Haha echt weer een vrouwen reactie he!quote:Op vrijdag 27 november 2009 05:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
en wie betaald
haha ik ga ff werken!
Ieder voor zich lijkt me of vinden vrouwen dat een vreemd concept?quote:
Haha echt he!:pquote:Op vrijdag 27 november 2009 06:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ieder voor zich lijkt me of vinden vrouwen dat een vreemd concept?
hahah nee het was een grapje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 06:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ieder voor zich lijkt me of vinden vrouwen dat een vreemd concept?
Oké, bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hahah nee het was een grapje.
ik betaal ook gwn altijd mijn eigen deel
ik ben niet zon hoer die alles betaald wilt krijgen.
Horrorfilms beginnen meestal zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:25 schreef danielrs het volgende:
[..]
Wat is er zo apart aan dit verzoek?
dit soort uitspraken passen daar dan ook weer heel goed bij:quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Horrorfilms beginnen meestal zo.
heel normaal toch om reisgenoten te zoeken?quote:hahah nee het was een grapje.
Nee, die uitspraak komt niet van mij en daar sta ik ook niet achter. Het slaat verder ook kant noch wal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
dit soort uitspraken passen daar dan ook weer heel goed bij:
[..]
heel normaal toch om reisgenoten te zoeken?
Dat is bij vrouwen altijd een grapjequote:Op vrijdag 27 november 2009 07:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hahah nee het was een grapje.
De achterliggende gedachte is juist om dat "wildvreemde" er vanaf te halen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vragen naar wildvreemde reisgenoten is nogal vreemd ja.
Je vraagt eerst om ontopic maar replyd eronder vervolgens nog offtopic?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef danielrs het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is juist om dat "wildvreemde" er vanaf te halen.
Nu graag geen nutteloze posts meer, graag dingen waar ik evt. wat aan heb!
en misschien dat griekjeee ook geen horrorfilms meer moet kijken
Dat is iets wat jij vreemd vindt, maar velen andere niet, getuige het succes van singlesreizen, (avontuurlijke) groepsreizen en initiatieven als hospitalityclub en couchsurfing.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:34 schreef griekjeee het volgende:
Vragen naar wildvreemde reisgenoten is nogal vreemd ja.
Excuses! Ik heb te snel iets gequote en niet goed naar de afzender gekeken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, die uitspraak komt niet van mij en daar sta ik ook niet achter. Het slaat verder ook kant noch wal.
Zal ik doen, maar tot nu toe nog weinig animoquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dus nu weer verder on-topic en TS, laat nog eens weten of je per PM wel normale reacties krijgt
Ja, want ik wil niet eens dat de man altijd betaald hoor,quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen altijd een grapje![]()
Haha maar niettemin de man moet altijd betalen:D Vind ik
Nee nog niet echt. Wel wat alleen verkennen enzo, maar geen reis alleen. Moet ook eerlijk zeggen dat alleen reizen me niet zo trekt. Natuurlijk doet ieder zo z'n eigen ding een keer, maar over algemeen geef ik toch de voorkeur aan meerquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
En alleen reizen al eens geprobeerd?
Lijkt mij ook weleens leuk om te proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |