quote:Op maandag 23 november 2009 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
o en hai. ik word een beetje gallisch dat fok er steeds uit ligt...
en ik heb gehuild bij de logopedist (PMS week...ugh...)
maar ik heb wel google waveen niemand om mee te waven.
kusje voor Daph!
Eens.quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.
(ik doe altijd mn best om het interessant te houden, maar sommige studenten zijn nóóit tevreden)
Dat mag. Maar ik ben er voor mijzelf. En ik ga ook liever niet naar hoorcolleges omdat ik er de concentratie niet voor heb. Merk ik dat ik (letterlijk) in slaap begin te vallen, dan ga ik naar buiten, tegen een slapend hoofd aankijken lijkt mij nog erger..quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.
(ik doe altijd mn best om het interessant te houden, maar sommige studenten zijn nóóit tevreden)
Ik bij Rubinsteins interpretatie van Liszt.quote:Op maandag 23 november 2009 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
en ik heb gehuild bij de logopedist (PMS week...ugh...)
Waardeloos. Nu je het zegt, ik moest ook poortjes openen om erin te kunnenquote:Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef Phaidra het volgende:
Daph, ik kan meepraten over de OV-chip... Bij mij is 2x 4 euro afgeschreven (alsof ik vergeten zou zijn uit te checken), maar ik weet 100% zeker dat ik wél heb uitgecheckt. Ik moet namelijk op dat station poortjes openen, en dat heb ik gedaan, dus beetje raar dat ik niet zou hebben uitgecheckt![]()
. Ik heb er maar weer een mail tegenaan gestuurd...
Dat ja. Zou dr zowat (ok laat dat zowat maar weg) jaloers van wordenquote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
Dan hou je hem te lang bij het poortje en checkt hij je weer in (kan gebeuren.. bij zo een overstap punt)quote:Op maandag 23 november 2009 18:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waardeloos. Nu je het zegt, ik moest ook poortjes openen om erin te kunnenOp mijn transactieoverzicht staat dat ik een minuut na het inchecken voor 4 euro ben overgestapt ofzoiets?
Ben benieuwd hoe ze reageren op je mail!
Thanks KwakDat is lief!
Beterschap lastpost!
Dan hoort er toch te staan iets van je saldo in het scherm? Bij mij stond er "overstap ok" toen ik door het poortje gingquote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan hou je hem te lang bij het poortje en checkt hij je weer in (kan gebeuren.. bij zo een overstap punt)
Nee toch? Ik krijg altijd "probeer opnieuw" als ik hem er te lang voorhou, maar hij probeert me nooit weer in te checken.quote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan hou je hem te lang bij het poortje en checkt hij je weer in (kan gebeuren.. bij zo een overstap punt)
Hm.. Ja soms zegt hijquote:Op maandag 23 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan hoort er toch te staan iets van je saldo in het scherm? Bij mij stond er "overstap ok" toen ik door het poortje ging
Maf. Dat heb ik gelukkig nooit. Maar volgens mij staat mijn kaart te gevoelig afgesteld, ik krijg altijd dat 'probeer opnieuw' direct na het in-/uitchecken. Ben ook de enige die dat heeft ofzo xD hij doet het nooit normaal.quote:Op maandag 23 november 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja soms zegt hij
je bent afgemeld
maar dan ben je te langzaam en staat er weer: je bent aangemeld oid
maar zou niet moeten horen
Mijne ook!quote:Op maandag 23 november 2009 18:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maf. Dat heb ik gelukkig nooit. Maar volgens mij staat mijn kaart te gevoelig afgesteld, ik krijg altijd dat 'probeer opnieuw' direct na het in-/uitchecken. Ben ook de enige die dat heeft ofzo xD hij doet het nooit normaal.
En banketstaaf opwarmen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef loveli het volgende:
Ik ga bouillon en/of fond maken. Eerste keer, ben benieuwd.
Oeh, lekker!quote:
Je weet echt noooooooit wie ik bedoel hè, als ik aan docenten van de RUG refereerquote:
Oh, ik dacht al dat je die bedoelde.quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet echt noooooooit wie ik bedoel hè, als ik aan docenten van de RUG refereer. Ik bedoel die knakker van pragmatiek, jeweets
(alleen liep ik niet weg bij pragmatiek, maar bij tekstanalyse).
ah, die les hebben wij gisteren gedaanquote:Op maandag 23 november 2009 17:44 schreef conleche het volgende:
Damn, net hardgelopen in de stromende regen, maar ik wilde niet de 1e dag van mijn goede voornemens al weer verzaken.Ben maar ergens halverwege met Evy begonnen: 2-4-5-6-7 minuten, met telkens 2 min. wandelen ertussen. Nu gewoon maar weer om de dag. Béétje zelfdiscipline.
Zo lastpost, dat klinkt niet best. Beterschap.
Das mooi rukquote:
Ja! Hier zit er brocolli in de oven. M'n maaltijd is volledig op citroen gebaseerd: brocolli geroorsterd in citroen, vis uit de oven met citroen, pasta met een citroensaus.quote:
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!quote:
Bikkel!quote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Lekker andijvie gegeten net.
Zo de regen maar eens trotseren voor het sporten.
Precies.quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!
Mja, het lukt sowieso niet. Gewoon geen kracht voor om ook te letten op wat ik elke dag eet.quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!
Kost wel moeite maar zorg dat je genoeg goede dingen binnenkrijgt. Dat lukt je zo niet...
ik zou als ik jou was toch mijn best maar doen.. genoeg groenten en goed gezond fruit eten.. Ongezond en te weinig eten zal de Pfeiffer geen goed doen (of nou ja, eigenlijk de Pfeiffer wel, jou minder).quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, het lukt sowieso niet. Gewoon geen kracht voor om ook te letten op wat ik elke dag eet.
Vicieuze cirkel.quote:Op maandag 23 november 2009 19:50 schreef Tamashii het volgende:
Mja, het lukt sowieso niet. Gewoon geen kracht voor om ook te letten op wat ik elke dag eet.
Dank.quote:Op maandag 23 november 2009 22:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Lastpost wilde ik nog even sterkte wensen
Haai!quote:
Halverwege weggaan vind ik ook idd niet netjes, maar ja, ik heb het ook weleens gedaan hoor - dat ik vanwege bijvoorbeeld doktersbezoek weg moest, maar wel graag het eerste deel wilde meepikken. Zo erg is dat toch niet..quote:Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je maar tot een bepaalde tijd kunt blijven zou ik eerder helemaal niet komen of inderdaad in de pauze weggaan dan het college verstoren door halverwege weg te gaan. Het lijkt misschien wel alsof die docent er voor jou staat maar dat zijn ook maar gewoon mensen die eigenlijk wel betere dingen te doen hebben dan voor de zoveelste keer stof opdreunen die voor henzelf gesneden koek is, daar kun je toch een beetje waardering voor tonen.
Sorry, offtopic... Ontopic: ik eet M&M's.
Zelfde als m'n vorige griep eigenlijk, alleen heb ik dan nu de diarree verruild voor de flinke koorts.quote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef Laureline het volgende:
En Lastpost sterkte. Hoe voelt dat nou, die echte Mexicaanse griep?
Dankje!quote:Op maandag 23 november 2009 22:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haai!
Wilde al roepen dat ik je lang niet had gezien maar toen las ik waarom.
De griep9 kilo
![]()
Sterkte!![]()
Beetje spuit 11, reactie, maar met het woord verplichtingen zeg je het toch zelf al, het is gewoon een onderdeel van het betaalde takenpakket.quote:Op maandag 23 november 2009 23:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Mwa, er zijn ook zat mensen die eigenlijk geld krijgen om onderzoek te doen en daar alleen maar vanafgehouden worden door hun onderwijsverplichtingen. Dat zijn vaak ook niet de beste docenten, maar ze doen het toch maar.
Beterschap Lastpost!
Dat hoeft niet perse. Ik heb vorige week oid een college gehad over vreselijk saaie stof, en toch was het college interessant, en daardoor werd de stof ook interessant. Ik heb docenten die kunnen elk vak/onderwerp leuk maken. En ik heb docenten die kunnen zelfs het leukste onderwerp nog saai makenquote:Op dinsdag 24 november 2009 06:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beetje spuit 11, reactie, maar met het woord verplichtingen zeg je het toch zelf al, het is gewoon een onderdeel van het betaalde takenpakket.
Overigens vind ik het niet echt netjes om halverwege een college weg te gaan (uitgezonderd van de pauze dan, die is daar zeer geschikt voor). Aan de andere kant vind ik het niet kunnen om een ongeinspireerd college te krijgen. Al blijft saaie stof saai, daar is niets aan te doen,
Wat verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
...
kom je op het werk, beide koffieautomaten niet werkend....men...
mijn verhouding eiwit/kh/vet is meestal 25/50/25, soms is eiwit nog iets hoger en vetten wat lager, volgens mij is dat prima? ik mik in ieder geval juist bewust op die verhoudingen..quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel procent van jullie energie halen jullie uit eiwitten? Ik werd er door een dagje dieetinzicht.nl bijhouden aan herinnerd dat ik structureel te veel eiwitten eet. Volgens de site is de aanbevolen hoeveelheid 10% en ligt de aanvaardbare bovengrens op 25%.
Ik zat gister met gemak op 27% en het is me een raadsel hoe ik dat percentage omlaag ga krijgen. Ik kan natuurlijk relatief meer groenten eten, maar het is lastig om met groenten aan voldoende calorieën te komen. Gister heb ik 1700 kcal naar binnen gewerkt terwijl ik er 2500 binnen moet krijgen. Iemand tips?
bij mij ging het gister tot het avondeten goed, en daarna vond ik de chocola in het keukenkastje. 1 heel blok rittersport chocola op..quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk!
Ik vond mijn moeder vroeger altijd zo'n aanstelster, omdat ze 's ochtends niet aanspreekbaar was tot na haar 2e koffie, maar nu ben ik precies zo![]()
Verder ga ik weer eens een poging doen tot minder troep eten, op het menu stond gisteren o.a. speculaascake, gesuikerde pinda's en cashewnoten, marsepein met chocola eromheen, schuimpjes en chipito's. Moeilijk hoor, die Sinttijd! We hadden wel nog broccolisoep
Foar de kofje net eamelje.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk!
Ik vond mijn moeder vroeger altijd zo'n aanstelster, omdat ze 's ochtends niet aanspreekbaar was tot na haar 2e koffie, maar nu ben ik precies zo![]()
P
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Foar de kofje net eamelje..
spreek jij veel fries, DaD?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
voor de koffie niet zeuren?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, als ik 'goed' bezig ben, ook structureel teveel eiwitten eet. Omdat het voor mij de enige manier is geen rammelende honger te krijgen. Het is dus de keuze tussen teveel eiwitten, of enorme ladingen koolhydraten. Wat zijn de gevolgen dan van een te hoog eiwitpercentage?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel procent van jullie energie halen jullie uit eiwitten? Ik werd er door een dagje dieetinzicht.nl bijhouden aan herinnerd dat ik structureel te veel eiwitten eet. Volgens de site is de aanbevolen hoeveelheid 10% en ligt de aanvaardbare bovengrens op 25%.
Ik zat gister met gemak op 27% en het is me een raadsel hoe ik dat percentage omlaag ga krijgen. Ik kan natuurlijk relatief meer groenten eten, maar het is lastig om met groenten aan voldoende calorieën te komen. Gister heb ik 1700 kcal naar binnen gewerkt terwijl ik er 2500 binnen moet krijgen. Iemand tips?
Dat iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen idee wat en hoeveel ik binnenkrijg.. Daarom blijf ik zo vadsig wrsch!
Jullie eten allebei niet te veel in ieder geval!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |