Ik vind ook niet dat dat verboden moet zijn of zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
he maar foto's van je tieten mag overigens wel gewoon gepost worden vind ik
Mooi, stemt me tevreden, ik ga pitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik doe morgen wel een polletje in ONZ. Dat had ik al toegezegd.
Ik dacht dat dat topic in onz, stond maar het staat gewoon in sexquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:05 schreef griekjeee het volgende:
hoe lang kan jij neuken?
Ligt het nou aan mij of zijn die gemiddeldes echt gewoon fucking kort.![]()
Ja truste.
...nog ff snel dan, die tijd is een leugen, een beter onderzoek had het op 2,5 minuut gezet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:05 schreef griekjeee het volgende:
hoe lang kan jij neuken?
Ligt het nou aan mij of zijn die gemiddeldes echt gewoon fucking kort.![]()
Ja truste.
2.5 minuut? Daar gaat mijn broek niet voor uit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...nog ff snel dan, die tijd is een leugen, een beter onderzoek had het op 2,5 minuut gezet.
En dan serieus:
Dat komt door gebrek aan uithoudingsvermogen, met name bij Amerikanen, die heel snel uitgeput raken en dan meteen als een gek beginnen te pompen volgens mij, en wat anderen betreft heeft het veel te maken met teveel concentratie op het klaarkomen.
Mannen begrijpen niet dat die 4 secondes veel lekkerder zijn als je je af en toe inhoudt. Dan kom je veel beter klaar...maar iedereen zijn ding....zzzzzz
en mijn 30 seconden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
2.5 minuut? Daar gaat mijn broek niet voor uit.
Ook niet.quote:
hee maar die van mij is wel 22cm en ik ben heel rijk, 3 dikke auto;s en ben heel breedquote:
zzzzz...huh...oh...en totdat we weten dat je geen kloon bent en je een foto gepost hebt, zijn we daar allemaal heel blij mee als niet anonieme FOK!kers.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
2.5 minuut? Daar gaat mijn broek niet voor uit.
Je loopt achter man, talloze mensen hebben me inmiddels mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
zzzzz...huh...oh...en totdat we weten dat je geen kloon bent en je een foto gepost hebt, zijn we daar allemaal heel blij mee als niet anonieme FOK!kers.
......zzzzzzz.
Ik geloof dat ik op het moment wel aardig aan mijn trekken kom, dank u.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hee maar die van mij is wel 22cm en ik ben heel rijk, 3 dikke auto;s en ben heel breed
trekken is niet neuken..... heb ik net vernomen uit dat topic in sexquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op het moment wel aardig aan mijn trekken kom, dank u.
wie dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je loopt achter man, talloze mensen hebben me inmiddels mogen aanschouwen.
Talloze mensen dus.quote:
op welke internetsite sta je naakt dan?quote:
Nee gewoon aangekleed. Maar het was niet geheel crap want er zijn hier wel genoeg fok!ers die me kennen of hebben gezien hoor. Alsof dat zo boeiend is ik wed dat iedereen hier wel wat mensen irl kent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op welke internetsite sta je naakt dan?
Ik niemand en dat zweer ik jequote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee gewoon aangekleed. Maar het was niet geheel crap want er zijn hier wel genoeg fok!ers die me kennen of hebben gezien hoor. Alsof dat zo boeiend is ik wed dat iedereen hier wel wat mensen irl kent.
okquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kan iedereen even op me stemmen in de Fok babe verkiezing in B&H? Ik wil niet verliezen van skaai.
Ik had ook op jou willen stemmen maar volgens mij kwam je er later in, toen was mijn stem al vergeven. Mja de nummer één gaat nu sowieso nergens over. Als je dat topic ook doorneemt: 'ja skaai want die komt hier al zo lang'. Alsof het daar om gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kan iedereen even op me stemmen in de Fok babe verkiezing in B&H? Ik wil niet verliezen van skaai.
Oké dat kan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niemand en dat zweer ik je
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had ook op jou willen stemmen maar volgens mij kwam je er later in, toen was mijn stem al vergeven. Mja de nummer één gaat nu sowieso nergens over. Als je dat topic ook doorneemt: 'ja skaai want die komt hier al zo lang'. Alsof het daar om gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |