Dan komt er een iteejer gefeliciteerd topicquote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef GlowMouse het volgende:
en nog geen maand later je man verslaafd maken
Als ze baggeraars niet wegkrijgen, maken ze ze maar admin. Kijk maar naar Remlofquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hoe komt het dan dat je hier admin bent![]()
zit dat zoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als ze baggeraars niet wegkrijgen, maken ze ze maar admin. Kijk maar naar Remlof
Paul is ook al bruin. Dan is het nog maar een klein stapje naar rood.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als ze baggeraars niet wegkrijgen, maken ze ze maar admin. Kijk maar naar Remlof
Zwembroek aan, biertje en peuk en heel snel een paar foto's laten maken en daarna m'n ballen weer terug proberen te vinden. Leuke foto's idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die foto's van toen je met een biertje in de sneeuw zat waren leuk. In korte broek meen ik.
hij was al een keer roodquote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Paul is ook al bruin. Dan is het nog maar een klein stapje naar rood.
De leukste user, dat is me te moeilijk daarin kan ik niet kiezen. Ik houd wel van pittige posts, swetsenegger, DirkH, dat soort postings.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Yvon!
Wie is het leukste, wie vond je het irritantste, wat was de ban die je met pijn in je hart hebt gezet, of wat was de meest vreselijke ban ever.
Wat was het meest schokkende wat je hebt meegemaakt en wat zou je missen als kiespijn
Je wilt niet weten hoe ze over jou denktquote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef GlowMouse het volgende:
iteejer vertelt toch niet door wat ik allemaal over jou zeg hè?
Joh, 10 jaar geleden, het was ten tijde van BB1, alles was zó nieuw, heel andere tijden.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hoe komt het dan dat je hier admin bent![]()
Ik ben nog steeds een watje wat tweede, derde, zesde kansen aangaat ( met users) ik ben wel harder geworden als ze persoonlijk worden, dan ban ik een stuk sneller.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Merk je na al die jaren veranderingen aan jezelf, ben je bijvoorbeeld wat harder geworden, of is daar allemaal geen sprake van?
Iteejer zwijgt als het grafquote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef GlowMouse het volgende:
iteejer vertelt toch niet door wat ik allemaal over jou zeg hè?
Maar als je bantquote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, 10 jaar geleden, het was ten tijde van BB1, alles was zó nieuw, heel andere tijden.
[..]
Ik ben nog steeds een watje wat tweede, derde, zesde kansen aangaat ( met users) ik ben wel harder geworden als ze persoonlijk worden, dan ban ik een stuk sneller.
Maar over het algemeen ban ik niet zoveel.
dan kan ik gewoon lief en aardig tegen je doenquote:
Ik hoop dat ze hier serieus antwoord op geeft. En dat het een andere user, willekeurig welke, is dan jij.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is de leukste newbie yvonne*sinds een jaar lid ofzo, dat soort lui*
je kan het altijd proberenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier serieus antwoord op geeft. En dat het een andere user, willekeurig welke, is dan jij.
Is opa_bakkebaard nog newbie? Die vind ik wel leuk,quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is de leukste newbie yvonne*sinds een jaar lid ofzo, dat soort lui*
En ik zit tot de 100 nog wel veilig tot een volgende ban héquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is opa_bakkebaard nog newbie? Die vind ik wel leuk,
Anniebab in de rls is lollig en voor de rest moet ik ff zoeken hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |