drogeer hem met jonge jeneverquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, meestal denk ik te lang na en durf ik het nog niet zo goed omdat ik juist bang ben dat het paardje dan gemeen gaat doen
Zeg php, vind je herman van veen dan ook beter dan die prutsel van een joling?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij enthousiast dat nummer hier neerzet, en dat terwijl jij weet dat de gemiddelde klb'er geen fan is van dat ''soort'' muziek.
Sloavinken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Behalve:
Slavinken![]()
![]()
![]()
Dat is toch wel zulk faal-vlees.
quote:
4ebe's moeder is een grap van jensenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zet dat nummer niet hier neer? Waar haal je dat vandaan? Ik post een grap van Jensen.
Zo ver hoef je daar niet voor te gaan hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik bedreig doe ik het wel subtiel. Niet als een mongel gaan schreeuwen en met stiletto's gaan zwaaien waar ik geen verstand van heb. Nee ik ben altijd van de rustige aanpak.
Wat een leuke woordgaRp.quote:
Sorry, ik zal de volgende keer even beter lezen. Ben ook zo moequote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zet dat nummer niet hier neer? Waar haal je dat vandaan? Ik post een grap van Jensen.
NEENquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een leuke woordgaRp.
De mijne vindt dat juist lekker.quote:
Nouja je moet het gewoon meteen corrigeren, heb je ook minder kans dat hij het vaker gaat doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, meestal denk ik te lang na en durf ik het nog niet zo goed omdat ik juist bang ben dat het paardje dan gemeen gaat doen
Is me te pompeus, doe mij maar Edith Piaf.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Zeg php, vind je herman van veen dan ook beter dan die prutsel van een joling?
... zijn vies.quote:
Oki, thanksquote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja je moet het gewoon meteen corrigeren, heb je ook minder kans dat hij het vaker gaat doen.
\quote:
Waarvoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo ver hoef je daar niet voor te gaan hoor.
WAAAT?!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
4ebe's moeder is een grap van jensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |