quote:Op maandag 23 november 2009 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
o en hai. ik word een beetje gallisch dat fok er steeds uit ligt...
en ik heb gehuild bij de logopedist (PMS week...ugh...)
maar ik heb wel google waveen niemand om mee te waven.
kusje voor Daph!
Eens.quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.
(ik doe altijd mn best om het interessant te houden, maar sommige studenten zijn nóóit tevreden)
Dat mag. Maar ik ben er voor mijzelf. En ik ga ook liever niet naar hoorcolleges omdat ik er de concentratie niet voor heb. Merk ik dat ik (letterlijk) in slaap begin te vallen, dan ga ik naar buiten, tegen een slapend hoofd aankijken lijkt mij nog erger..quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.
(ik doe altijd mn best om het interessant te houden, maar sommige studenten zijn nóóit tevreden)
Ik bij Rubinsteins interpretatie van Liszt.quote:Op maandag 23 november 2009 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
en ik heb gehuild bij de logopedist (PMS week...ugh...)
Waardeloos. Nu je het zegt, ik moest ook poortjes openen om erin te kunnenquote:Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef Phaidra het volgende:
Daph, ik kan meepraten over de OV-chip... Bij mij is 2x 4 euro afgeschreven (alsof ik vergeten zou zijn uit te checken), maar ik weet 100% zeker dat ik wél heb uitgecheckt. Ik moet namelijk op dat station poortjes openen, en dat heb ik gedaan, dus beetje raar dat ik niet zou hebben uitgecheckt![]()
. Ik heb er maar weer een mail tegenaan gestuurd...
Dat ja. Zou dr zowat (ok laat dat zowat maar weg) jaloers van wordenquote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
Dan hou je hem te lang bij het poortje en checkt hij je weer in (kan gebeuren.. bij zo een overstap punt)quote:Op maandag 23 november 2009 18:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waardeloos. Nu je het zegt, ik moest ook poortjes openen om erin te kunnenOp mijn transactieoverzicht staat dat ik een minuut na het inchecken voor 4 euro ben overgestapt ofzoiets?
Ben benieuwd hoe ze reageren op je mail!
Thanks KwakDat is lief!
Beterschap lastpost!
Dan hoort er toch te staan iets van je saldo in het scherm? Bij mij stond er "overstap ok" toen ik door het poortje gingquote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan hou je hem te lang bij het poortje en checkt hij je weer in (kan gebeuren.. bij zo een overstap punt)
Nee toch? Ik krijg altijd "probeer opnieuw" als ik hem er te lang voorhou, maar hij probeert me nooit weer in te checken.quote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan hou je hem te lang bij het poortje en checkt hij je weer in (kan gebeuren.. bij zo een overstap punt)
Hm.. Ja soms zegt hijquote:Op maandag 23 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan hoort er toch te staan iets van je saldo in het scherm? Bij mij stond er "overstap ok" toen ik door het poortje ging
Maf. Dat heb ik gelukkig nooit. Maar volgens mij staat mijn kaart te gevoelig afgesteld, ik krijg altijd dat 'probeer opnieuw' direct na het in-/uitchecken. Ben ook de enige die dat heeft ofzo xD hij doet het nooit normaal.quote:Op maandag 23 november 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja soms zegt hij
je bent afgemeld
maar dan ben je te langzaam en staat er weer: je bent aangemeld oid
maar zou niet moeten horen
Mijne ook!quote:Op maandag 23 november 2009 18:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maf. Dat heb ik gelukkig nooit. Maar volgens mij staat mijn kaart te gevoelig afgesteld, ik krijg altijd dat 'probeer opnieuw' direct na het in-/uitchecken. Ben ook de enige die dat heeft ofzo xD hij doet het nooit normaal.
En banketstaaf opwarmen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef loveli het volgende:
Ik ga bouillon en/of fond maken. Eerste keer, ben benieuwd.
Oeh, lekker!quote:
Je weet echt noooooooit wie ik bedoel hè, als ik aan docenten van de RUG refereerquote:
Oh, ik dacht al dat je die bedoelde.quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet echt noooooooit wie ik bedoel hè, als ik aan docenten van de RUG refereer. Ik bedoel die knakker van pragmatiek, jeweets
(alleen liep ik niet weg bij pragmatiek, maar bij tekstanalyse).
ah, die les hebben wij gisteren gedaanquote:Op maandag 23 november 2009 17:44 schreef conleche het volgende:
Damn, net hardgelopen in de stromende regen, maar ik wilde niet de 1e dag van mijn goede voornemens al weer verzaken.Ben maar ergens halverwege met Evy begonnen: 2-4-5-6-7 minuten, met telkens 2 min. wandelen ertussen. Nu gewoon maar weer om de dag. Béétje zelfdiscipline.
Zo lastpost, dat klinkt niet best. Beterschap.
Das mooi rukquote:
Ja! Hier zit er brocolli in de oven. M'n maaltijd is volledig op citroen gebaseerd: brocolli geroorsterd in citroen, vis uit de oven met citroen, pasta met een citroensaus.quote:
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!quote:
Bikkel!quote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Lekker andijvie gegeten net.
Zo de regen maar eens trotseren voor het sporten.
Precies.quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!
Mja, het lukt sowieso niet. Gewoon geen kracht voor om ook te letten op wat ik elke dag eet.quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!
Kost wel moeite maar zorg dat je genoeg goede dingen binnenkrijgt. Dat lukt je zo niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |