Slaan.Nouja eerst been, maar wsl krijg je daar niet snel genoeg reactie op omdat ie al in verzet is. Dus wsl been en dan een tik.
Kroketquote:
Ik zet dat nummer niet hier neer? Waar haal je dat vandaan? Ik post een grap van Jensen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij enthousiast dat nummer hier neerzet, en dat terwijl jij weet dat de gemiddelde klb'er geen fan is van dat ''soort'' muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |