abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74939253
Ik weeg al twee weken 67 kg. Bijna terug op mijn oude gewicht, ondanks dat het de tijd van de maand is. Oew yeah.

Lijstje:
O boterkoek, kopje chocolademelk
L dubbele boterham met paté en mosterd
T schijf verse ananas, pot thee
D aardappelsoep, boterham met kaas
T whiskietje, peer
pi_74939331
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar moet je heen dan??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met filet A. en sjalot
T: peer
L: pindasoep met groenten en kip
T: 100 gram citroenkwarktaart yoghurt
T: wodka, 25 gram katjang of 30 gram light chips
D: gehaktbrood met snijbonen

Leuk! Olympische sporter/kerstvrouwtje/zuster?

Ik ga naar Awake!
pi_74939366
Leuke foto's ook !
pi_74939489
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk! Olympische sporter/kerstvrouwtje/zuster?

Ik ga naar Awake!
Ja het waren de winterspelen, vandaar het bont (ik was pas om 8 uur 's ochtends thuis )

Wat is de dresscode dan voor Awake, of is die er niet?

En thanx DaD!!
pi_74939563
Aaah zo! Leuk!!

Hm..... Nee die is er niet volgens mij, ik heb meestal een zwarte glimmende broek aan en een zwart shirtje dus dat is een beetje saai

http://www.awakenings.nl/feesten/136/awakenings-weekender/
pi_74939581
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
Second that!

Nu even bijlezen, lekker makkelijk met die downtime.

Ik heb wel vast een lijstje, zodat jullie je allemaal beter kunnen voelen over die van jullie.
O: 2 sneetjes brood met grillworst en mosterdsaus
L: broodje kroket met fritessaus en mosterd bij een tankstation
T: bakje Activia
D: Burritos, samen met vriendje een biertje
T: fruit, glaasje wijn
Are you pondering what I'm pondering?
pi_74939841
Ik moet eigenlijk verhuizen en schoonmaken maar ik heb meer zin om naar de film te gaan..
pi_74939898
Co, wat ben je mooi! Van die 2 kilo meer zie ik echt heulemaal niks!! Ik ken maar bar weinig mensen van 18 die zulke korte rokjes kunnen hebben hoor...

Mo, ik ben ook errug benieuwd naar je jurk!

Claudia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ivan! Niet te hard zijn voor jezelf hoor, zo vlak na de bevalling!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 23 november 2009 @ 16:14:00 #284
70532 loveli
N
pi_74940034
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, wat ben je toch een verdomd lekker wijf.
dito
crap in = crap out
  maandag 23 november 2009 @ 16:14:55 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74940070
Co
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74940277
voor SDB, fijn dat het alweer wat beter gaat.

Ik ben ook erg benieuwd naar de jurk van Mo, beetje laat maar mag ik ook een PM?

Claudia gefeliciteerd!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_74940538
Wat een dag Eerst een uur en 45 minuten in de bus gezeten onderweg naar mijn werk, natuurlijk toen ik naar kantoor liep: het begint keihard te regenen, fijn. Natte sokken Bij het uitchecken in de bus zie ik dat mijn OVchipkaartsaldo negatief is, dus kan ik niet meer reizen. Dichtstbijzijnde oplaadpunt is 3 km ver weg, dus ik om 13.00 met de bedrijfsauto naar punten toe waar een oplaadapparaat zou moeten hangen. Die waren er dus niet. Ik weer terug naar kantoor, zonder OV chipkaart saldo. Gelukkig kon vriendje me wegbrengen naar een metrostation Er bleek dus 4 euro te zijn afgeschreven terwijl mijn in- en uitchecken ook zijn geregistreerd Op die 4 euro had ik iig met de bus meegekund.

Sinds het middaguur enorme last van mijn rug, echt niet fijn. Mijn nek deed al zeer vanaf vanochtend, dus ik ben weer kreupele henkie

lijst:
O: yoghurt (friese vlag)
B: 1,75 uur reizen met OV, waarvan 25 minuten wandelen
T: cupasoup kerrie met croutons
L: bruine boterham ossenworst, bruine boterham filet americain, witte boterham boter en vruchtenhagel, witte boterham boter en vlokken
b: 1,5 uur reizen met OV, waarvan 15 minuten wandelen
T: Spa en fruit, stuk speculaar/chocoboy/ommetjes
D: wat de pot schaft

En nu ben ik moe .
pi_74940677
Kookvraagje!

Ik heb een recept waarin staat dat ik het vlees een goed uur moet laten stoven. Op de verpakking van het vlees staat echter 2,5 uur sudderen. Welke moet ik nu aanhouden? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74940776
Het recept..
pi_74940802
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kookvraagje!

Ik heb een recept waarin staat dat ik het vlees een goed uur moet laten stoven. Op de verpakking van het vlees staat echter 2,5 uur sudderen. Welke moet ik nu aanhouden? .
Meestal hoe langer hoe lekkerder. Ligt er ook een beetje aan of je het in stukjes hebt moeten snijden voor dat recept, dan gaat het wel sneller, maar het is bij mij iedere keer anders. Soms is het na 2 uur wel goed, soms duurt het langer. Maar na 1 uur lijkt me stug, dat het dan al lekker mals is. Ik neem aan dat het om rundvlees gaat?

En dank iedereen voor de complimentjes.

@Pief, zit je nog niet in je nieuwe huisje dan??
pi_74940842
Jawel, maar ik moet nog best veel verhuizen, en ik was bijna iedere keer alleen + ik woon op 4 hoog zonder lift nu..

Alle kleine dingen staan er al, maar gister had ik bijv. nog geen kasten dus al mijn spullen lagen overal. Nu heb ik hier wel een kast maar die moet ik nog "even" in elkaar zetten!
pi_74940878
Rundvlees ja, en niet in stukjes. Dan ga ik zo maar snel even naar de supermarkt voor azijn en dan zet ik het daarna maar op! Kan het ook te láng stoven?
  maandag 23 november 2009 @ 16:41:04 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_74940989
DaD: nee, ik laat het soms weleens een dag stoven op een heel klein pitje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_74941037
Je zou kunnen proeven na een uur? Misschien wil het recept wel een heel ander resultaat?
pi_74941051
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Tinkepink het volgende:
DaD: nee, ik laat het soms weleens een dag stoven op een heel klein pitje
Oooh, dan zet ik het zometeen gewoon op. We eten toch pas tegen 8 uur, dan is het dan sowieso lekker mals. Dank!
  Vis een optie? maandag 23 november 2009 @ 16:51:06 #296
70532 loveli
N
pi_74941333
Yay. Mijn weekend kan niet echt meer voller. Planning was vr 9.30-18.00, za 9.30-23.00, zo 9.30-18.00. Kan er niets van afzeggen, verplichte aanwezigheid. Nu komt er 'even' een vergadering bij, donderdagmiddag starttijd 16.00, geen eindtijd.
Als het tegenzit gaat dat tot na middernacht door...
crap in = crap out
  maandag 23 november 2009 @ 16:59:03 #297
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74941584
hoe langer hoe lekkerder inderdaad, DaD!

@ Loveli: wat voor werk doe jij eigenlijk?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? maandag 23 november 2009 @ 17:09:36 #298
70532 loveli
N
pi_74941982
PM

Het zijn 2 dagen echt werk, 2 dagen cursus voor mezelf en nog 1 dag werkgerelateerd vergaderen.
crap in = crap out
pi_74942077
Daph, ik kan meepraten over de OV-chip... Bij mij is 2x 4 euro afgeschreven (alsof ik vergeten zou zijn uit te checken), maar ik weet 100% zeker dat ik wél heb uitgecheckt. Ik moet namelijk op dat station poortjes openen, en dat heb ik gedaan, dus beetje raar dat ik niet zou hebben uitgecheckt . Ik heb er maar weer een mail tegenaan gestuurd...

Mijn lijstje is best netjes:
O: brinta
T: kop automaten-choco, 2 mandarijnen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: griekse yoghurt met honing
T: cherry-tomaatjes
D:?? vriendje doet boodschappen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74942393
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef P.F het volgende:

[..]

O dan ga ik ook wel eens weg Je geeft toch zelf een saai college..
ik vind dat ronduit onbeschoft. het kan niet altijd feest en leuk zijn. sommige docenten zijn beter dan anderen in colleges "leuk" maken, maar soms is stof gewoon saai en ik vind persoonlijk dat je je er maar overheen te zetten hebt.

(ik doe altijd mn best om het interessant te houden, maar sommige studenten zijn nóóit tevreden)
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')