quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef Secr.E.T.-Santa het volgende:
Lieve E.T.
Deze Santa is niet voor één gat te vangen
en laat niet alles van één persoon afhangen
Santa heeft zo haar wegen
en heeft dus toch al jouw adres verkregen![]()
Ik ben nu druk in de weer
met pakpapier, plakband en zelfs een veer
Maandag ga ik naar het postkantoor
en reist er dus weer een pakketje het land door!
Liefs,
je Santa
quote:
HEY HOI! gEEF JE MIJN TITEL NOU GEWOON WEGquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, die twee zijn een en dezelfde, dat kan niet anders. Ik bedoel, er worden wel schrijffouten door users gemaakt, maar er is er maar 1 die schrijft als een kind.
Wel eentje met smeerkaas dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
[..]
oh Urla sorry dat ik je schrikken liet...
maar in dat berichtje bedoelde ik jou niet!
Ik had 't tegen een zekere 'engel'
Lees nog maar eens terug en eet dan een soepstengel
Maak je in elk geval geen zorgen
Ik hou voor jou niet veel verborgen
Alleen m'n baard blijft nog even om
Anders weet je al wie ik ben en dat is wat stom
Toedeliedoe toedelieda
Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan 't inpakken ga!![]()
![]()
Je kerstigste Santa
Nah Spuug heeft drie kinderen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:55 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
volgens mij is dat nog steeds niet uitgesloten...! ik eh die voldoet ook aan de omschrijving, toch?
Op het kaartje staat dat je ook een jongen en een meisje hebt, maar zonder groot leeftijdverschil.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
[..]
En ik zeg nergens dat ik er niet drie heb....!![]()
Mag ik hieruit afleiding dat je nieuw bent? De meesten hier zijn nl wel op de hoogte zijn mijn kookkunsten.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Santa-Yppy het volgende:
Beste Yppy!
Na wat speurwerk hier op Fok!
Heb ik wel gemerkt, jij bent niet de beste kok
Zaterdag ga ik cadootjes kopen!
Dus nog eventjes geduld dan is jou brievenbus straks ook gevuld!
quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef YPPY het volgende:
Een vraagje. Oxy geeft aan dat ze best zenuwachtig is van het Santa gebeuren. Misschien kan degene die haar heeft het wat makkelijker maken door alvast wat duidelijkheid te geven? Dan is de spanning niet zo groot en is het voor Oxy wat rustiger.
En iedereen die dit een stomme vraag vindt, zie ik wel in mijn pm-box.
Hier baal ik vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Lieve kerstpannekoek,
Ik zit net mijn moeder te vertellen over het kadootjes sturen enzo...
Dus zij vraagt naar mijn naam en ik zeg dus : "kapiteinpannekoek"..
Ze schrikt zich kapot, want ze heeft de postbode vandaag weggestuurd. Met pakket en al, want KP kende ze niet.........................![]()
Hopelijk meldt de postbode zich nog, anders maak ik er werk van.
Dat maakt het extra spannend
ik heb gebeld, volgens het menu, zouden ze bereikbaar zijn tussen 9 en 16 uur op zaterdag, maar de verbinding word steeds verbrokenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:49 schreef Lenaatje het volgende:
Kp2 Kun je niet bellen dan, je hebt die code toch dan zouden ze lijkt mij het pakje kunnen opsporen en als nog aanbieden?
Secret-mijsja, voor jou geldt dat ook hoor!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef PM-girl het volgende:
Attentie aan mijn Santa, pmKerstgirl dus! Je mag mijn echte naam gebruiken om het pakket aan op te sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |