Arcee kwam er in een ander topic mee. Dan is het niet meer apart.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niemand vindt het op zijn minst "apart" dat TS dat daadwerkelijk heeft opgezocht in Yvonne's profiel?
Arcee mag dat inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Barcaconia het volgende:
Arcee kwam er in een ander topic mee. Dan is het niet meer apart.
Iedereen was Danny en Fok! maar aan het feliciteren een paar maanden terug, maar ik vind Danny stom. Dus toen keek ik even wanneer ik yvonne kon feliciteren, want die is niet stom. En die datum heb ik onthoudenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niemand vindt het op zijn minst "apart" dat TS dat daadwerkelijk heeft opgezocht in Yvonne's profiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
die is aan het werk dus dat duurt wsch nog effequote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef zeurpietcoen het volgende:
Nu nog wachten tot yvonne hier post
Kun je lang wachten, yvonne is het vast uitgebreid aan het vieren met bier en 19-jarigen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef zeurpietcoen het volgende:
Nu nog wachten tot yvonne hier post
dan heb je de bunker niet gevolgdquote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb Danny nog nooit horen praten, dus hij zou in principe stom kunnen zijn, ja.
Het gaat hier over yvonne hè, niet over TSquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |