*boekenkasten vol heeft*quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
hoe zo dat dan? Ik ben volgens mij een regel rechte ramp op het gebied van iets uit zoeken voor mij. Ik vind te veel dingen leuk waardoor een keuze maken moeilijk is.
ah okay nu vat ik hem. Ik had ook 2 boekenkasten en 2 legerkisten vol met boeken maar heb een heleboel verkocht en weg gegeven. Ik heb het nu beperkt tot 2 planken in de boekenkast, maar mij zelf kennende komt er hier toch in de toekomst zo een mega boekenkast met de mooiste boeken letterverslaafdquote:
Bij elke auto die ik in de straat hoor, veer ik opquote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef Secr.E.T.-Santa het volgende:
Lieve E.T.
Je mag op wacht bij de voordeur en deurbel, je pakje is onderweg![]()
Liefs,
Santa![]()
Natuurlijk kwam ie net toen ik Saskia uit school ging halenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij elke auto die ik in de straat hoor, veer ik op
Ik geloof niks van die verbazing. Jij bent de enige waarvan ik wéét dat je in de hoek woont waar mijn pakje vandaan komt...quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat spannend al die kadootjes!![]()
eigenlijk moet ik wel een beetje grinniken om hoe dat gegaan moet zijn met omapannekoek.hoe dat allemaal door haar hoofd geflitst moet zijn. Kapiteinpannekoek?
noudaweetikniehoor
![]()
als het pakketje nu niet zoek zou zijn was het eigenlijk briljant grappig.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
* BiefKeekSecretSanta is Beefcake nog niet vergeten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai, dat heeft Santapa dus weer niet zo handig aangepakt, zo zonder handleidingquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:00 schreef bodpa09 het volgende:
Eh.... SantaPa?
Heb jij je pakje al verstuurd of is het pakketje wat ik ontving gewoon voor nu? En mag
het dus al open?
Het zit in een kerstpapiertje... maar mijn zoon is morgen ook jarig, dus ik weet het even niet meer.
Ja, ik was echt op de high tea meet. En heeel heeeeel heeeeeeel ver weg is het niet, maar nog wel heel ver wegquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef bodpa09 het volgende:
Sjonge zeg, volgens mij zat ik helemaal mis met mijn idee. Is 1 jaar nog heeel heeel heel ver weg? En was je echt op de high tea meet?
Poei, ik brand nu echt van nieuwsgierigheid he....
oeh, ik mag wel opschieten, anders vat je nog kou met die dikke buik voor de brievenbus...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef Asyniur het volgende:
hier ook nog pakjesloos!![]()
mijsje, je moet het wel op de post doen hoor! Anders lig ik voor niks met mijn dikke buik in de koude gang voor de brievenbus
Er zijn zes sorteercentra's,quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Nijna het volgende:
Maar ja, dat hoeft natuurlijk niet zoveel te zeggen he Chan. Ik bedoel, komt niet zo ongeveer alle post uit het noorden langs Zwolle voor een stempel?
Oh wat fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 07:24 schreef bodpa09 het volgende:
Hij vond het pakje prachtig SantaPa, vooral de flapjes!!! Heel erg dankjewel! M. is weg van Elmo, dus je cadeau is echt helemaal goed!![]()
![]()
![]()
Foto's volgen morgen denk ik, vandaag verjaardag vieren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |