als je slim bent post je dan onder een kloon, ik zeg maar watquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan hier niet uitgebreider zijn, want het gaat om iets voor Ado
Sommige mensen leren zelfs zoeken op school heb ik gehoord, die zijn daar ws beter in dan ik, vandaar.
Maar ik denk gewoon niet dat je het kan krijgen in NL, misschien een gat in de markt
Whehe en dan die vriend van haar vet meezoeken voor die kloon, blijkt 't z'n eigen kado te zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je slim bent post je dan onder een kloon, ik zeg maar wat
Who ha! Who ha!quote:
nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je slim bent post je dan onder een kloon, ik zeg maar wat
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef Maisnon het volgende:
Je klinkt ofals je ruiterlijk voor demagoog bent uitgemaakt
Dat had je nooit kunnen raden.quote:
Gelukkig dat het niet mijn uitspraken zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef Maisnon het volgende:
Je klinkt ofals je ruiterlijk voor demagoog bent uitgemaakt
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had je nooit kunnen raden.
Worstenbroodjesquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Alweer?quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gisteren gehad.
Vandaag een sloebermaaltijd.
Van die ingevroren sate opgewarmd in heet water, wat brood en dat was 'm.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Vandaag ben ik uit eten geweest.
Morgen ga ik een sloebermaaltijd eten
Vind je?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)-dreigen-Deltion.ece
Waaw, en dat op mijn school
Wel apart dat ze voor zoiets een arrestatieteam inschakelen.
Ik heb nog een kilo boerenkool voor je.. hebben?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Vandaag ben ik uit eten geweest.
Morgen ga ik een sloebermaaltijd eten
je vergeet dat je als kloon niet per se topics hoeft te makenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe en dan die vriend van haar vet meezoeken voor die kloon, blijkt 't z'n eigen kado te zijn![]()
![]()
.
Geen groenten, ja?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van die ingevroren sate opgewarmd in heet water, wat brood en dat was 'm.Nu heb ik weer honger.
Alle cavia's zeggen hier volmondig: ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog een kilo boerenkool voor je.. hebben?
Voor een telefonische bedreiging een heel arrestatieteam in school neerzetten? En een busje met niet al te aaibare hondjes?quote:
dat kan heus wel, maar ik zei dan ook '' als je slim bent''quote:
Nee ik bedoelde ook hier, die gast komt ook wel eens hier.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je vergeet dat je als kloon hoef je niet per se topics te maken
Zou een standaardprocedure moeten zijn bij een school met allemaal phpmystyles.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een telefonische bedreigen een heel arrestatieteam in school neerzetten? En een busje met niet al te aaibare hondjes?
Zwaar overtrokken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou een standaardprocedure moeten zijn bij een school met allemaal phpmystyles.
Koning.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Gerard Joling zingt z'n nieuwe nummer. Jensen: "Nou, het is weer een ouderwets kutnummer!"
Zo te horen ga jij meteen de singel halen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Gerard Joling zingt z'n nieuwe nummer. Jensen: "Nou, het is weer een ouderwets kutnummer!"
Ja dat is wel beter, dan kunnen ze je meteen een straatverbod geven in de buurt van je school en je van school aftrappen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik iemand wil bedreigen doe ik dat niet via de telefoon. Face to face.
dat weet ik, daarom is het sowieso een faal om het hier in de reeks te vragenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde ook hier, die gast komt ook wel eens hier.
Kom maar even halen morgen tussen 12 en 3, dan is mn moeder er niet dus gaat ze niet zeiken dat ik de boerenkool weggeeefquote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle cavia's zeggen hier volmondig: ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |