o ze is niet jarigquote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef poqpoq het volgende:
o wat zijn we blij
o wat zijn we blij
niet omdat ze jarig is maar om de vreterij
bier ende tietenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef UncleErnie het volgende:
En hoe ga je het vieren, yvonne?
Ja, wat zingen wijquote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
yvonne, dit is je verjaardag
en je verjaardag gaat zomaar niet voorbij
want de jarige ben jij
en dat maakt mij o zo blij
en daarom zingen wij
tis helemaal haar verjaardag nietquote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
yvonne, dit is je verjaardag
en je verjaardag gaat zomaar niet voorbij
want de jarige ben jij
en dat maakt mij o zo blij
en daarom zingen wij
hiep hiep, hoera!quote:
wel haar fok!verjaardag, slimmerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis helemaal haar verjaardag niet
jwel, ze is 10 jaar gewordenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
o nee joh kameraad zuurkoolquote:Op donderdag 26 november 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Dat verklaart een hoop.
nu klopt alleen die kennis van de WO niet
quote:
not quitequote:Op donderdag 26 november 2009 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zit volgend jaar maart 5 jr op fok
neuj...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niemand vindt het op zijn minst "apart" dat TS dat daadwerkelijk heeft opgezocht in Yvonne's profiel?
Arcee kwam er in een ander topic mee. Dan is het niet meer apart.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niemand vindt het op zijn minst "apart" dat TS dat daadwerkelijk heeft opgezocht in Yvonne's profiel?
Arcee mag dat inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Barcaconia het volgende:
Arcee kwam er in een ander topic mee. Dan is het niet meer apart.
Iedereen was Danny en Fok! maar aan het feliciteren een paar maanden terug, maar ik vind Danny stom. Dus toen keek ik even wanneer ik yvonne kon feliciteren, want die is niet stom. En die datum heb ik onthoudenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
die is aan het werk dus dat duurt wsch nog effequote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef zeurpietcoen het volgende:
Nu nog wachten tot yvonne hier post
Kun je lang wachten, yvonne is het vast uitgebreid aan het vieren met bier en 19-jarigen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef zeurpietcoen het volgende:
Nu nog wachten tot yvonne hier post
dan heb je de bunker niet gevolgdquote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb Danny nog nooit horen praten, dus hij zou in principe stom kunnen zijn, ja.
Het gaat hier over yvonne hè, niet over TSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef ASroma het volgende:
dat de naaktfotos nog niet langs zijn geweest
ja anders zit iedereen straks de hele avond te fappen en wordt er niet meer gepostquote:
IK ZIT TE ETEN JAquote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef ASroma het volgende:
dat de naaktfotos nog niet langs zijn geweest
Als in: Ik heb altijd liever het gevoel dat ik de enige ben die erop faptquote:Op donderdag 26 november 2009 18:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als in: Nog geen tijd gehad om ze te plaatsen?
De heupenquote:
Prince had toen een leuk liedjequote:
Da's best heul lang ja!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef yvonne het volgende:
Oh verrek, dat is vandaag!
10 jaar, da's best lang
En al 9 jaar crew
Wat leuk dat je daar aan dacht!
Leffe
Blond, dubbel of triple?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef yvonne het volgende:
Oh verrek, dat is vandaag!
10 jaar, da's best lang
En al 9 jaar crew
Wat leuk dat je daar aan dacht!
Leffe
Bonkjes en slierkjesquote:Op donderdag 26 november 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Bonkjes en sliertjes
Krenten en knierten!
een liedje dat dateert uit ong. 10 jaar daarvoor weer jaquote:Op donderdag 26 november 2009 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Prince had toen een leuk liedje
Ja, te gekke vakantie hè!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Nizno het volgende:
Gefeliciteerd Yvonne.
Ik drink er vanavond 1 op je.
Als ik in mn korte broek op terras zit na te genieten van de warme dag
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 19:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
een liedje dat dateert uit ong. 10 jaar daarvoor weer ja. maar wel met de titel 1999, dat weer wel.
dit bewust hebbende meegemaakt enzulks.... omg voel me ff oudquote:Op donderdag 26 november 2009 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ging het even opzoeken, nog veel ouder zelfs! 1982
M'n eerste, mét PIquote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef remlof het volgende:
Ja verrek:
Registratiedatum: 26-11-1999 11:06
Gefeliciteerd yvonne![]()
Aaahwquote:newbie is echt op mij van toepassing!!!!!!!!!!maak allemaal stomme fouten,thuis hebben we al 5 jaar internet,maar ik werk er pas mee
Doet die het nog?quote:Op zaterdag 27 november 1999 23:23 schreef yvonne het volgende:
hmmmmmmm. helpt het als ik 20 keer op mezelf reageer??????????
trouwens ICQ=56478434![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n eerste, mét PI
test
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah
In dit topic verwacht ik weer zo'n pareltje!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef yvonne het volgende:
Hier ben ik begonnen, dit was m'n allereerste post op FOK!
Van VeronicaForum naar hier gekomen, we moesten euh daar weg
Eerst maar eens gaan chatten en toen geregistreerd
Leuke tijden op de FOK!Chat gehad, Juul die klaarzat met de appeltaart, Djeezz was er al, JustMe, Danny en Knorretje die elkaar daar ontmoetten, de eerste date die kleurrijk beschreven werd door danny die ochtend,
bijna een live bevalling van Buzzer;s vrouw
En toen het forum op,
m'n eerst posts, geen witregels, geen spaties,
van BBforum eigenlijk meteen naar het ONZ forum, daar behoorlijk wat leuke tijden beleefd,
leuke mensen ontmoet,
In augustus 200 werd ik modje vanLIT,
je werd toen nog gewoon gevraagd, niks solliciteren
samen met isabeau lang gedaan
Alle rellen, leuke dingen , alles en alles meegemaakt.
Ik werd daarna gevraagd om FA te worden en nog later admin
Ik heb redelijk veel tijd in FOK! gestoken, ken heel veel users en crew en niet alleen van hun posts maar ook veel van mail, MSN en irl contacten.
En voel me er prettig bij, je wordt er op be en veroordeeld als je zegt dat je via internet leuke contacten op doet.
Maar het heeft ook echte vrienden opgeleverd.
Mensen waar je op huwelijken, geboortes van hun kinderen, begrafenissen , alles en alles.
En dat maakt FOK! zo speciaal.
Want het is een rare plek ergens op internet, waar je met heel veel mesen bij elkaar gewoon een leuke tijd kunt hebben.
Nu kan ik hier hordes namen gaan noemen van alle leuke en speciale mensen, maar dan vergeet ik geheid een hoop mensen en dat zou niet eerlijk zijn.
Dus, dit is gewoon voor iedereen,
de reller
de schelder
de doodwenser
de festivaller,
de crew
de lieve mensen
de vervelende mensen
de zuigerds en de trollers
100.000, mên.
Bier
Als ik 'm aanzet wel, zo'n cool nummer doe ik niet weg.quote:
Was dit een poging om haar af te zettenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Mag je met zo'n lange staat van dienst nu ook vervroegd met pensioen, vonne?
Aaaaaaah, ik ben zelf helemaal ontroerdquote:Op donderdag 26 november 2009 19:39 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[..]
In dit topic verwacht ik weer zo'n pareltje!
Ik vond hem zelf ook wel heel mooi, daarom quote ik hem!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaah, ik ben zelf helemaal ontroerd
Ja, en hoeveel Mb aan msn-logs heb je op je schijf staan yvonne?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook wel heel mooi, daarom quote ik hem!
Maar, yvonne, even serieus. Hoe kijk je nou terug op 10 jaar FOK! Waarvan 9 jaar crew, en god mag weten hoeveel jaar admin. Ook heel wat in ieder geval
Ja Yvon!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar, yvonne, even serieus. Hoe kijk je nou terug op 10 jaar FOK! Waarvan 9 jaar crew, en god mag weten hoeveel jaar admin. Ook heel wat in ieder geval
De meest leuke ban was recent, iets met poep ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Yvon!
Wie is het leukste, wie vond je het irritantste, wat was de ban die je met pijn in je hart hebt gezet, of wat was de meest vreselijke ban ever.
Wat was het meest schokkende wat je hebt meegemaakt en wat zou je missen als kiespijn
Enorm veelquote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel Mb aan msn-logs heb je op je schijf staan yvonne?
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enorm veel
Ik durf niet te kijken.
bewaar jij ze ookquote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enorm veel
Ik durf niet te kijken.
Ik heb het stukje van een paar jaar geleden teruggelezen en sta er eik nog steeds wel achter.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar maar maarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]![]()
![]()
eins kapitein overduidelijk! dat was ook de garp van mijn post
Je bent nooit meer op msn, we hebben wat uurtjes doorgebrachtquote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met mij niet meer in ieder geval.
Waarom ben je eigenlijk van het Veronica-forum afgedonderd? Graag de korte versie.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het stukje van een paar jaar geleden teruggelezen en sta er eik nog steeds wel achter.
FOK! is niet echt veel veranderd, alle streken zie je wel weer een keer voorbij komen, soms draven ze erg door, persoonsgegevens erbij halen en dat vind ik nog steeds niet nodig.
En het elkaar afzeiken, alleen als je een gelijkwaardige partner tegenover je hebt staan die terugbitcht, anders is er geen zak aan.
Ja ik heb alles bewaard,quote:
Kutten en klieren.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk van het Veronica-forum afgedonderd? Graag de korte versie.
msnquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent nooit meer op msn, we hebben wat uurtjes doorgebrachtMét een biertje om 16 uur!
Merk je na al die jaren veranderingen aan jezelf, ben je bijvoorbeeld wat harder geworden, of is daar allemaal geen sprake van?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het stukje van een paar jaar geleden teruggelezen en sta er eik nog steeds wel achter.
FOK! is niet echt veel veranderd, alle streken zie je wel weer een keer voorbij komen, soms draven ze erg door, persoonsgegevens erbij halen en dat vind ik nog steeds niet nodig.
En het elkaar afzeiken, alleen als je een gelijkwaardige partner tegenover je hebt staan die terugbitcht, anders is er geen zak aan.
ik bewaar ze ook, we hebben iets gemeenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ik heb alles bewaard,mooie dingen zijn mensen komen melden
Ja, waren leuke uurtjes. Biertje om 16 uur, tenminste toen begonnen we te tellen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent nooit meer op msn, we hebben wat uurtjes doorgebrachtMét een biertje om 16 uur!
Die foto's van toen je met een biertje in de sneeuw zat waren leuk. In korte broek meen ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, waren leuke uurtjes. Biertje om 16 uur, tenminste toen begonnen we te tellen.
Mag ik dan nu ook kutten en klieren, met als argument: als de admin het mag, mag ik het ooooook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Dan komt er een iteejer gefeliciteerd topicquote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef GlowMouse het volgende:
en nog geen maand later je man verslaafd maken
Als ze baggeraars niet wegkrijgen, maken ze ze maar admin. Kijk maar naar Remlofquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hoe komt het dan dat je hier admin bent![]()
zit dat zoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als ze baggeraars niet wegkrijgen, maken ze ze maar admin. Kijk maar naar Remlof
Paul is ook al bruin. Dan is het nog maar een klein stapje naar rood.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als ze baggeraars niet wegkrijgen, maken ze ze maar admin. Kijk maar naar Remlof
Zwembroek aan, biertje en peuk en heel snel een paar foto's laten maken en daarna m'n ballen weer terug proberen te vinden. Leuke foto's idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die foto's van toen je met een biertje in de sneeuw zat waren leuk. In korte broek meen ik.
hij was al een keer roodquote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Paul is ook al bruin. Dan is het nog maar een klein stapje naar rood.
De leukste user, dat is me te moeilijk daarin kan ik niet kiezen. Ik houd wel van pittige posts, swetsenegger, DirkH, dat soort postings.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Yvon!
Wie is het leukste, wie vond je het irritantste, wat was de ban die je met pijn in je hart hebt gezet, of wat was de meest vreselijke ban ever.
Wat was het meest schokkende wat je hebt meegemaakt en wat zou je missen als kiespijn
Je wilt niet weten hoe ze over jou denktquote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef GlowMouse het volgende:
iteejer vertelt toch niet door wat ik allemaal over jou zeg hè?
Joh, 10 jaar geleden, het was ten tijde van BB1, alles was zó nieuw, heel andere tijden.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hoe komt het dan dat je hier admin bent![]()
Ik ben nog steeds een watje wat tweede, derde, zesde kansen aangaat ( met users) ik ben wel harder geworden als ze persoonlijk worden, dan ban ik een stuk sneller.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Merk je na al die jaren veranderingen aan jezelf, ben je bijvoorbeeld wat harder geworden, of is daar allemaal geen sprake van?
Iteejer zwijgt als het grafquote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef GlowMouse het volgende:
iteejer vertelt toch niet door wat ik allemaal over jou zeg hè?
Maar als je bantquote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, 10 jaar geleden, het was ten tijde van BB1, alles was zó nieuw, heel andere tijden.
[..]
Ik ben nog steeds een watje wat tweede, derde, zesde kansen aangaat ( met users) ik ben wel harder geworden als ze persoonlijk worden, dan ban ik een stuk sneller.
Maar over het algemeen ban ik niet zoveel.
dan kan ik gewoon lief en aardig tegen je doenquote:
Ik hoop dat ze hier serieus antwoord op geeft. En dat het een andere user, willekeurig welke, is dan jij.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is de leukste newbie yvonne*sinds een jaar lid ofzo, dat soort lui*
je kan het altijd proberenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier serieus antwoord op geeft. En dat het een andere user, willekeurig welke, is dan jij.
Is opa_bakkebaard nog newbie? Die vind ik wel leuk,quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is de leukste newbie yvonne*sinds een jaar lid ofzo, dat soort lui*
En ik zit tot de 100 nog wel veilig tot een volgende ban héquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is opa_bakkebaard nog newbie? Die vind ik wel leuk,
Anniebab in de rls is lollig en voor de rest moet ik ff zoeken hoor
Dat filmpje heb ik een paar maanden geleden zitten bekijken. Ik vind het toch altijd wel grappig om FOK!users en crew in het echt te zien, het geeft je toch een heel ander beeld.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef yvonne het volgende:
Dit was ook schokkend, eerst de aangekondige zelfmoordpoging, alle moeite die we gedaan hebben, en dan jaren later is ie toch dood, dat zijn toch de dingen die zijn blijven hangen, kun je hier zien:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762#
Ik probéér het, soms ben je ook gewoon de klos en ben ik je zat en gooi ik je er vanaf, maar meestal na een mailwissel en als de bui over en weer gezakt is komen we er wel uit, behalve de lui die nu tot kerst hebben, die zijn gewoon tever gegaan en dan is het echt over.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef TwyLight het volgende:
yvonne heb ik altijd de redelijkste gevonden, en de minst partijdige.
Als ik iets wil ga ik dus altijd naar yvonne
gewoon ff de OP lezen, en je bent helemaal op de hoogtequote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik weet niet waarvoor.. maare
Gefeliciteerd
LOL, je bent hartstikke veranderd joh!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik zit tot de 100 nog wel veilig tot een volgende ban hé
kun je die ban niet rekken tot iets na de kerst, hebben we daar tijdens de kerst geen last vanquote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik probéér het, soms ben je ook gewoon de klos en ben ik je zat en gooi ik je er vanaf, maar meestal na een mailwissel en als de bui over en weer gezakt is komen we er wel uit, behalve de lui die nu tot kerst hebben, die zijn gewoon tever gegaan en dan is het echt over.
Ik lach me toch iedere keer de ballen uit m'n broek om Fles. damn. Die moet ook last hebben gehad van dat filmpje.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik een paar maanden geleden zitten bekijken. Ik vind het toch altijd wel grappig om FOK!users en crew in het echt te zien, het geeft je toch een heel ander beeld.
De samenvatting is nog erger.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lach me toch iedere keer de ballen uit m'n broek om Fles. damn. Die moet ook last hebben gehad van dat filmpje.
Linkquote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lach me toch iedere keer de ballen uit m'n broek om Fles. damn. Die moet ook last hebben gehad van dat filmpje.
Maar geen mod maken hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
LOL, je bent hartstikke veranderd joh!
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef yvonne het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762#
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef TwyLight het volgende:
yvonne heb ik altijd de redelijkste gevonden, en de minst partijdige.
Knap tochquote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dan moet je dat wel heel erg uitkienen tussen de pms en de resterende chagerijnmomenten in. Dat is ongeveer 5 minuten per maand.
Ha, lekker, dank je!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef Tahiti het volgende:
Leffe Radieuse:
[ afbeelding ]
En gefeliciteerd enzo
Je kunt het nog!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef shmoopy het volgende:
Hee, bolle, gefeliciteerd, en puik gedaan.
Als je behoefte hebt aan een rondje kraamzuivering, dan slinger ik irc wel even aan.
Mooi hè?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |