De meest leuke ban was recent, iets met poep ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Yvon!
Wie is het leukste, wie vond je het irritantste, wat was de ban die je met pijn in je hart hebt gezet, of wat was de meest vreselijke ban ever.
Wat was het meest schokkende wat je hebt meegemaakt en wat zou je missen als kiespijn
Enorm veelquote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel Mb aan msn-logs heb je op je schijf staan yvonne?
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enorm veel
Ik durf niet te kijken.
bewaar jij ze ookquote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enorm veel
Ik durf niet te kijken.
Ik heb het stukje van een paar jaar geleden teruggelezen en sta er eik nog steeds wel achter.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook wel heel mooi, daarom quote ik hem!
Maar, yvonne, even serieus. Hoe kijk je nou terug op 10 jaar FOK! Waarvan 9 jaar crew, en god mag weten hoeveel jaar admin. Ook heel wat in ieder geval
Maar maar maarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]![]()
![]()
eins kapitein overduidelijk! dat was ook de garp van mijn post
Je bent nooit meer op msn, we hebben wat uurtjes doorgebrachtquote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met mij niet meer in ieder geval.
Waarom ben je eigenlijk van het Veronica-forum afgedonderd? Graag de korte versie.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het stukje van een paar jaar geleden teruggelezen en sta er eik nog steeds wel achter.
FOK! is niet echt veel veranderd, alle streken zie je wel weer een keer voorbij komen, soms draven ze erg door, persoonsgegevens erbij halen en dat vind ik nog steeds niet nodig.
En het elkaar afzeiken, alleen als je een gelijkwaardige partner tegenover je hebt staan die terugbitcht, anders is er geen zak aan.
Ja ik heb alles bewaard,quote:
Kutten en klieren.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk van het Veronica-forum afgedonderd? Graag de korte versie.
msnquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent nooit meer op msn, we hebben wat uurtjes doorgebrachtMét een biertje om 16 uur!
Merk je na al die jaren veranderingen aan jezelf, ben je bijvoorbeeld wat harder geworden, of is daar allemaal geen sprake van?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het stukje van een paar jaar geleden teruggelezen en sta er eik nog steeds wel achter.
FOK! is niet echt veel veranderd, alle streken zie je wel weer een keer voorbij komen, soms draven ze erg door, persoonsgegevens erbij halen en dat vind ik nog steeds niet nodig.
En het elkaar afzeiken, alleen als je een gelijkwaardige partner tegenover je hebt staan die terugbitcht, anders is er geen zak aan.
ik bewaar ze ook, we hebben iets gemeenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ik heb alles bewaard,mooie dingen zijn mensen komen melden
Ja, waren leuke uurtjes. Biertje om 16 uur, tenminste toen begonnen we te tellen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent nooit meer op msn, we hebben wat uurtjes doorgebrachtMét een biertje om 16 uur!
Die foto's van toen je met een biertje in de sneeuw zat waren leuk. In korte broek meen ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, waren leuke uurtjes. Biertje om 16 uur, tenminste toen begonnen we te tellen.
Mag ik dan nu ook kutten en klieren, met als argument: als de admin het mag, mag ik het ooooook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |