Overigens zit hij nu weer in die SC van die FOK! babe verkiezing te blaten over hier, 't moet niet veel sneuer wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met de vent is iets goed mis.
Maar het ligt altijd aan anderen
Je hoort Lamon toch, je bent m'n bitch.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om jouw consort te zijn.
Ik zag het net, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens zit hij nu weer in die SC van die FOK! babe verkiezing te blaten over hier, 't moet niet veel sneuer worden
Maar ik vind d'r met 29 lekkerder dan die foto van BT daarquote:
Ja, BT heeft gewoon een hele slechte pic ingestuurd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik vind d'r met 29 lekkerder dan die foto van BT daar![]()
![]()
Misschien gewoon gare pic van BT dan, maar als je die Semtex d'r fobo ziet staat er wel wat lekkers tussen.
Alleen jammer dat er dan weer zo'n foute lichtgetinte gangster bijhoort
Heeft ze 'm uberhaupt ingestuurd? Het was toch ook zo'n gare manier van nomineren enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, BT heeft gewoon een hele slechte pic ingestuurd.!
Okee. Wel klote dan..quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haar contract wordt niet verlengd omdat het bedrijf waar ze werkt het steeds rustiger krijgt en moet bezuinigen.
Als ik jou was zou ik m'n aandacht op school richten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit op school en heb geen idee wat ik moet doen. Nouja, dan maar FOKKEN natuurlijk
Dat zie je toch wel man, okee,op die foto is ze behoorlijk gladgestreken, maar dat ze geen 20 meer is, is wel duidelijk (misschien komt dat ook omdat ik zelf 29 ben ofzoquote:
Ik zag het echt totaal nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel man, okee,op die foto is ze behoorlijk gladgestreken, maar dat ze geen 20 meer is, is wel duidelijk (misschien komt dat ook omdat ik zelf 29 ben ofzo)
Mwa, ik zou d'r ook geen 29 geven hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel man, okee,op die foto is ze behoorlijk gladgestreken, maar dat ze geen 20 meer is, is wel duidelijk (misschien komt dat ook omdat ik zelf 29 ben ofzo)
En ik vind semtex niet aantrekkelijk.
en ja, ik baal dat mn contract niet verlengd wordt
Nee, ben iets heel anders van plan. Denkje dat er een aantal Deltion studenten nu op FOK zitten? Serieuse vraag hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik m'n aandacht op school richten.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat hoor, maar dat is in 95% van de gevallen tegenwoordig zo.
Vond ik wel. Dacht dat ze 25 was of zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag het echt totaal niet! Zie jij er ook 10 jaar jonger uit dan?
Dat niet, maar ik word wel regelmatig 24 geschatquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag het echt totaal niet! Zie jij er ook 10 jaar jonger uit dan?
Deltion studenten? Ik dacht dat het een ROC MBO was?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ben iets heel anders van plan. Denkje dat er een aantal Deltion studenten nu op FOK zitten? Serieuse vraag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |