quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef winniethepooh het volgende:
Ik moet volgende week ook nog snel alle kadootjes kopen.
Ben er nog niet aan toe gekomen.
Maar mijn suprise is gelukig af.
Nee joh, die zit gewoon te lullen over haar thuissituatie om zo ook een beetje mee te doen in de sfeer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef mijsje het volgende:
[..]
huh? bedoel je voor je kindje thuis? of bedoel je toch hier en ben je iemands kerstkloon en zit je in je vuistje te lachen omdat wij allemaal denken dat je andere naam met een J begint?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nee joh, die zit gewoon te lullen over haar thuissituatie om zo ook een beetje mee te doen in de sfeer.
Maar winniethepooh, even serieus, hier delen we het pakjes kopen/inpakken/dichten voor Secret Santa. Daar is dit topic voor. Over thuis-kerstkopen/inpakken/dichten praten we hier niet. Dat past dan weer op het speeltuinbankje of zo.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Maar winniethepooh, even serieus, hier delen we het pakjes kopen/inpakken/dichten voor Secret Santa. Daar is dit topic voor. Over thuis-kerstkopen/inpakken/dichten praten we hier niet. Dat past dan weer op het speeltuinbankje of zo.
quote:
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
Ergens vind ik het nog eng en sinister ook klinken, dat meegelul van winnie de poeh.
volgens mij en de meeste wel..quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
''Een bord voor je kop,
is niet erg als er
SORRY op staat''.
Loesje
Is winniethepoeh echt Joshua?
Tuurlijk, vind ik ook, maar wat ik hier schrijf is de gekuiste versie van hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
Ergens vind ik het nog eng en sinister ook klinken, dat meegelul van winnie de poeh.
Mooie spreuk Oxy!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
''Een bord voor je kop,
is niet erg als er
SORRY op staat''.
Loesje
Is winniethepoeh echt Joshua?
Ja, die twee zijn een en dezelfde, dat kan niet anders. Ik bedoel, er worden wel schrijffouten door users gemaakt, maar er is er maar 1 die schrijft als een kind.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef mijsje het volgende:
[..]
Mooie spreuk Oxy!
en of Winniethepoeh echt Joshua is, weten we niet, maar ze lijkt er verdacht veel op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |