verkapt ik heb rijke ouders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mixalis heeft weleens optredens buiten Greece ja, en ik heb ook de mogelijkheid daarheen te gaan. Ik wil er hoe dan ook nog weleens heen
Nee, dat is niet wat ik wilde zeggen. Volgens mij heeft hij zelfs pas in Nld zijn eerste optreden gehad of dat komt binnenkort, zoiets ving ik op. Kansen genoeg iig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 04:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
verkapt ik heb rijke ouders?alhoewel hij schijnt uit belgie te komen dus dat is allemaal nog wel te doen
Same 2youquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:37 schreef Syb-rund. het volgende:
thanks man, namens Xilouris wens ik je een goede nachtrust
die zijn echt keihard aan het ''freaken' zoals mijn ouders dat zouden zeggen, vet manquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik wilde zeggen. Volgens mij heeft hij zelfs pas in Nld zijn eerste optreden gehad of dat komt binnenkort, zoiets ving ik op. Kansen genoeg iig.
Beetje jammer dat het linkje wat ik net liet zien een beetje gaar is qua opname, maar het wordt wel steeds beter.
Wsl voelen veel fokkers zich aangetrokken tot haar, omdat ze zelf dik en lelijk zijn. En Skaai is niet lelijk, maar gewoon geen babe en voor die fokkers een paar treedjes omhoog maar niet teveel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zal best sympathiek zijn hoor, zo ziet ze er ook wel uit. Maar daar draait het idd niet om.
Het is hier al dagen vrij rustig vind ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
3/4 van de ICT is naar de nerd beurs![]()
Weinig mensen aanwezig...
Moet ik vragen wat er is of ga je het zelf vertellen?quote:
Lamon disapprovesquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kan iedereen even op me stemmen in de Fok babe verkiezing in B&H? Ik wil niet verliezen van skaai.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan het nog dramatischer maken, Breathtaking is mensen aan charteren in haar sc-clubje om aub op haar te stemmen!
Haal eens wat mensen van crap af, die op Semtex stemmen!
Lamon.quote:
18 juni in het Gelredomequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist niet dat Kiss nog op trad. Ik ga denk ik met carnaval deels als Kiss.
Nog steeds gezeur om skaai?quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wsl voelen veel fokkers zich aangetrokken tot haar, omdat ze zelf dik en lelijk zijn. En Skaai is niet lelijk, maar gewoon geen babe en voor die fokkers een paar treedjes omhoog maar niet teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |