abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:53:52 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75187206
Wat spannend al die kadootjes!

eigenlijk moet ik wel een beetje grinniken om hoe dat gegaan moet zijn met omapannekoek. hoe dat allemaal door haar hoofd geflitst moet zijn. Kapiteinpannekoek? noudaweetikniehoor als het pakketje nu niet zoek zou zijn was het eigenlijk briljant grappig.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:14:36 #227
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75188026
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat spannend al die kadootjes!

eigenlijk moet ik wel een beetje grinniken om hoe dat gegaan moet zijn met omapannekoek. hoe dat allemaal door haar hoofd geflitst moet zijn. Kapiteinpannekoek? noudaweetikniehoor als het pakketje nu niet zoek zou zijn was het eigenlijk briljant grappig.
hahahaha

Ze zei ook letterlijk " waarom noem je je in hemelsnaam dan zo ???"

Tis alleen onwijs vervelend voor mijn secret santa. Kosten gemaakt, moeite gedaan enzo.
Gewoon irritant dat het gewoon een soort van spoorloos is.

Kerstpannekoek, mocht je het opnieuw versturen, dan pm de kosten maar, hoor. Dan maak ik dat geld naar je over.
pi_75189666
Eh.... SantaPa?
Heb jij je pakje al verstuurd of is het pakketje wat ik ontving gewoon voor nu? En mag
het dus al open?

Het zit in een kerstpapiertje... maar mijn zoon is morgen ook jarig, dus ik weet het even niet meer.
pi_75190454
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
* BiefKeekSecretSanta is Beefcake nog niet vergeten!

Speciaal voor E.T. Edit: Spuit elf, je Secret Santa woont/werkt niet op dat adres, of zegt ze dat alleen...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_75191362
Lieve Tico
Er zit een beetje schot in de zaak
dus met wat mazzel is het morgen raak
pi_75191625
Ik heb een kaartje gehad van mijn secret chanta

Dankjewel lieve secret chanta

En dankjewel ook voor de hint De poststempel is in zwolle gezet
pi_75191718
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:00 schreef bodpa09 het volgende:
Eh.... SantaPa?
Heb jij je pakje al verstuurd of is het pakketje wat ik ontving gewoon voor nu? En mag
het dus al open?

Het zit in een kerstpapiertje... maar mijn zoon is morgen ook jarig, dus ik weet het even niet meer.
Ai, dat heeft Santapa dus weer niet zo handig aangepakt, zo zonder handleiding

Het eerste papiertje mag er af en dan mag jij even spieken in je cadeautjes doos, want er zit een pakje in voor je grote kleine zoon! in een kerstpapiertje, want ik had geen tof jongetjes-inpakpapier

Maar daarna wel weer netjes de doos dicht doen he?!
Bodpa's Secret Santa
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:01:14 #233
274166 Santa_max
Big mister sunshine
pi_75191840
M@x,het zou zomaar kunnen dat deze week jouw pakketje bij je aan de deur komt....
Santa van m@x
Het gaat een kitscherige kerst worden..
pi_75191862
Maar ja, dat hoeft natuurlijk niet zoveel te zeggen he Chan . Ik bedoel, komt niet zo ongeveer alle post uit het noorden langs Zwolle voor een stempel?
Fake it till you make it...
pi_75192267
Ja dat is zo Nijna, maaaar de meeste mensen hier komen uit het westen en maar een klein deel uit het noorden van het land
pi_75192437
Wat lief zeg!!!! Ik ben d'r helemaal stuiterig van !!!!
pi_75192795
Ik hoop dat hij het leuk vindt, het was best moeilijk iets uit te zoeken voor een 1-jarige... wij zijn nog lang niet zo ver hinthint
Bodpa's Secret Santa
pi_75193064
Sjonge zeg, volgens mij zat ik helemaal mis met mijn idee. Is 1 jaar nog heeel heeel heel ver weg? En was je echt op de high tea meet?

Poei, ik brand nu echt van nieuwsgierigheid he....
pi_75193181
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef bodpa09 het volgende:
Sjonge zeg, volgens mij zat ik helemaal mis met mijn idee. Is 1 jaar nog heeel heeel heel ver weg? En was je echt op de high tea meet?

Poei, ik brand nu echt van nieuwsgierigheid he....
Ja, ik was echt op de high tea meet. En heeel heeeeel heeeeeeel ver weg is het niet, maar nog wel heel ver weg
Bodpa's Secret Santa
pi_75193451
Ik kom er echt wel achter hoor
Echt leuk dit he!
pi_75193504
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Asyniur het volgende:
hier ook nog pakjesloos!
mijsje, je moet het wel op de post doen hoor! Anders lig ik voor niks met mijn dikke buik in de koude gang voor de brievenbus
oeh, ik mag wel opschieten, anders vat je nog kou met die dikke buik voor de brievenbus...
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:44:55 #242
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75193590
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Nijna het volgende:
Maar ja, dat hoeft natuurlijk niet zoveel te zeggen he Chan . Ik bedoel, komt niet zo ongeveer alle post uit het noorden langs Zwolle voor een stempel?
Er zijn zes sorteercentra's,
Als ik het goed heb: Amsterdam, Den Haag, Nieuwegein, Rotterdam, Utrecht? Zwolle.
Alles van Groningen, Friesland, Drente, Overijssel en deel Gelderland gaat naar Zwolle.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_75193617
Er zit nog een hint op het einde van het "gedicht", maar ik weet niet of je die snapt
Bodpa's Secret Santa
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:46:06 #244
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75193643
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_75193914
Komt er trouwens ook een foto van M. en zn pakje? Of van jouw cadeautje?
Bodpa's Secret Santa
pi_75193966
Ik kom uit het midden en volgens mij gaat onze post ook naar Zwolle
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_75194381
Ik heb net foto's gemaakt, maar t cadeau krijgt M. natuurlijk morgen pas.

Enne... ik heb expres het gedicht nog niet gelezen! Wel bij de high tea meet en posten in het kleine babietjestopic, dat dunt de santa's al flink uit.
pi_75201624
Hij vond het pakje prachtig SantaPa, vooral de flapjes!!! Heel erg dankjewel! M. is weg van Elmo, dus je cadeau is echt helemaal goed!

Foto's volgen morgen denk ik, vandaag verjaardag vieren.
pi_75201700
Ow ik vind dit zo'n leuk topic
Dus ik volg dit stiekem om naar jullie pakjes te gluren
pi_75201857
quote:
Op woensdag 2 december 2009 07:24 schreef bodpa09 het volgende:
Hij vond het pakje prachtig SantaPa, vooral de flapjes!!! Heel erg dankjewel! M. is weg van Elmo, dus je cadeau is echt helemaal goed!

Foto's volgen morgen denk ik, vandaag verjaardag vieren.
Oh wat fijn *zweet van voorhoofd wist*

Hele fijne dag wens ik jullie 3tjes!
Bodpa's Secret Santa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')