Ze zal best sympathiek zijn hoor, zo ziet ze er ook wel uit. Maar daar draait het idd niet om.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar ik vind haar gewoon echt niet knap, niet dat ik mezelf nou zo fabuleus vind maar haar, come on.
quote:[stem] Breathtaking
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar ik vind haar gewoon echt niet knap, niet dat ik mezelf nou zo fabuleus vind maar haar, come on.
Dan ben je gewoon aardig, geen babequote:Op vrijdag 27 november 2009 03:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zal best sympathiek zijn hoor, zo ziet ze er ook wel uit. Maar daar draait het idd niet om.
Thanksquote:
Ja ontzettend. Al op me gestemdquote:
ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon aardig, geen babe![]()
!
[..]
Thanks!
[..]
Ja ontzettend. Al op me gestemd?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liev!
Ik ga slapen nu guys, welterusten!
you2quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga slapen, moet om 9uur bij de huisarts zijn
truste
Hm ik ben zelf even de draad kwijt. Ik was dat topic aan het doornemen, nieuwsgierig wie waarop stemden om te zien hoe bepaalde personen aan zoveel stemmen komen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:50 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb geen aanknooppunt, begin maar ergens over hoor griekje
Chill ik was aan het reagerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:52 schreef Syb-rund. het volgende:
of niet natuurlijk, dan hoef ik niet zo vaak meer op f5 te drukken
maar wat vind je daar eigenlijk interessant aan? het is toch redelijk voorspelbaar hoe alles in elkaar zitquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hm ik ben zelf even ]de draad kwijt. Ik was dat topic aan het doornemen, nieuwsgierig wie waarop stemden om te zien hoe bepaalde personen aan zoveel stemmen komen.
True, maar toch is het wel amusant om door te nemen. Ook de reacties die er soms bij vermeld staan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar wat vind je daar eigenlijk interessant aan? het is toch redelijk voorspelbaar hoe alles in elkaar zit
correct.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, maar toch is het wel amusant om door te nemen. Ook de reacties die er soms bij vermeld staan.
Er staan een paar nummers in mijn fobo, is wel commerciële muziek over het algemeen wat ik erin heb staan. Eve kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
correct.
ken je trouwens wat griekse muziek? (en kan je dat dan posten?) ik ben wel benieuwd hoe alles daar klinkt in griekenland
is dat instrument wat hij bespeelt is nou typisch grieks?quote:
Sarbel is zeg maar in Griekenland zoals Tarkan in Turkije. Ja hij is Grieks ja, zo goed is het niet altijd te zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Heuh is sarbel grieks?![]()
ik ken hem wel qua naam maar ik dacht altijd dat het een turk was![]()
niet offensive bedoelt voordat je me lyncht enzo
Ja, ik vind het wel vet mooi gedaan eik. Als hij weer eens in de buurt komt ga ik er wel heen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is dat instrument wat hij bespeelt is nou typisch grieks?
komt hij wel eens buiten griekenland dan? of bezoek jij wel eens familie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel vet mooi gedaan eik. Als hij weer eens in de buurt komt ga ik er wel heen.
Mixalis heeft weleens optredens buiten Greece ja, en ik heb ook de mogelijkheid daarheen te gaan. Ik wil er hoe dan ook nog weleens heenquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
komt hij wel eens buiten griekenland dan? of bezoek jij wel eens familie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |