Ait.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg wie van jullie kent bert visser een beetje? (qua gezicht)
Een beetje, waarom?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg wie van jullie kent bert visser een beetje? (qua gezicht)
quote:
Je ziet een beetje spoken. Want ik zie het niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
0:29
ik vond hem zelf wel lijken, of zie ik spoken
nee nee, die gast die precies na de drummer komt en kijkt alsof hij moet poepenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ] ?
Niet zo heel erg,(ik zie wel wat je bedoelt) maar in je filmpje ging het echt te snel, weet niet eens of ik de goede heb
Doe eens een plaatje danquote:Op donderdag 26 november 2009 23:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee nee, die gast die precies na de drummer komt en kijkt alsof hij moet poepen
ik weet de naam van die gast niet, even proberen te screenshotten met printscreenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje dan
Ik benm lui
Je PM doet het ook weer.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
JA HET IS WAAR!!!
Ik ben terug en bestijg mijn troon weer!!!!
Gegroet lieve mensen!!!
Niet teveel moeite doen!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik weet de naam van die gast niet, even proberen te screenshotten met printscreen
die zijn wel erg vetjesquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht voor mn zusje en dr vriend
haha vetttquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht voor mn zusje en dr vriend
quote:
Ja, vond ik dus ook en t grote kado zeg maar had ik al, iets voor erbij was nog wel leuk. En nu ga ik slapenquote:
weltrustenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja, vond ik dus ook en t grote kado zeg maar had ik al, iets voor erbij was nog wel leuk. En nu ga ik slapen
Sorry, hoi lekkertjuhquote:Op donderdag 26 november 2009 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
Leuk dat mensen mij negerenOf staat er een ban op als je praat tegen mij?
och arme jongen, wat je nu allemaal moet missenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoi
Ik wou in je fobo kijken maar fobo werkt niet bij mij
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
och arme jongen, wat je nu allemaal moet missen
niet dat ik weet, ik heb het hier een tijd niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja![]()
Is hier nog iets bijzonders gebeurd de afgelopen maand?
inch is toch 3 cm?quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
wtf heb je een 14 inch beeldscherm ofzo?
Geen flauw idee, maar dat screenshot bedekt nog geeneens de helft van mijn beeldschermquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
inch is toch 3 cm?
30 cm breed + 24 hoog, dus ik denk het wel zo te zien
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:25 schreef Siniti het volgende:
wat voel ik me triest, ik zat net te f5en tot fok weer up kwam
Heuh, is een computer kopen ambitieus dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
En dan zeggen mensen dat ik geen ambitie heb
Ik ben altijd laat op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:02 schreef Syb-rund. het volgende:
wat brengt jullie hier zo laat in de nacht op fok ? je zou denken dat die crashes wel afschikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |