abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74942590
Het vorige deel: Slank #881: waar niemand een nieuwe wilde openen...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Kwak
pi_74942658
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
o en hai. ik word een beetje gallisch dat fok er steeds uit ligt...

en ik heb gehuild bij de logopedist (PMS week...ugh...)

maar ik heb wel google wave en niemand om mee te waven.

kusje voor Daph!
Kwak
pi_74942687
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.

(ik doe altijd mn best om het interessant te houden, maar sommige studenten zijn nóóit tevreden)
Eens. Ik ben ook zo iemand die dan extra hard gaat opletten en aantekeningen maken.

Ooh, hebben jullie ook weleens dat je gewoon verliefd zou kunnen worden op iemand z'n stem? Ik heb pas het album van Bertolf gekocht, mèn.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? maandag 23 november 2009 @ 17:32:20 #4
70532 loveli
N
pi_74942711
Gewoon, omdat ik 'em weer eens kan spammen.

crap in = crap out
pi_74942735
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.

(ik doe altijd mn best om het interessant te houden, maar sommige studenten zijn nóóit tevreden)
Dat mag. Maar ik ben er voor mijzelf. En ik ga ook liever niet naar hoorcolleges omdat ik er de concentratie niet voor heb. Merk ik dat ik (letterlijk) in slaap begin te vallen, dan ga ik naar buiten, tegen een slapend hoofd aankijken lijkt mij nog erger..
  Vis een optie? maandag 23 november 2009 @ 17:33:49 #6
70532 loveli
N
pi_74942745
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
en ik heb gehuild bij de logopedist (PMS week...ugh...)
Ik bij Rubinsteins interpretatie van Liszt.
crap in = crap out
  maandag 23 november 2009 @ 17:36:18 #7
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_74942820
tvp!
4 kilo in een week, 9 kilo de gehele afgelopen maand.
Lang leve het ziek zijn zullen we maar zeggen, was ik eindelijk van het gesnotter en de darmklachten af, blijk ik nu nog geen week later Mexicaanse griep opgelopen te hebben.
pi_74942990
tvp!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74943057
Damn, net hardgelopen in de stromende regen, maar ik wilde niet de 1e dag van mijn goede voornemens al weer verzaken. Ben maar ergens halverwege met Evy begonnen: 2-4-5-6-7 minuten, met telkens 2 min. wandelen ertussen. Nu gewoon maar weer om de dag. Béétje zelfdiscipline.

Zo lastpost, dat klinkt niet best. Beterschap.
pi_74943181
Beterschap Lastpost!
Ik ben blij dat ik weer beter ben, en ik was net een weekje ziek
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74943664
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef Phaidra het volgende:
Daph, ik kan meepraten over de OV-chip... Bij mij is 2x 4 euro afgeschreven (alsof ik vergeten zou zijn uit te checken), maar ik weet 100% zeker dat ik wél heb uitgecheckt. Ik moet namelijk op dat station poortjes openen, en dat heb ik gedaan, dus beetje raar dat ik niet zou hebben uitgecheckt . Ik heb er maar weer een mail tegenaan gestuurd...
Waardeloos. Nu je het zegt, ik moest ook poortjes openen om erin te kunnen Op mijn transactieoverzicht staat dat ik een minuut na het inchecken voor 4 euro ben overgestapt ofzoiets?
Ben benieuwd hoe ze reageren op je mail!

Thanks Kwak Dat is lief!

Beterschap lastpost!
pi_74943727
Ja hoi. Ik haat mijn verzekering.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_74943804
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
Dat ja. Zou dr zowat (ok laat dat zowat maar weg) jaloers van worden .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_74943833
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:02 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Waardeloos. Nu je het zegt, ik moest ook poortjes openen om erin te kunnen Op mijn transactieoverzicht staat dat ik een minuut na het inchecken voor 4 euro ben overgestapt ofzoiets?
Ben benieuwd hoe ze reageren op je mail!

Thanks Kwak Dat is lief!

Beterschap lastpost!
Dan hou je hem te lang bij het poortje en checkt hij je weer in (kan gebeuren.. bij zo een overstap punt)
pi_74943922
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan hou je hem te lang bij het poortje en checkt hij je weer in (kan gebeuren.. bij zo een overstap punt)
Dan hoort er toch te staan iets van je saldo in het scherm? Bij mij stond er "overstap ok" toen ik door het poortje ging
  maandag 23 november 2009 @ 18:12:47 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74943948
Hoi!

Verzopen kat meldt! En het onweert en de bliksem is blauw en de donder erg dichtbij *verstopt zich onder het bureau*

Even kijken wat ik nog kan bedenken!
Claudia: Weebee en gefeliciteerd met Ivan de Awesome Bebbeh! Ik lurk soms in OUD dus had hem stiekem al een beetje gezien
Een dikke virtual hug voor Shiny!
Co -->
Mo --> PM?
Lastpost: beterschaap!
Euhm... Wie/wat ben ik vergeten?

Lijstje!
O: twee sneetjes met leverworst
T: snee met leverworst en een beetje vruchtensap
L: bruine bagel met biologische jam
D: tortilla met gehakt en avocadomeukje
S: Ik denk dat ik maar thuis wat ga doen, want ik weet niet of ik nog naar buiten durf
T: nog een bakje Griekse yoghurt met een lepel jam denk ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74944005
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee toch? Ik krijg altijd "probeer opnieuw" als ik hem er te lang voorhou, maar hij probeert me nooit weer in te checken.
pi_74944019
Oeh, m'n vlees is al aardig mals aan het worden en het ruikt hier heerlijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74944025
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dan hoort er toch te staan iets van je saldo in het scherm? Bij mij stond er "overstap ok" toen ik door het poortje ging
Hm.. Ja soms zegt hij
je bent afgemeld
maar dan ben je te langzaam en staat er weer: je bent aangemeld oid

maar zou niet moeten horen
pi_74944078
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Ja soms zegt hij
je bent afgemeld
maar dan ben je te langzaam en staat er weer: je bent aangemeld oid

maar zou niet moeten horen
Maf. Dat heb ik gelukkig nooit. Maar volgens mij staat mijn kaart te gevoelig afgesteld, ik krijg altijd dat 'probeer opnieuw' direct na het in-/uitchecken. Ben ook de enige die dat heeft ofzo xD hij doet het nooit normaal.
  maandag 23 november 2009 @ 18:49:56 #21
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74944182
TVP net zeiknat geregend, nu setje droge kleren aan en weer terug de regen in om een uur te spinnen yay wat houd ik toch van dit soort dagen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 23 november 2009 @ 18:58:16 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_74944443
Bedankt allen.
Weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen, zo erg verveel ik me ondertussen na al die dagen thuis hangen zonder energie en puf, hobby's genoeg maar alles voelt te zwaar aan.
Wens m'n werkgever ondertussen ook een nekschot toe, idioot dat het is.

"Vervelend voor je, maar je moet er morgen om 9 uur zijn" terwijl ik even daarvoor vermeld dat ik de griep heb, nog steeds koorts heb met alle bijbehorende rotte klachten én ook nog eens aan de medicatie moet voor een bacteriële longinfectie.
Nou ik zal er zijn hoor, om een kwartier later mezelf maar volledig ziek te melden (doe nu lichte dienst intern na arbo-arts bezoek) en weer me bed in te duiken.
Laatste krediet verspeelt ie zo wel bij me zeg, voor overwerk en oproepbelletjes als iemand niet kan mag ie ook een ander zoeken als ik weer beter ben.
pi_74944794
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maf. Dat heb ik gelukkig nooit. Maar volgens mij staat mijn kaart te gevoelig afgesteld, ik krijg altijd dat 'probeer opnieuw' direct na het in-/uitchecken. Ben ook de enige die dat heeft ofzo xD hij doet het nooit normaal.
Mijne ook!

IEEEEEH BLIKSEM
HOOSBUIEN
  Vis een optie? maandag 23 november 2009 @ 19:09:29 #24
70532 loveli
N
pi_74944844
@Lastpost: pas je op dat je geen collega's besmet?

Ik ga bouillon en/of fond maken. Eerste keer, ben benieuwd.
crap in = crap out
  maandag 23 november 2009 @ 19:10:46 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74944895
Lastpost: idd! Volgende keer bij binnenkomst heul hard in die vent zn smoelwerk hoesten, see how he likes it!

"Pardon "
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')