Ja, te gekke vakantie hè!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef Nizno het volgende:
Gefeliciteerd Yvonne.
Ik drink er vanavond 1 op je.
Als ik in mn korte broek op terras zit na te genieten van de warme dag
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 19:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
een liedje dat dateert uit ong. 10 jaar daarvoor weer ja. maar wel met de titel 1999, dat weer wel.
dit bewust hebbende meegemaakt enzulks.... omg voel me ff oudquote:Op donderdag 26 november 2009 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ging het even opzoeken, nog veel ouder zelfs! 1982
M'n eerste, mét PIquote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef remlof het volgende:
Ja verrek:
Registratiedatum: 26-11-1999 11:06
Gefeliciteerd yvonne![]()
Aaahwquote:newbie is echt op mij van toepassing!!!!!!!!!!maak allemaal stomme fouten,thuis hebben we al 5 jaar internet,maar ik werk er pas mee
Doet die het nog?quote:Op zaterdag 27 november 1999 23:23 schreef yvonne het volgende:
hmmmmmmm. helpt het als ik 20 keer op mezelf reageer??????????
trouwens ICQ=56478434![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n eerste, mét PI
test
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah
In dit topic verwacht ik weer zo'n pareltje!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef yvonne het volgende:
Hier ben ik begonnen, dit was m'n allereerste post op FOK!
Van VeronicaForum naar hier gekomen, we moesten euh daar weg
Eerst maar eens gaan chatten en toen geregistreerd
Leuke tijden op de FOK!Chat gehad, Juul die klaarzat met de appeltaart, Djeezz was er al, JustMe, Danny en Knorretje die elkaar daar ontmoetten, de eerste date die kleurrijk beschreven werd door danny die ochtend,
bijna een live bevalling van Buzzer;s vrouw
En toen het forum op,
m'n eerst posts, geen witregels, geen spaties,
van BBforum eigenlijk meteen naar het ONZ forum, daar behoorlijk wat leuke tijden beleefd,
leuke mensen ontmoet,
In augustus 200 werd ik modje vanLIT,
je werd toen nog gewoon gevraagd, niks solliciteren
samen met isabeau lang gedaan
Alle rellen, leuke dingen , alles en alles meegemaakt.
Ik werd daarna gevraagd om FA te worden en nog later admin
Ik heb redelijk veel tijd in FOK! gestoken, ken heel veel users en crew en niet alleen van hun posts maar ook veel van mail, MSN en irl contacten.
En voel me er prettig bij, je wordt er op be en veroordeeld als je zegt dat je via internet leuke contacten op doet.
Maar het heeft ook echte vrienden opgeleverd.
Mensen waar je op huwelijken, geboortes van hun kinderen, begrafenissen , alles en alles.
En dat maakt FOK! zo speciaal.
Want het is een rare plek ergens op internet, waar je met heel veel mesen bij elkaar gewoon een leuke tijd kunt hebben.
Nu kan ik hier hordes namen gaan noemen van alle leuke en speciale mensen, maar dan vergeet ik geheid een hoop mensen en dat zou niet eerlijk zijn.
Dus, dit is gewoon voor iedereen,
de reller
de schelder
de doodwenser
de festivaller,
de crew
de lieve mensen
de vervelende mensen
de zuigerds en de trollers
100.000, mên.
Bier
Als ik 'm aanzet wel, zo'n cool nummer doe ik niet weg.quote:
Was dit een poging om haar af te zettenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Mag je met zo'n lange staat van dienst nu ook vervroegd met pensioen, vonne?
Aaaaaaah, ik ben zelf helemaal ontroerdquote:Op donderdag 26 november 2009 19:39 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[..]
In dit topic verwacht ik weer zo'n pareltje!
Ik vond hem zelf ook wel heel mooi, daarom quote ik hem!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaah, ik ben zelf helemaal ontroerd
Ja, en hoeveel Mb aan msn-logs heb je op je schijf staan yvonne?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook wel heel mooi, daarom quote ik hem!
Maar, yvonne, even serieus. Hoe kijk je nou terug op 10 jaar FOK! Waarvan 9 jaar crew, en god mag weten hoeveel jaar admin. Ook heel wat in ieder geval
Ja Yvon!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook wel heel mooi, daarom quote ik hem!
Maar, yvonne, even serieus. Hoe kijk je nou terug op 10 jaar FOK! Waarvan 9 jaar crew, en god mag weten hoeveel jaar admin. Ook heel wat in ieder geval
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |