Ojee, wat heb ik gedaan!quote:
En licht die dan ook in he!quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
*knip*
Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
*knip*
gelukkig is mijn pakketje nog niet onderweg, of wel, of is al aangekomen...quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
Dames en heren,
Ik wil toch nog even benadrukken, gezien de toestand van KP's pakje, dat een retouradres vermelden op het pakje wel een slimme zet is. Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
Daarnaast, als er kans is dat iemand anders dat pakketje in ontvangst gaat nemen, licht die persoon even in over je virtuele leven hier![]()
KP, normaal gesproken zou ik je Santa toespreken om een 2e pakketje te sturen maar dat vind ik in dit geval niet zo eerlijk. Santa en KP, willen julie maandag proberen uit te vogelen waar het pakketje gebleven is??
Ha secret Chanta,quote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef Secret_Chanta het volgende:
Ik weet ook wie ik heb, namelijk Chan!![]()
Zal het lootje nog eens even opzoeken. Of heb je inmiddels andere wensen? Ik ben namelijk uitermate laat en lui flexibel.
Snap ik. Komt ook echt wel goed.quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
Dames en heren,
Ik wil toch nog even benadrukken, gezien de toestand van KP's pakje, dat een retouradres vermelden op het pakje wel een slimme zet is. Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
Daarnaast, als er kans is dat iemand anders dat pakketje in ontvangst gaat nemen, licht die persoon even in over je virtuele leven hier![]()
KP, normaal gesproken zou ik je Santa toespreken om een 2e pakketje te sturen maar dat vind ik in dit geval niet zo eerlijk. Santa en KP, willen julie maandag proberen uit te vogelen waar het pakketje gebleven is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |