Nederland heeft ook nog een stuk grondgebied onder de rivieren he?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef Tazz het volgende:
[..]
Er zijn zes sorteercentra's,
Als ik het goed heb: Amsterdam, Den Haag, Nieuwegein, Rotterdam, Utrecht? Zwolle.
Alles van Groningen, Friesland, Drente, Overijssel en deel Gelderland gaat naar Zwolle.
Dat is toch gewoon België?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:37 schreef Estrys het volgende:
Nederland heeft ook nog een stuk grondgebied onder de rivieren he?![]()
Reservebelgenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Als mijn secret santa nou net zo vlot van shoppen is als ikheb ik nog wel een hint/tip.
zag bij de Hema van die kleine bakvormpjes (met zo'n geribbelde rand) en dat zou ik ook erg fijn vinden om te krijgen. mocht je nog niets hebben en nog wat zoeken en nou ja.
![]()
Dus.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Santa_max het volgende:
M@x,het zou zomaar kunnen dat deze week jouw pakketje bij je aan de deur komt....
Ik kreeg net een heel leuk kerstkaartje met de postquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
* BiefKeekSecretSanta is Beefcake nog niet vergeten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit geld ook voor mij!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb me al een tijdje niet in dit topic/op Fok! gemeld, maar ik ben dit natuurlijk niet vergeten!!
Mijn cadeautje moet nog gekocht worden (hint voor de personen die hun pakketje al hebben).
Dus iedereen die nog geen cadeautje heeft, het komt eraan!
Ga wel binnen nu en 2 weken kopen en versturen, want ik denk dat mijn pakketje ook via Zwolle moet!
Nou ja, dat niet eens. Echt. Maar goed, voor hetzelfde heeft iemand zich al de bulten gezweet op mijn summiere lijstje, en dan kom ik lekker achteraf nog met een tip.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef pinquit het volgende:
[..]moeilijk he?
t voelt bijna alsof t écht niet kan, iets vragen wat je graag wil krijgen
![]()
en dan en dan en dan en dan ??????quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
Als t goed is, word t pakketje vandaag afgeleverd in DenHaag bij de afdeling onbestelbare pakketten...
nee dat doen ze niet, want die ontvanger heeft geweigerdquote:Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
en dan en dan en dan en dan ??????
Naar mij ????
Zoals je weet woon ik in Den Haag.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet, want die ontvanger heeft geweigerd
enfin, k zit te wachten op dat formulier waarmee ik t weer naar mij terug kan laten komen...
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zoals je weet woon ik in Den Haag.
Dat tnt gebouw waar ze dit naartoe sturen zit, volgens mij, op De waldorperstraat.
Dat is echt 10 minuten met de auto.....
google mijn adres en dat adres maar eens...
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zoals je weet woon ik in Den Haag.
Dat tnt gebouw waar ze dit naartoe sturen zit, volgens mij, op De waldorperstraat.
Dat is echt 10 minuten met de auto.....
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef flowerbox het volgende:
Mrien, hou jij het lijstje bij van wie nu al een pakje heeft ontvangen? Ik heb mijn pakje nl. ook al ontvangen. Twee topics geleden of zoMag ik de geduld-award? Ik moet al zo lang wachten. Wrom heeft mijn secret santa het zo vroeg gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |