nou doe dat eens.. heb ik daar zo mijn best op gedaan...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Nijna het volgende:
Alweer een nieuw topic en ik heb mn pakje nog niet gepost, ik gelijk ff een foto maken... brb
Je hebt pm!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:26 schreef Kerstsoxx het volgende:
Nog 4 weken precies!
Mikoxx, een eerste pakje is al gekocht, nu de rest nog...
Maar waar is mijn lijstje? Ik ben zo verstrooid...![]()
Hohoho!![]()
Dankjewel!quote:
Leuk is tie hequote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef trui het volgende:
als je 3 velletjes decemberzegels koopt, krijg je er een gratis 'Blond' agenda bij zag ik. misschien iets voor jou?
ik heb al een agenda voor komend jaar.Pip!
Nou als ik naar de postcode van de afzender kijk en naar waar jij woont volgens je... dan heb je een ander adres als afzender gebruikt...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou doe dat eens.. heb ik daar zo mijn best op gedaan...
Nu weet ik even niet hoe ik moet reageren...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef trui het volgende:
als je 3 velletjes decemberzegels koopt, krijg je er een gratis 'Blond' agenda bij zag ik. misschien iets voor jou?
ik heb al een agenda voor komend jaar.Pip!
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nou als ik naar de postcode van de afzender kijk en naar waar jij woont volgens je... dan heb je een ander adres als afzender gebruikt....
Ja zeg, potverdrie, ik was al aan het strepen in mn lijstje, maar ik zal de streepjes weer uitwissen dan...quote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]heel goed! het is inderdaad niet m'n eigen adres op de afzender, maar van iemand die ik ken. (voor het geval dat het pakje niet zou aankomen en teruggestuurd moest worden...
)
Oooh, mijsje heeft mij!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef mijsje het volgende:
oeh, alweer een topic waarin afgeteld wordt
maar dit gedichtje hou ik wel even kort...
Asyniur, je moet nog even wachten op je pakket,
ik hoop dat je je zinnen toch nog even verzet...
nog maar een paar weekjes en het is tijd om uit te pakken,
maar dan heb je je pakket al in huis hoor, en zit je gebakken...
groetjes van je secret santa...
-edit- ow nee, ook weer verkeerd ingelogd... toch maar een keertje opletten bij het posten...
Jij kan helemaal geen kerstengel zijn want dat ben ik alquote:Op donderdag 26 november 2009 10:20 schreef KerstMissDynasty het volgende:
Mijn PM-box blijft leeg....
Miss Dynastie, zou je me je adres willen Pmmen?
Mijn dank is groot!
-x-
Je kerstengel!
Wat leuk, je bent er nog!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Santa-Yppy het volgende:
Beste Yppy!
Na wat speurwerk hier op Fok!
Heb ik wel gemerkt, jij bent niet de beste kok
Zaterdag ga ik cadootjes kopen!
Dus nog eventjes geduld dan is jou brievenbus straks ook gevuld!
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Oxymoron het volgende:
Ik had, stiekem ook een beetje, Santa gespeeld voor oeke.
Nu stuurt ze me zo'n leuke, kaart terug!
Dank u oeke!
Ynske, heb je mijn PM nog ontvangen en gelezen?quote:
Dat dusquote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef bikinistringding het volgende:
Hmmz, ik moet dan toch eens wat shoppen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
DKE, Wis en waarachtig!
Je gedraagt je anders niet bepaald engelachtig!
Heb je enig idee?
Misschien zijn er wel twee!
engelen of drie,
Vast meer dan ik er nu zie!
Gun een andere engel ook wat licht
Werp je engelenhaar niet elkaars gezicht.
Zet je liefste stemmetje op
Vertel bijvoorbeeld een engelse mop.
Of zing een liedje over de vrede
Dan neurie ik wel een beetje mede.
Ha Ha. Ik ben wel erg nieuwsgierig hoor, eigenlijk wel een stuk verstandiger om nog niks in m'n schoen te krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:52 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:Urla(lootje)laatje
hoe is 't met jou?
De tijd drijft me soms wat in 't nauw.
Ik heb nog een boel te doen,
Dus voorlopig nog even niks in je schoen.
Maar je hebt vast engelengeduld
En ik ben weer eventjes uitgeluld
Deze weken krijg je dus nog even niks te zien.
Voor nu: een dikke KUS van je SanterKlazien![]()
En nu niet straks een foto gaan maken van dat wat je zelf krijgt op dezelfde plek he... want dan wordt het raden te makkelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef de_kerstengel het volgende:
Ow innepin, kijk eens wat hier staat voor jou!
[ afbeelding ]
Morgen doe ik het op de post
hahahaha, wat een ENORME doos!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef de_kerstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef de_kerstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, die mozaiek vloer heb ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef de_kerstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook echt veelsteveel maar ik vond het veel te leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:35 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Nu al
Aaaaaahhhhh!
En wat een gigantische doos idd![]()
Whoah wat een groot kadoooquote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef de_kerstengel het volgende:
[ afbeelding ]
oh Urla sorry dat ik je schrikken liet...quote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef Urla het volgende:Maar ik ben toch altijd lief.
Of heb ik me tijdens m'n hormonsterdagen toch niet helemaal goed gedragen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:41 schreef de_kerstengel het volgende:
[..]
Het is ook echt veelsteveel maar ik vond het veel te leuk!![]()
Ik ben wel redelijk binnen het budget gebleven maar heb er nog vanalles bijgestopt wat hier al tijden in huis ligt om 'ooit' iemand blij mee te maken...
en als jij er niet blij van wordt, dan geef je het volgend jaar maar weer weg met SecretSanta
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Lieve kerstpannekoek,
Ik zit net mijn moeder te vertellen over het kadootjes sturen enzo...
Dus zij vraagt naar mijn naam en ik zeg dus : "kapiteinpannekoek"..
Ze schrikt zich kapot, want ze heeft de postbode vandaag weggestuurd. Met pakket en al, want KP kende ze niet.........................![]()
Hopelijk meldt de postbode zich nog, anders maak ik er werk van.
Dat maakt het extra spannend
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Grasjes het volgende:
Zeg.. Ingrid.. heb jij eigenlijk al een kloon aangemaakt?![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:25 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk Oxy, dat je je cadeau al hebt gekregen! Vind je het lastig zo lang te wachten?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef winniethepooh het volgende:
Ik moet volgende week ook nog snel alle kadootjes kopen.
Ben er nog niet aan toe gekomen.
Maar mijn suprise is gelukig af.
Nee joh, die zit gewoon te lullen over haar thuissituatie om zo ook een beetje mee te doen in de sfeer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef mijsje het volgende:
[..]
huh? bedoel je voor je kindje thuis? of bedoel je toch hier en ben je iemands kerstkloon en zit je in je vuistje te lachen omdat wij allemaal denken dat je andere naam met een J begint?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nee joh, die zit gewoon te lullen over haar thuissituatie om zo ook een beetje mee te doen in de sfeer.
Maar winniethepooh, even serieus, hier delen we het pakjes kopen/inpakken/dichten voor Secret Santa. Daar is dit topic voor. Over thuis-kerstkopen/inpakken/dichten praten we hier niet. Dat past dan weer op het speeltuinbankje of zo.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Maar winniethepooh, even serieus, hier delen we het pakjes kopen/inpakken/dichten voor Secret Santa. Daar is dit topic voor. Over thuis-kerstkopen/inpakken/dichten praten we hier niet. Dat past dan weer op het speeltuinbankje of zo.
quote:
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
Ergens vind ik het nog eng en sinister ook klinken, dat meegelul van winnie de poeh.
volgens mij en de meeste wel..quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
''Een bord voor je kop,
is niet erg als er
SORRY op staat''.
Loesje
Is winniethepoeh echt Joshua?
Tuurlijk, vind ik ook, maar wat ik hier schrijf is de gekuiste versie van hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
Ergens vind ik het nog eng en sinister ook klinken, dat meegelul van winnie de poeh.
Mooie spreuk Oxy!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
''Een bord voor je kop,
is niet erg als er
SORRY op staat''.
Loesje
Is winniethepoeh echt Joshua?
Ja, die twee zijn een en dezelfde, dat kan niet anders. Ik bedoel, er worden wel schrijffouten door users gemaakt, maar er is er maar 1 die schrijft als een kind.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef mijsje het volgende:
[..]
Mooie spreuk Oxy!
en of Winniethepoeh echt Joshua is, weten we niet, maar ze lijkt er verdacht veel op...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef Secr.E.T.-Santa het volgende:
Lieve E.T.
Deze Santa is niet voor één gat te vangen
en laat niet alles van één persoon afhangen
Santa heeft zo haar wegen
en heeft dus toch al jouw adres verkregen![]()
Ik ben nu druk in de weer
met pakpapier, plakband en zelfs een veer
Maandag ga ik naar het postkantoor
en reist er dus weer een pakketje het land door!
Liefs,
je Santa
quote:
HEY HOI! gEEF JE MIJN TITEL NOU GEWOON WEGquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, die twee zijn een en dezelfde, dat kan niet anders. Ik bedoel, er worden wel schrijffouten door users gemaakt, maar er is er maar 1 die schrijft als een kind.
Wel eentje met smeerkaas dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
[..]
oh Urla sorry dat ik je schrikken liet...
maar in dat berichtje bedoelde ik jou niet!
Ik had 't tegen een zekere 'engel'
Lees nog maar eens terug en eet dan een soepstengel
Maak je in elk geval geen zorgen
Ik hou voor jou niet veel verborgen
Alleen m'n baard blijft nog even om
Anders weet je al wie ik ben en dat is wat stom
Toedeliedoe toedelieda
Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan 't inpakken ga!![]()
![]()
Je kerstigste Santa
Nah Spuug heeft drie kinderen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:55 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
volgens mij is dat nog steeds niet uitgesloten...! ik eh die voldoet ook aan de omschrijving, toch?
Op het kaartje staat dat je ook een jongen en een meisje hebt, maar zonder groot leeftijdverschil.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
[..]
En ik zeg nergens dat ik er niet drie heb....!![]()
Mag ik hieruit afleiding dat je nieuw bent? De meesten hier zijn nl wel op de hoogte zijn mijn kookkunsten.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Santa-Yppy het volgende:
Beste Yppy!
Na wat speurwerk hier op Fok!
Heb ik wel gemerkt, jij bent niet de beste kok
Zaterdag ga ik cadootjes kopen!
Dus nog eventjes geduld dan is jou brievenbus straks ook gevuld!
quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef YPPY het volgende:
Een vraagje. Oxy geeft aan dat ze best zenuwachtig is van het Santa gebeuren. Misschien kan degene die haar heeft het wat makkelijker maken door alvast wat duidelijkheid te geven? Dan is de spanning niet zo groot en is het voor Oxy wat rustiger.
En iedereen die dit een stomme vraag vindt, zie ik wel in mijn pm-box.
Hier baal ik vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Lieve kerstpannekoek,
Ik zit net mijn moeder te vertellen over het kadootjes sturen enzo...
Dus zij vraagt naar mijn naam en ik zeg dus : "kapiteinpannekoek"..
Ze schrikt zich kapot, want ze heeft de postbode vandaag weggestuurd. Met pakket en al, want KP kende ze niet.........................![]()
Hopelijk meldt de postbode zich nog, anders maak ik er werk van.
Dat maakt het extra spannend
ik heb gebeld, volgens het menu, zouden ze bereikbaar zijn tussen 9 en 16 uur op zaterdag, maar de verbinding word steeds verbrokenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:49 schreef Lenaatje het volgende:
Kp2 Kun je niet bellen dan, je hebt die code toch dan zouden ze lijkt mij het pakje kunnen opsporen en als nog aanbieden?
Secret-mijsja, voor jou geldt dat ook hoor!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef PM-girl het volgende:
Attentie aan mijn Santa, pmKerstgirl dus! Je mag mijn echte naam gebruiken om het pakket aan op te sturen!
Ojee, wat heb ik gedaan!quote:
En licht die dan ook in he!quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
*knip*
Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
*knip*
gelukkig is mijn pakketje nog niet onderweg, of wel, of is al aangekomen...quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
Dames en heren,
Ik wil toch nog even benadrukken, gezien de toestand van KP's pakje, dat een retouradres vermelden op het pakje wel een slimme zet is. Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
Daarnaast, als er kans is dat iemand anders dat pakketje in ontvangst gaat nemen, licht die persoon even in over je virtuele leven hier![]()
KP, normaal gesproken zou ik je Santa toespreken om een 2e pakketje te sturen maar dat vind ik in dit geval niet zo eerlijk. Santa en KP, willen julie maandag proberen uit te vogelen waar het pakketje gebleven is??
Ha secret Chanta,quote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef Secret_Chanta het volgende:
Ik weet ook wie ik heb, namelijk Chan!![]()
Zal het lootje nog eens even opzoeken. Of heb je inmiddels andere wensen? Ik ben namelijk uitermate laat en lui flexibel.
Snap ik. Komt ook echt wel goed.quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
Dames en heren,
Ik wil toch nog even benadrukken, gezien de toestand van KP's pakje, dat een retouradres vermelden op het pakje wel een slimme zet is. Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
Daarnaast, als er kans is dat iemand anders dat pakketje in ontvangst gaat nemen, licht die persoon even in over je virtuele leven hier![]()
KP, normaal gesproken zou ik je Santa toespreken om een 2e pakketje te sturen maar dat vind ik in dit geval niet zo eerlijk. Santa en KP, willen julie maandag proberen uit te vogelen waar het pakketje gebleven is??
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:36 schreef SantaCa.ra het volgende:
Ik wil Cara even laten weten,
dat ik haar echt niet ben vergeten.
Santa is alleen erg druk bezet
het shoppen heeft ze wel vast gered
nu nog inpakken en dichten maar
dat komt komende week vast wel voor elkaar.
Heb nog eventjes geduld Cara, het komt allemaal goed
InspectorSanta, bedankt voor de PM! Door alle downtimes van de afgelopen week kon ik niet goed spieken hier, maar ik begrijp dat mijn zeer doordachte lootje weer gevonden is!quote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef InspectorSanta het volgende:
Deze Santa is een beetje dom!.
En zoekt gewoon heel erg krom.
Het lootje was helemaal niet zoek!
Ik keek gewoon in de verkeerde hoek
Ach ja, je had even andere dingen aan je hoofd. Dat lijkt me niet zo raar toch. Nu we het daar toch over hebben (je hoofd dus) zit daar blond of donker haar op?quote:Op zondag 29 november 2009 15:34 schreef Chan het volgende:
[..]
Ha secret Chanta,
Mijn welgemeende excuses voor het plots verdwijnen uit dit topic, maar inmiddels ben ik weer een klein beetje in het land der levenden. Mijn lijstje blijft ongewijzigd en ik ben heel heel benieuwd wat je er van gaat maken
En die hint die je gaf in het vorige topic ook nog he...
(deze dus: "nu ik nog zo'n beetje kan lopen
of de volgende drukte van start zal gaan
Waar haal ik dan nog de tijd vandaan?")
Bedoel je daarmee dat je hoog zwanger bent?Of heb je nog een duidelijkere hint voor me?
TNT geeft aan, t pakket is aangenomen, vervolgens teruggegeven bij de postboden en geweigerdquote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Snap ik. Komt ook echt wel goed.
Ik ga morgen even wat briefjes bij buren door de brievenbus mikken met de vraag of zij het pakketje hebben.
Ik heb al PM contact gehad met mijn secret santa. Ik denk dat ze maandag nog even naar het TNT pakketservice nummer gaat bellen om opheldering te vragen.
Mocht het niet lukken, dan hoeft mijn secret santa ook absoluut geen 2e pakketje te sturen.
Dan stuur ik mezelf er 1 !!
Nee, alle gekheid op een stokje, lieve Kerstpannekoek, geen zorgen.
Dat pakket komt wel boven water.
Mijn hemel....quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
TNT geeft aan, t pakket is aangenomen, vervolgens teruggegeven bij de postboden en geweigerd
waar het nu is is onbekend. het kan zijn dat deze nog aan komt op de afdeling Onbestelbare Pakketten, en dat ze het daar open maken om te kijken of er een aanwijzing van de afzender in zit.
Ik krijg nu een formulier toegezonden, (binnen twee werkdagen) waarmee t pakket gezocht gaat worden. Dat moet teruggestuurd worden, waarna binnen 3 werkdagen telefonisch contact gezocht word. Dan word er een onderzoek gestart, en binnen 5 werkdagen krijg ik dan te horen waar t pakket is, en word t teruggebracht. Er moeten dan dus weer verzendkosten betaald worden om t richting KP te krijgen.
Althans dat is wat men zegt bij TNT.
oh echt, ik dacht dat het april wasquote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef winniethepooh het volgende:
Morgen alweer December wat vliegt de tijd.
Dan is het bijna kerst.
Moet je naar australie gaan, dan kan je bbq-en met de kerstquote:Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ligt eraan wat je onder mooi weer verstaat rond kerst he
quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef Brightsanta het volgende:
BE luister eens wat ik je zeg...
er is iets naar je onderweg!
In een papiertje van collega Sint,
ik hoop dat je dat niet erg vindt.
Het kan gelijk van het papier worden ontdaan,
anders heb je er niks meer aan.
Je Santa
Doe rustig aan hoorquote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het is er!
Heb even mijn handen vol aan de mannen, maar verslagje volgt vanavond!
quote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef flowerbox het volgende:
Joehoe, waar is mijn secret Santa? Ik wil graag een hint want heb nog steeds geen idee in welke hoek ik het zoeken moet. En dat pakje staat hier ook maar te fluisteren 'maak mij open!'
Ze schijnen in Suriname ook gewoon Sinterklaas te vieren, had ik ook niet verwacht. Zal daar ook wel flink zweten zijn voor "Sint".quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef trui het volgende:
de canarische weilanden.![]()
op aruba kwam sinterklaas in vol ornaat bij ons op bezoek. pfff, dat moet flink zweten geweest zijn!
Wat TOF!quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
winniethepooh, je hebt een PM! Lees die even!
Over tot de orde van de dag!
Ik had post vandaag!
[ afbeelding ]
Een adventskalender!
[ afbeelding ]
Leesbare versie
quote:Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef amaranta het volgende:
MORGEN IS HET DECEMBER!!!!
Ik heb alle boeken van Marion Bradley al gelezen vrees ik. Maar dat genre is zeker aan mij besteed. Virginia Andrews genre ook, maar ook hiervan alle boeken van voor naar achteren reeds versleten (heb niet voor niks een lidmaarschap van de bied genomen vorig jaar, werd erg dure hobby zo). Ik hou van waar gebeurd (meisje met de rode haren is een veel gelezen boek in mijn boekenkast) maar ook zeker fictie (haar naam was Sarah, zo ontzettend mooi geschreven), de vliegeraar en het andere boek van Houseini doen mij ook veel. Maar boeken (al dan niet met geromantiseerde inslag) over slavernij vind ik ook reuze interessant..quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef SantaFaja het volgende:
Faja!
Daar ben ik weer eens een keer
Want deze Santa heeft toch nog een vraag
Vertel eens... wat lees jij graag?
Iets in de trant van jouw kinderen hun namen?
(wat ik als goed boek zeker kan beamen!)
Of heb je liever een genre wat compleet anders is
Een thriller, waargebeurd verhaal of chicklit is ook niet mis?
Deze santa heeft al wel iets anders voor erbij gekocht
maar dwalend in de boekenwinkel wist ik toch niet echt heel zeker wat je zocht.
Dus Faja, maak mij blij en zeg eens, wat wil je van mij?
Als je mij PMt, geef dit dan in het topic even aan
Dan log ik snel in, om voor jou op zoek te gaan!
Is het niet wat om de openingspostlijst te kopiëren en iedereen die een pakje heeft dat dan weer doorkopieert in een post en 'ontvangen' achter (zijn of) haar naam zet? Dan zien we al gauw wie er al wat heeft gehad en wie niet.quote:
goed ideequote:Op dinsdag 1 december 2009 07:50 schreef Tan het volgende:
[..]
Is het niet wat om de openingspostlijst te kopiëren en iedereen die een pakje heeft dat dan weer doorkopieert in een post en 'ontvangen' achter (zijn of) haar naam zet? Dan zien we al gauw wie er al wat heeft gehad en wie niet.
oooooooooh had ik jou maarquote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken van Marion Bradley al gelezen vrees ik. Maar dat genre is zeker aan mij besteed. Virginia Andrews genre ook, maar ook hiervan alle boeken van voor naar achteren reeds versleten (heb niet voor niks een lidmaarschap van de bied genomen vorig jaar, werd erg dure hobby zo). Ik hou van waar gebeurd (meisje met de rode haren is een veel gelezen boek in mijn boekenkast) maar ook zeker fictie (haar naam was Sarah, zo ontzettend mooi geschreven), de vliegeraar en het andere boek van Houseini doen mij ook veel. Maar boeken (al dan niet met geromantiseerde inslag) over slavernij vind ik ook reuze interessant..
Heel breed spectrum van interesses vrees ik, wat het vast niet makkelijker maakt een boek voor mij uit te zoeken![]()
Je doet mij geen plezier met thrillers of horror, veels te spannend en ga ik slecht van slapen.
hoe zo dat dan? Ik ben volgens mij een regel rechte ramp op het gebied van iets uit zoeken voor mij. Ik vind te veel dingen leuk waardoor een keuze maken moeilijk is.quote:
*boekenkasten vol heeft*quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
hoe zo dat dan? Ik ben volgens mij een regel rechte ramp op het gebied van iets uit zoeken voor mij. Ik vind te veel dingen leuk waardoor een keuze maken moeilijk is.
ah okay nu vat ik hem. Ik had ook 2 boekenkasten en 2 legerkisten vol met boeken maar heb een heleboel verkocht en weg gegeven. Ik heb het nu beperkt tot 2 planken in de boekenkast, maar mij zelf kennende komt er hier toch in de toekomst zo een mega boekenkast met de mooiste boeken letterverslaafdquote:
Bij elke auto die ik in de straat hoor, veer ik opquote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef Secr.E.T.-Santa het volgende:
Lieve E.T.
Je mag op wacht bij de voordeur en deurbel, je pakje is onderweg![]()
Liefs,
Santa![]()
Natuurlijk kwam ie net toen ik Saskia uit school ging halenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij elke auto die ik in de straat hoor, veer ik op
Ik geloof niks van die verbazing. Jij bent de enige waarvan ik wéét dat je in de hoek woont waar mijn pakje vandaan komt...quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat spannend al die kadootjes!![]()
eigenlijk moet ik wel een beetje grinniken om hoe dat gegaan moet zijn met omapannekoek.hoe dat allemaal door haar hoofd geflitst moet zijn. Kapiteinpannekoek?
noudaweetikniehoor
![]()
als het pakketje nu niet zoek zou zijn was het eigenlijk briljant grappig.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
* BiefKeekSecretSanta is Beefcake nog niet vergeten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai, dat heeft Santapa dus weer niet zo handig aangepakt, zo zonder handleidingquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:00 schreef bodpa09 het volgende:
Eh.... SantaPa?
Heb jij je pakje al verstuurd of is het pakketje wat ik ontving gewoon voor nu? En mag
het dus al open?
Het zit in een kerstpapiertje... maar mijn zoon is morgen ook jarig, dus ik weet het even niet meer.
Ja, ik was echt op de high tea meet. En heeel heeeeel heeeeeeel ver weg is het niet, maar nog wel heel ver wegquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef bodpa09 het volgende:
Sjonge zeg, volgens mij zat ik helemaal mis met mijn idee. Is 1 jaar nog heeel heeel heel ver weg? En was je echt op de high tea meet?
Poei, ik brand nu echt van nieuwsgierigheid he....
oeh, ik mag wel opschieten, anders vat je nog kou met die dikke buik voor de brievenbus...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Asyniur het volgende:
hier ook nog pakjesloos!![]()
mijsje, je moet het wel op de post doen hoor! Anders lig ik voor niks met mijn dikke buik in de koude gang voor de brievenbus
Er zijn zes sorteercentra's,quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Nijna het volgende:
Maar ja, dat hoeft natuurlijk niet zoveel te zeggen he Chan. Ik bedoel, komt niet zo ongeveer alle post uit het noorden langs Zwolle voor een stempel?
Oh wat fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 07:24 schreef bodpa09 het volgende:
Hij vond het pakje prachtig SantaPa, vooral de flapjes!!! Heel erg dankjewel! M. is weg van Elmo, dus je cadeau is echt helemaal goed!![]()
![]()
![]()
Foto's volgen morgen denk ik, vandaag verjaardag vieren.![]()
Nederland heeft ook nog een stuk grondgebied onder de rivieren he?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef Tazz het volgende:
[..]
Er zijn zes sorteercentra's,
Als ik het goed heb: Amsterdam, Den Haag, Nieuwegein, Rotterdam, Utrecht? Zwolle.
Alles van Groningen, Friesland, Drente, Overijssel en deel Gelderland gaat naar Zwolle.
Dat is toch gewoon België?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:37 schreef Estrys het volgende:
Nederland heeft ook nog een stuk grondgebied onder de rivieren he?![]()
Reservebelgenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Als mijn secret santa nou net zo vlot van shoppen is als ikheb ik nog wel een hint/tip.
zag bij de Hema van die kleine bakvormpjes (met zo'n geribbelde rand) en dat zou ik ook erg fijn vinden om te krijgen. mocht je nog niets hebben en nog wat zoeken en nou ja.
![]()
Dus.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Santa_max het volgende:
M@x,het zou zomaar kunnen dat deze week jouw pakketje bij je aan de deur komt....
Ik kreeg net een heel leuk kerstkaartje met de postquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
* BiefKeekSecretSanta is Beefcake nog niet vergeten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit geld ook voor mij!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb me al een tijdje niet in dit topic/op Fok! gemeld, maar ik ben dit natuurlijk niet vergeten!!
Mijn cadeautje moet nog gekocht worden (hint voor de personen die hun pakketje al hebben).
Dus iedereen die nog geen cadeautje heeft, het komt eraan!
Ga wel binnen nu en 2 weken kopen en versturen, want ik denk dat mijn pakketje ook via Zwolle moet!
Nou ja, dat niet eens. Echt. Maar goed, voor hetzelfde heeft iemand zich al de bulten gezweet op mijn summiere lijstje, en dan kom ik lekker achteraf nog met een tip.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef pinquit het volgende:
[..]moeilijk he?
t voelt bijna alsof t écht niet kan, iets vragen wat je graag wil krijgen
![]()
en dan en dan en dan en dan ??????quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
Als t goed is, word t pakketje vandaag afgeleverd in DenHaag bij de afdeling onbestelbare pakketten...
nee dat doen ze niet, want die ontvanger heeft geweigerdquote:Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
en dan en dan en dan en dan ??????
Naar mij ????
Zoals je weet woon ik in Den Haag.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet, want die ontvanger heeft geweigerd
enfin, k zit te wachten op dat formulier waarmee ik t weer naar mij terug kan laten komen...
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zoals je weet woon ik in Den Haag.
Dat tnt gebouw waar ze dit naartoe sturen zit, volgens mij, op De waldorperstraat.
Dat is echt 10 minuten met de auto.....
google mijn adres en dat adres maar eens...
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zoals je weet woon ik in Den Haag.
Dat tnt gebouw waar ze dit naartoe sturen zit, volgens mij, op De waldorperstraat.
Dat is echt 10 minuten met de auto.....
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef flowerbox het volgende:
Mrien, hou jij het lijstje bij van wie nu al een pakje heeft ontvangen? Ik heb mijn pakje nl. ook al ontvangen. Twee topics geleden of zoMag ik de geduld-award? Ik moet al zo lang wachten. Wrom heeft mijn secret santa het zo vroeg gestuurd.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:08 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
Wat een spanning voor kapitein
komt er ook een pakje van mijn?
cattie hou je brievenbus in de gaten dus
want een dezer dagen gaat hij op de bus!
Misschien is het dan geen verrassing meer
maar een verloren pakketje doet ook best zeer
Dus je weet het nu en kijk uit naar een pakje blauw
hij is helemaal alleen voor jou!!
Ja hoor, het gaat prima. Maar Maja is blijkbaar toe aan een eigen laptopquote:
Uh..ik wil wel het lijstje proberen bij te houden hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef flowerbox het volgende:
Mrien, hou jij het lijstje bij van wie nu al een pakje heeft ontvangen? Ik heb mijn pakje nl. ook al ontvangen. Twee topics geleden of zoMag ik de geduld-award? Ik moet al zo lang wachten. Wrom heeft mijn secret santa het zo vroeg gestuurd.
Ik heb hem toegevoegd!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef Lois het volgende:
Mrien ik had nog niet svan mijn tante Santa maar wel al (sinds 23 oktober) een pakje van Secret Santa2
goh lees ik toevallig vandaag wel mee...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga vrijdag voor Secret Santa spelen!
Heb alles al in huis, nog even inpakken en go...
Dit is dus een hint, al denk ik niet dat mijn lootje het leest, die is hier bijna nooit.
Het is nog dicht, retemoeilijk want ik ben o zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb hem toegevoegd!
Sinds 23 oktoberWow, is het pakje nog dicht tot nu toe
ik heb niets ontvangenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:29 schreef mrien het volgende:
[..]
Uh..ik wil wel het lijstje proberen bij te houden hoorBij fouten hoor ik het wel
Amaranta Santeamaranta - ontvangen
Asyniur Santa_voor_ruinysA
_Bar_ Santa_Barbara
Beaker SantaBeaker
beefcake BiefKeekSecretSanta
Beessie-Jen santa-beessie
Becky27 (was sterrenmunt) InspectorSanta
Belana Santa-Belanana
bixister Bixanta
Bodpa Santapa
Brighteyes Brightsanta
Ca.ra SantaCa.ra
Cattie CattiesSecretSanta
Chacama Secret_Chacanta
Chan Secret_Chanta
Chell SantasView
De_Taartjesfee SanTaart
debuurvrouw
Diaan73 MevrouwKerstman
easy-going BOINGKERSTGOING
E.T. Secr.E.T.-Santa
Estrys SantaEsmeralda
_evenstar_ evenSanta
Faja-Lobi SantaFaja
Fannie SantaFan
Fuente RednosedReindeer
flowerbox Secret-Joulumuori - ontvangen
Grasjes
Happyme28
huuphuup Huupmas
Icicle Secret-Santa-van-Icicle
Incantrix heiligeklaas
_Ingrid_
Innepin de_kerstengel - ontvangen
Jelief JeliefsteSanta
kapiteinpannekoek
xxxKarinxxx
Kersjes SecretSjerrie
Keshet santa_van_keshet
kleurdoos KerstKleurdoos
Lenaatje Santaatje
Linda2205 De_duitse_Santa
Lishe santavanlishe
Lois tantesanta - ontvangen van SecretSanta2, nog niet van eigen tantesanta
LovelyLady
Luchtbel Clifford
Marie79
m@x Santa_max
Memmel Kerst_Mengel
MevrouwVanDalen SantaVanDalen én brabantier?
Mijsje Secret_mijsja
Mikoxx Kerstsoxx
miss_dynastie KerstMissDynasty
Miss_sly santa-sly
Mrien Santarien - ontvangen
Nijna kerstgeheimpje - ontvangen
oeke pakketdienst
Oxymoron - ontvangen
PM-girl PM_Kerstgirl
Poppedein Berkana
Poppejans Poppejanssanta
prinseszondererwt santazondererwt
Pvoesss De_enige_echte
Rockabella SantaRocka RockaSanta
Saffier Saffier-hier
She-Wolf/Igraine
Simmu
Sjak Santa-a-Sjak
Sjeekie_Beekie
Sonnetje85 Sonnige_Santa
Sorbootje SantaMiauw
Spuuglokje santaspuug
Tan Secret_SanTan
tessie
Ticootje RooieRakkerRudolph
Twinkly TwinklyWinkliefhebber
Urla SecretSanta_voor_URLala
Vicky kerstvuur
Vlindur SanTinus
wendytje Kerst_elfje
Ynske - ontvangen
Yppy
Zweefvliegje
Dan verstuur ik hem toch nog maar niet vrijdag... maar gisteren al.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:00 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
goh lees ik toevallig vandaag wel mee...
Och jee, nu men me er op wijstquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef Lois het volgende:
Mrien ik had nog niet svan mijn tante Santa maar wel al (sinds 23 oktober) een pakje van Secret Santa2
Je hebt gelijk tantesanta, het staat er wat cru, ik heb er wat kleine letters van gemaakt, staat het zo wat beterquote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef tantesanta het volgende:
[..]
Och jee, nu men me er op wijst
staat het wel héél cru in de lijst
Het pakket staat klaar om te versturen
Het zal alleen nog éventjes duren
Ik ben met een hoofd vol transpiratie
Op zoek naar een beetje inspiratie
Voor een dichtregel of twee
En dan kan ie met de post mee!
Oeh, je maakt het spannend! En de pakketbezorger vast ook, want die is meestal niet heel subtiel.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
Oeps, ik heb iets niet op de doos geschreven
Cattie begin je nu te beven?
Wees gerust je adres staat erop.
Zo ook dat van mij, boven aan de top.
Maar, als de postbode hem laat vallen
dan gaat de inhoud knallen
het kan namelijk breken
hopelijk blijft de postbode niet met zijn broek achter zijn trapper steken
Lieffiequote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef cattie het volgende:
[..]
Oeh, je maakt het spannend! En de pakketbezorger vast ook, want die is meestal niet heel subtiel.![]()
(Als ik er niet ben en het pakje is vrij zacht bijvoorbeeld dan rost hij het door de brievenbus heen.)
Sorry.. proest..quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
[..]
Lieffie
Het is geen brieffe
maar een doos
die krijgt jouw postbode met geen mogelijkheid door de brievenbus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |