quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef Secr.E.T.-Santa het volgende:
Lieve E.T.
Deze Santa is niet voor één gat te vangen
en laat niet alles van één persoon afhangen
Santa heeft zo haar wegen
en heeft dus toch al jouw adres verkregen![]()
Ik ben nu druk in de weer
met pakpapier, plakband en zelfs een veer
Maandag ga ik naar het postkantoor
en reist er dus weer een pakketje het land door!
Liefs,
je Santa
quote:
HEY HOI! gEEF JE MIJN TITEL NOU GEWOON WEGquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, die twee zijn een en dezelfde, dat kan niet anders. Ik bedoel, er worden wel schrijffouten door users gemaakt, maar er is er maar 1 die schrijft als een kind.
Wel eentje met smeerkaas dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
[..]
oh Urla sorry dat ik je schrikken liet...
maar in dat berichtje bedoelde ik jou niet!
Ik had 't tegen een zekere 'engel'
Lees nog maar eens terug en eet dan een soepstengel
Maak je in elk geval geen zorgen
Ik hou voor jou niet veel verborgen
Alleen m'n baard blijft nog even om
Anders weet je al wie ik ben en dat is wat stom
Toedeliedoe toedelieda
Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan 't inpakken ga!![]()
![]()
Je kerstigste Santa
Nah Spuug heeft drie kinderen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:55 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
volgens mij is dat nog steeds niet uitgesloten...! ik eh die voldoet ook aan de omschrijving, toch?
Op het kaartje staat dat je ook een jongen en een meisje hebt, maar zonder groot leeftijdverschil.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
[..]
En ik zeg nergens dat ik er niet drie heb....!![]()
Mag ik hieruit afleiding dat je nieuw bent? De meesten hier zijn nl wel op de hoogte zijn mijn kookkunsten.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Santa-Yppy het volgende:
Beste Yppy!
Na wat speurwerk hier op Fok!
Heb ik wel gemerkt, jij bent niet de beste kok
Zaterdag ga ik cadootjes kopen!
Dus nog eventjes geduld dan is jou brievenbus straks ook gevuld!
quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef YPPY het volgende:
Een vraagje. Oxy geeft aan dat ze best zenuwachtig is van het Santa gebeuren. Misschien kan degene die haar heeft het wat makkelijker maken door alvast wat duidelijkheid te geven? Dan is de spanning niet zo groot en is het voor Oxy wat rustiger.
En iedereen die dit een stomme vraag vindt, zie ik wel in mijn pm-box.
Hier baal ik vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Lieve kerstpannekoek,
Ik zit net mijn moeder te vertellen over het kadootjes sturen enzo...
Dus zij vraagt naar mijn naam en ik zeg dus : "kapiteinpannekoek"..
Ze schrikt zich kapot, want ze heeft de postbode vandaag weggestuurd. Met pakket en al, want KP kende ze niet.........................![]()
Hopelijk meldt de postbode zich nog, anders maak ik er werk van.
Dat maakt het extra spannend
ik heb gebeld, volgens het menu, zouden ze bereikbaar zijn tussen 9 en 16 uur op zaterdag, maar de verbinding word steeds verbrokenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:49 schreef Lenaatje het volgende:
Kp2 Kun je niet bellen dan, je hebt die code toch dan zouden ze lijkt mij het pakje kunnen opsporen en als nog aanbieden?
Secret-mijsja, voor jou geldt dat ook hoor!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef PM-girl het volgende:
Attentie aan mijn Santa, pmKerstgirl dus! Je mag mijn echte naam gebruiken om het pakket aan op te sturen!
Ojee, wat heb ik gedaan!quote:
En licht die dan ook in he!quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
*knip*
Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
*knip*
gelukkig is mijn pakketje nog niet onderweg, of wel, of is al aangekomen...quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
Dames en heren,
Ik wil toch nog even benadrukken, gezien de toestand van KP's pakje, dat een retouradres vermelden op het pakje wel een slimme zet is. Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
Daarnaast, als er kans is dat iemand anders dat pakketje in ontvangst gaat nemen, licht die persoon even in over je virtuele leven hier![]()
KP, normaal gesproken zou ik je Santa toespreken om een 2e pakketje te sturen maar dat vind ik in dit geval niet zo eerlijk. Santa en KP, willen julie maandag proberen uit te vogelen waar het pakketje gebleven is??
Ha secret Chanta,quote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef Secret_Chanta het volgende:
Ik weet ook wie ik heb, namelijk Chan!![]()
Zal het lootje nog eens even opzoeken. Of heb je inmiddels andere wensen? Ik ben namelijk uitermate laat en lui flexibel.
Snap ik. Komt ook echt wel goed.quote:Op zondag 29 november 2009 13:02 schreef Lois het volgende:
Dames en heren,
Ik wil toch nog even benadrukken, gezien de toestand van KP's pakje, dat een retouradres vermelden op het pakje wel een slimme zet is. Zet anders het adres van je opa en oma, je werk of weet ik wat erop als je niet gelijk wilt dat het bekend is van wie het afkomstig is, maar een adres erop lijkt me wel een slimme.
Daarnaast, als er kans is dat iemand anders dat pakketje in ontvangst gaat nemen, licht die persoon even in over je virtuele leven hier![]()
KP, normaal gesproken zou ik je Santa toespreken om een 2e pakketje te sturen maar dat vind ik in dit geval niet zo eerlijk. Santa en KP, willen julie maandag proberen uit te vogelen waar het pakketje gebleven is??
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:36 schreef SantaCa.ra het volgende:
Ik wil Cara even laten weten,
dat ik haar echt niet ben vergeten.
Santa is alleen erg druk bezet
het shoppen heeft ze wel vast gered
nu nog inpakken en dichten maar
dat komt komende week vast wel voor elkaar.
Heb nog eventjes geduld Cara, het komt allemaal goed
InspectorSanta, bedankt voor de PM! Door alle downtimes van de afgelopen week kon ik niet goed spieken hier, maar ik begrijp dat mijn zeer doordachte lootje weer gevonden is!quote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef InspectorSanta het volgende:
Deze Santa is een beetje dom!.
En zoekt gewoon heel erg krom.
Het lootje was helemaal niet zoek!
Ik keek gewoon in de verkeerde hoek
Ach ja, je had even andere dingen aan je hoofd. Dat lijkt me niet zo raar toch. Nu we het daar toch over hebben (je hoofd dus) zit daar blond of donker haar op?quote:Op zondag 29 november 2009 15:34 schreef Chan het volgende:
[..]
Ha secret Chanta,
Mijn welgemeende excuses voor het plots verdwijnen uit dit topic, maar inmiddels ben ik weer een klein beetje in het land der levenden. Mijn lijstje blijft ongewijzigd en ik ben heel heel benieuwd wat je er van gaat maken
En die hint die je gaf in het vorige topic ook nog he...
(deze dus: "nu ik nog zo'n beetje kan lopen
of de volgende drukte van start zal gaan
Waar haal ik dan nog de tijd vandaan?")
Bedoel je daarmee dat je hoog zwanger bent?Of heb je nog een duidelijkere hint voor me?
TNT geeft aan, t pakket is aangenomen, vervolgens teruggegeven bij de postboden en geweigerdquote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Snap ik. Komt ook echt wel goed.
Ik ga morgen even wat briefjes bij buren door de brievenbus mikken met de vraag of zij het pakketje hebben.
Ik heb al PM contact gehad met mijn secret santa. Ik denk dat ze maandag nog even naar het TNT pakketservice nummer gaat bellen om opheldering te vragen.
Mocht het niet lukken, dan hoeft mijn secret santa ook absoluut geen 2e pakketje te sturen.
Dan stuur ik mezelf er 1 !!
Nee, alle gekheid op een stokje, lieve Kerstpannekoek, geen zorgen.
Dat pakket komt wel boven water.
Mijn hemel....quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef kerstpannekoek2 het volgende:
[..]
TNT geeft aan, t pakket is aangenomen, vervolgens teruggegeven bij de postboden en geweigerd
waar het nu is is onbekend. het kan zijn dat deze nog aan komt op de afdeling Onbestelbare Pakketten, en dat ze het daar open maken om te kijken of er een aanwijzing van de afzender in zit.
Ik krijg nu een formulier toegezonden, (binnen twee werkdagen) waarmee t pakket gezocht gaat worden. Dat moet teruggestuurd worden, waarna binnen 3 werkdagen telefonisch contact gezocht word. Dan word er een onderzoek gestart, en binnen 5 werkdagen krijg ik dan te horen waar t pakket is, en word t teruggebracht. Er moeten dan dus weer verzendkosten betaald worden om t richting KP te krijgen.
Althans dat is wat men zegt bij TNT.
oh echt, ik dacht dat het april wasquote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef winniethepooh het volgende:
Morgen alweer December wat vliegt de tijd.
Dan is het bijna kerst.
Moet je naar australie gaan, dan kan je bbq-en met de kerstquote:Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ligt eraan wat je onder mooi weer verstaat rond kerst he
quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef Brightsanta het volgende:
BE luister eens wat ik je zeg...
er is iets naar je onderweg!
In een papiertje van collega Sint,
ik hoop dat je dat niet erg vindt.
Het kan gelijk van het papier worden ontdaan,
anders heb je er niks meer aan.
Je Santa
Doe rustig aan hoorquote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het is er!
Heb even mijn handen vol aan de mannen, maar verslagje volgt vanavond!
quote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef flowerbox het volgende:
Joehoe, waar is mijn secret Santa? Ik wil graag een hint want heb nog steeds geen idee in welke hoek ik het zoeken moet. En dat pakje staat hier ook maar te fluisteren 'maak mij open!'
Ze schijnen in Suriname ook gewoon Sinterklaas te vieren, had ik ook niet verwacht. Zal daar ook wel flink zweten zijn voor "Sint".quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef trui het volgende:
de canarische weilanden.![]()
op aruba kwam sinterklaas in vol ornaat bij ons op bezoek. pfff, dat moet flink zweten geweest zijn!
Wat TOF!quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
winniethepooh, je hebt een PM! Lees die even!
Over tot de orde van de dag!
Ik had post vandaag!
[ afbeelding ]
Een adventskalender!
[ afbeelding ]
Leesbare versie
quote:Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef amaranta het volgende:
MORGEN IS HET DECEMBER!!!!
Ik heb alle boeken van Marion Bradley al gelezen vrees ik. Maar dat genre is zeker aan mij besteed. Virginia Andrews genre ook, maar ook hiervan alle boeken van voor naar achteren reeds versleten (heb niet voor niks een lidmaarschap van de bied genomen vorig jaar, werd erg dure hobby zo). Ik hou van waar gebeurd (meisje met de rode haren is een veel gelezen boek in mijn boekenkast) maar ook zeker fictie (haar naam was Sarah, zo ontzettend mooi geschreven), de vliegeraar en het andere boek van Houseini doen mij ook veel. Maar boeken (al dan niet met geromantiseerde inslag) over slavernij vind ik ook reuze interessant..quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef SantaFaja het volgende:
Faja!
Daar ben ik weer eens een keer
Want deze Santa heeft toch nog een vraag
Vertel eens... wat lees jij graag?
Iets in de trant van jouw kinderen hun namen?
(wat ik als goed boek zeker kan beamen!)
Of heb je liever een genre wat compleet anders is
Een thriller, waargebeurd verhaal of chicklit is ook niet mis?
Deze santa heeft al wel iets anders voor erbij gekocht
maar dwalend in de boekenwinkel wist ik toch niet echt heel zeker wat je zocht.
Dus Faja, maak mij blij en zeg eens, wat wil je van mij?
Als je mij PMt, geef dit dan in het topic even aan
Dan log ik snel in, om voor jou op zoek te gaan!
Is het niet wat om de openingspostlijst te kopiëren en iedereen die een pakje heeft dat dan weer doorkopieert in een post en 'ontvangen' achter (zijn of) haar naam zet? Dan zien we al gauw wie er al wat heeft gehad en wie niet.quote:
goed ideequote:Op dinsdag 1 december 2009 07:50 schreef Tan het volgende:
[..]
Is het niet wat om de openingspostlijst te kopiëren en iedereen die een pakje heeft dat dan weer doorkopieert in een post en 'ontvangen' achter (zijn of) haar naam zet? Dan zien we al gauw wie er al wat heeft gehad en wie niet.
oooooooooh had ik jou maarquote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken van Marion Bradley al gelezen vrees ik. Maar dat genre is zeker aan mij besteed. Virginia Andrews genre ook, maar ook hiervan alle boeken van voor naar achteren reeds versleten (heb niet voor niks een lidmaarschap van de bied genomen vorig jaar, werd erg dure hobby zo). Ik hou van waar gebeurd (meisje met de rode haren is een veel gelezen boek in mijn boekenkast) maar ook zeker fictie (haar naam was Sarah, zo ontzettend mooi geschreven), de vliegeraar en het andere boek van Houseini doen mij ook veel. Maar boeken (al dan niet met geromantiseerde inslag) over slavernij vind ik ook reuze interessant..
Heel breed spectrum van interesses vrees ik, wat het vast niet makkelijker maakt een boek voor mij uit te zoeken![]()
Je doet mij geen plezier met thrillers of horror, veels te spannend en ga ik slecht van slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |