En banketstaaf opwarmen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef loveli het volgende:
Ik ga bouillon en/of fond maken. Eerste keer, ben benieuwd.
Oeh, lekker!quote:
Je weet echt noooooooit wie ik bedoel hè, als ik aan docenten van de RUG refereerquote:
Oh, ik dacht al dat je die bedoelde.quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet echt noooooooit wie ik bedoel hè, als ik aan docenten van de RUG refereer. Ik bedoel die knakker van pragmatiek, jeweets
(alleen liep ik niet weg bij pragmatiek, maar bij tekstanalyse).
ah, die les hebben wij gisteren gedaanquote:Op maandag 23 november 2009 17:44 schreef conleche het volgende:
Damn, net hardgelopen in de stromende regen, maar ik wilde niet de 1e dag van mijn goede voornemens al weer verzaken.Ben maar ergens halverwege met Evy begonnen: 2-4-5-6-7 minuten, met telkens 2 min. wandelen ertussen. Nu gewoon maar weer om de dag. Béétje zelfdiscipline.
Zo lastpost, dat klinkt niet best. Beterschap.
Das mooi rukquote:
Ja! Hier zit er brocolli in de oven. M'n maaltijd is volledig op citroen gebaseerd: brocolli geroorsterd in citroen, vis uit de oven met citroen, pasta met een citroensaus.quote:
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!quote:
Bikkel!quote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Lekker andijvie gegeten net.
Zo de regen maar eens trotseren voor het sporten.
Precies.quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!
Mja, het lukt sowieso niet. Gewoon geen kracht voor om ook te letten op wat ik elke dag eet.quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juist dan moet je beter voor jezelf zorgen!
Kost wel moeite maar zorg dat je genoeg goede dingen binnenkrijgt. Dat lukt je zo niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |