Maximaal 9 zakken af te gaan, ben je zo doorheen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
tenzij je een specifiek voorwerp wilt hebben, en niet meer weet waar het zit en je alles kan gaan leeghalen
Sealen dan?quote:
Ja, helemaal als je bedenkt dat mijn cadeautjes samen wss 60 kostenquote:
Bij mij op school toveren ze nog wels een een handtas uit een handtas?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, NÉÉ
Hij is echt alleen als ik naar de stad ga
Oh, en ik heb trouwens echt een hekel aan die wijven die een schooltas + handtas mee hebben op school, what the
Maar ik ben niet zo'n meisjequote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij mij op school toveren ze nog wels een een handtas uit een handtas?
Omdat ze steeds mislukte snitzels bakte?quote:
Zijn buttplugs en voorbinddildo's zo duur?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, helemaal als je bedenkt dat mijn cadeautjes samen wss 60 kosten
Een schnitzeldood.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze steeds mislukte snitzels bakte?
+ 3 cavia's inclusief nachthokje en hooiquote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En daar heb je dan opeens een beest van een handtas voor nodig?
Je weet dat die dingen met de tijd vol lopen met bende? Opeen zit er een kilo muntgeld in. 22 lippenstiften, 12 tampons, 3 portemonnees, 10 sleutels, 44 pennen waarvan 3 het er doen, tissues, enzo.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijn buttplugs en voorbinddildo's zo duur?
STOP DIERTESTENquote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ 3 cavia's inclusief nachthokje en hooi
Keihard.quote:
Ik heb een aantal jaar terug zoveel mogelijk jassen aangetrokken en zoveel mogelijk rugtassen omgedaan van klasgenoten. Ik heb geen idee meer hoeveel het er waren, ik weet wel dat ik amper kon lopen door het gewicht.quote:
Ik had er eentje in de klas die nam dus serieus d'r muis mee in zo'n handtas.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ 3 cavia's inclusief nachthokje en hooi
Ik zat meer hier aan te denkenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijn buttplugs en voorbinddildo's zo duur?
Maar...quote:
DE FUCK.......quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat meer hier aan te denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar terug zoveel mogelijk jassen aangetrokken en zoveel mogelijk rugtassen omgedaan van klasgenoten. Ik heb geen idee meer hoeveel het er waren, ik weet wel dat ik amper kon lopen door het gewicht.![]()
Je moet wat met 3 tussenuren.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat meer hier aan te denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 26 november 2009 22:48 schreef Syb-rund. het volgende:
godverdomme, die zag ik niet aankomen
No problem, zeg nu je toch bezig bent staan er ergens borat zwemsuits te koop? aangezien je dit soort pakjes al kon vinden.quote:
Die gele bedoel je?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
No problem, zeg nu je toch bezig bent staan er ergens borat zwemsuits te koop? aangezien je dit soort pakjes al kon vinden.
ik heb er een nodig voor een weddenschap
Stringbodyquote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja! heeft het een naam toevallig
Ik zag ze op MP zelfs, onder borat... iets, weet niet meer, zal wel badpak zijn oidquote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja! heeft het een naam toevallig
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
PIG METAL DOOR DE SPIEKORS
0:09
Mankini.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag ze op MP zelfs, onder borat... iets, weet niet meer, zal wel badpak zijn oid
Misschien dat je t vindt als je op borat zoekt?
Stringbody + borat + yellow = jackpotquote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag ze op MP zelfs, onder borat... iets, weet niet meer, zal wel badpak zijn oid
Misschien dat je t vindt als je op borat zoekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |