Mooi! Maar wel nasty die wormen jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Maisnon het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8378000/8378512.stm
brrrr
Studeer jij psychologiequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tentamen sociale en cross-culturele psychologie nu. Du ballûh.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat in principe dus wel eerlijker is dan bij skaai, aangezien die hitsige pubers (waaronder ik zelf natuurlijk) maar al te graag bt's roompotje zouden willen volrammen met hun liefdessappen, terwijl men bij skaai uit solidariteit heeft zitten stemmen, want ó ó, redheads hebben het zo zwaar sinds die ene ginger-aflevering van southpark op tv verscheen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Die reacties onder dit bericht.!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)nse_caver_is_in.html
"Volgens mij ging hij juist de pijp in."quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Die reacties onder dit bericht.!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)nse_caver_is_in.html
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef yvonne het volgende:
Dat rijmt
Stem op mij
anders ben je niet blij
Stem je niet?
Dan heb je zo verdriet
Wil je geen ban
geef dan mij je stem!
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009 #2
Kijk maar uit dat je geen ban krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Otis2.0 het volgende:
yvonne![]()
Wat een treurige verschijning is dat.
Inderdaad. Ben je in de 50, loop je nog steeds als een triesteling te posten op een internetforum. Raar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Otis2.0 het volgende:
yvonne![]()
Wat een treurige verschijning is dat.
quote:Help Feyenoord met een ‘gratis spits’
nieuws Door: Redactie op 27 nov 2009
Financieel en sportief gezien gaat het niet goed met onze vrienden uit Rotterdam. De klassieker is al tijden geen klassieker meer. Overigens liggen wij er niet wakker van als we weer eens met een dikke overwinning van het veld stappen. Toch leven we stiekem een beetje mee met Feyenoord en vinden dat we ze moeten helpen. Vrijdag vernamen wij via Telegraaf.nl dat technisch directeur Leo Beenhakker een gratis spits naar De Kuip wil halen. Laten we Don Leo helpen met deze zoektocht door aanstaande maandag MASSAAL dagblad de Sp!ts op te sturen naar De Kuip. Gewoon even meenemen uit de plaatselijke zuil op het station, in een envelop en opsturen!
Een kleine moeite
Het is een kleine moeite om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Dagblad de Sp!ts heeft een oplage van gemiddeld 460.000 exemplaren. Daar moet toch wel een mooie Sp!ts tussen zitten voor onze vrienden uit Rotterdam...
Je kunt de nieuwe Sp!ts opsturen naar:
Feyenoord
Antwoordnummer 70700
3070 WB
Rotterdam
Tong kan er ook wat van met z'n 46 jaar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben je in de 50, loop je nog steeds als een triesteling te posten op een internetforum. Raar.
quote:
Whhheehehe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Maisnon het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8378000/8378512.stm
brrrr
Leef jij ook nog?quote:
Ik kan maar niet wennen aan je avaquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb zin om te neuken.
Zien jullie vrouwen mijn mooie glimmende penis al voor je die dan heerlijk zaad ejaculeert?!![]()
![]()
Oh ik zie het nu pas. NICE.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan je ava
en dat van die koe zei ik speciaal voor jou Otis, jij BENT een koe
Ik post dan ook niet meer zo vaak.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan je ava
en dat van die koe zei ik speciaal voor jou Otis, jij BENT een koe
Ik ook!quote:
Waarom. En loop eens niet zo in mijn fobo te bitchen.quote:
Ik heb ook een schuin dak, alleen pleur ik m'n wekker (telefoon) onder m'n kussen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een schuin dak en heb m'n wekker (iPod dockinstation) op het plafond gemonteerd, zodat als ik lig recht boven me mijn wekker kan instellen.
!
iPodquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een schuin dak en heb m'n wekker (iPod dockinstation) op het plafond gemonteerd, zodat als ik lig recht boven me mijn wekker kan instellen.
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |