wat kijk jijquote:Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
Gvd, dagdag, tyf eens op. Zwakzinnige.![]()
Wtf, plast ze nu over hem.![]()
Je voelt je zeker wel thuis op het ROC he? Getuige je taalgebruik.quote:Op zondag 22 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij vraagt het toch? Dan geef ik antwoord.
Kankerkneus
Geil hoor, dat SM.quote:Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
Gvd, dagdag, tyf eens op. Zwakzinnige.![]()
Wtf, plast ze nu over hem.![]()
Spuiten en slikken.quote:
Volgens mij houden veel mensen wel van lichte SM, maar dit.quote:
Dat heb ik niet gehoord.quote:Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ze braakte toch ook zei ze, of niet?
Vrienden van me die op het vwo en hbo zitten, gebruiken ook gewoon kanker hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je voelt je zeker wel thuis op het ROC he? Getuige je taalgebruik.
Ik ziet hem niet.quote:
spuiten & slikkenquote:Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar the fuck hebben jullie het over![]()
![]()
Die is niet eens te zien joh, die is zich aan het verstoppen.quote:Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef Fascination het volgende:
Iehhhllll wat een kleine vieze piemel.![]()
Doe ik niet hoor. Maar ik ik constateer iets bij jou, vervelend he? Je hebt zo'n geringe woordenschat dat jij altijd maar kanker roept, gewoon door gebrek aan woorden. 1 keer kanker zeggen doet iedereen wel is, maar zo frequent als jij dat doet doet maar een heel klein selectief groepje zwakzinnigen.quote:Op zondag 22 november 2009 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vrienden van me die op het vwo en hbo zitten, gebruiken ook gewoon kanker hoor.
Woorden relateren aan opleidingsniveau.
Aan het begin zag je hem heel fftjes.quote:Op zondag 22 november 2009 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die is niet eens te zien joh, die is zich aan het verstoppen.
Jij denkt mij te kennen?quote:Op zondag 22 november 2009 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor. Maar ik ik constateer iets bij jou, vervelend he? Je hebt zo'n geringe woordenschat dat jij altijd maar kanker roept, gewoon door gebrek aan woorden. 1 keer kanker zeggen doet iedereen wel is, maar zo frequent als jij dat doet doet maar een heel klein selectief groepje zwakzinnigen.
Ik roep ook altijd kankerquote:Op zondag 22 november 2009 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor. Maar ik ik constateer iets bij jou, vervelend he? Je hebt zo'n geringe woordenschat dat jij altijd maar kanker roept, gewoon door gebrek aan woorden. 1 keer kanker zeggen doet iedereen wel is, maar zo frequent als jij dat doet doet maar een heel klein selectief groepje zwakzinnigen.
Pretendeer ik dat?quote:
Ik roep het ook wel eens. Maar niet bij elke zin, ben geen mocroquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:
quote:
Als ik volgens jou zo zwakzinnig ben, waarom zitten we dan allebei op het mbo?quote:Op zondag 22 november 2009 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ligt nogal precair bij mijquote:Op zondag 22 november 2009 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik volgens jou zo zwakzinnig ben, waarom zitten we dan allebei op het mbo?
Zullen we het weer hebben over die cheap-achtige beestenquote:
Pre-wattes?quote:
wie?quote:
quote:
Gevoelig/lastig.quote:
Dat kun je toch wel opmaken uit die zin?quote:Op zondag 22 november 2009 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat betekend precair?
Arbitrair.quote:Op zondag 22 november 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Php doet zich voor als een intelligente jongen, maar dat is hij helemaal niet
Maar jij denkt dus dat je heel slim bent enzo?quote:Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Arbitrair.
Leuke one-liner, nog nooit gehoord enzo.
Pauper, shage is voor het proletariaat. Sigaretten zijn voor de heren.quote:Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Eens even een lekker shagje pielen
Marlboro.quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pauper, shage is voor het proletariaat. Sigaretten zijn voor de heren.
Ik prefereer Marlboro.
Neu, want zo doe ik me ook helemaal niet voor. Ik weet wat ik weet. En dat zeg ik. Ik zeg ook dat ik vrachtwagenwassen als bijbaantje heb. Net zoals ik MBO doe. Maar ik vertel ook de andere kanten, dat ik bijv vavo ga doen.quote:Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus dat je heel slim bent enzo?
is zij de nieuwe krentenbol ?quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Suusje-V
Kan nog niet tippen aan rainbows.quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Suusje-V
Wat?quote:
Dit legt alles uit:quote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe kan je daar met So is your face op reageren
Nee hoor, bij php weet je het nooit!quote:Op zondag 22 november 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel opmaken uit die zin?
En dan Marlboro rokenquote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik prefereer Marlboro.
Pubers die voor het eerst een sigaretje roken, roken Marlboro.quote:
Ik vind Suusje best welquote:Op zondag 22 november 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pubers die voor het eerst een sigaretje roken, roken Marlboro.![]()
Ik vind Suusje-V overigens niets. Raar bekkie.
Normaal gesproken rook ik ook gewoon sigaretten hoor, maar die van mij zijn op.quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik prefereer Marlboro.
quote:
wat voor een hunt?quote:Op zondag 22 november 2009 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog drie minuten tot de hunt
Daarna pitten
Is de hunt er niet, dan ga ik alsnog pitten
Nee, de iBood huntquote:
Nee dan is het goed.quote:Op zondag 22 november 2009 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Normaal gesproken rook ik ook gewoon sigaretten hoor, maar die van mij zijn op.
ik heb anders wel een hekel aan fagsquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb anders wel een hekel aan fags![]()
klote lui op hun opgevoerde scooters
Nice, in Amsterdam?quote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens tequila gedronken met een Noor, m'n sokken in een gracht gegooid omdat ik een eendje wilde redden, gediscussieerd over negers die muziek maken op straat, 3 fietsen in een gracht gegooid en m'n veters laten strikken door een barmeisje.
stoerquote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens tequila gedronken met een Noor, m'n sokken in een gracht gegooid omdat ik een eendje wilde redden, gediscussieerd over negers die muziek maken op straat, 3 fietsen in een gracht gegooid en m'n veters laten strikken door een barmeisje.
Eerst een feestje in mijn hometown bij een meisje van m'n oude school, toen naar Amsterdam nog. Begon op 't Leidse maar ik weet niet waar ik allemaal ben geweestquote:Op maandag 23 november 2009 00:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nice, in Amsterdam?
Waar ben je heen geweest dan?
hooligan for life hequote:Op maandag 23 november 2009 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent pas stoer, met je stadionverbod.
De huntquote:Op zondag 22 november 2009 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog drie minuten tot de hunt
Daarna pitten
Is de hunt er niet, dan ga ik alsnog pitten
Ossquote:
Puttenquote:
haiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 23 november 2009 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom me even melden
U gaat werkelijk rusten?quote:
Gaat moeilijk, kom altijd lastig in slaapquote:
Lee Hottiequote:
Quadcore?quote:
Ja, Q9650quote:
Wat? Php wil zijn foto's liever niet gepost, nou dan wil hij ze liever niet gepost. PUNTOS.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Php wil zijn foto's liever niet gepost, nou dan wil hij ze liever niet gepost. PUNTOS.
Als dat jou zou gebeuren zou ik ook mijn volledige medewerking verlenen!
Why, die dingen gaan toch snel genoeg.quote:Op maandag 23 november 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, Q9650
Hopelijk komt ie dinsdag gewoon al binnen, kan ik hem meteen overklokken
Dankjequote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Php wil zijn foto's liever niet gepost, nou dan wil hij ze liever niet gepost. PUNTOS.
Dan gaan ze nog snellerquote:Op maandag 23 november 2009 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Why, die dingen gaan toch snel genoeg.
Wtfquote:Hoi
Ok,
Mvg,
Ga jij nog wat pikante foto's van jezelf posten?quote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat moet ie nog meer zeggen danquote:Op maandag 23 november 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
Ik vertel die gast zo dat het geld overgemaakt is en wat mijn adres is:
[..]
Wtf
Je computer is zo snel als zijn langzaamste onderdeel.quote:Op maandag 23 november 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan gaan ze nog sneller
Hij is standaard 3ghz en ik kan er makkelijk 4ghz uitslepen met mijn RAM en koeling.
Misschien iets in de trant vanquote:Op maandag 23 november 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat moet ie nog meer zeggen dan?
Maarja, die gast is niet van Nederlandse afkomst dus dat zal het wel zijnquote:Hoi,
Oke, zodra het geld op mijn rekening staat zal ik de processor opsturen en de track & trace code mailen.
Mvg,
En vervolgens smelt dat ding tegen je moederbord aanquote:Op maandag 23 november 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan gaan ze nog sneller
Hij is standaard 3ghz en ik kan er makkelijk 4ghz uitslepen met mijn RAM en koeling.
2 jongens met bril en lang haar zaten voor jou in de bus over World of Warcraft te praten terwijl ze, verkleed, op weg waren naar een LARP party?quote:Op maandag 23 november 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je computer is zo snel als zijn langzaamste onderdeel.
HEB IK GELEERD IN DE BUS.
Gekke Gerritquote:
Een paar gig intern?quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En vervolgens smelt dat ding tegen je moederbord aan! Gooi er dan paar gig intern.
Zo'n beetje wel ja.quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 jongens met bril en lang haar zaten voor jou in de bus over World of Warcraft te praten terwijl ze, verkleed, op weg waren naar een LARP party?
[..]
Gekke Gerrit
En toen begon jij zo van:quote:
Ik zag hem gisteren al in de MTV Charts opduiken, opzich wel een leuk vrolijk nummer maar ik vind die hele hoge vocalen ook weer een beetje gayquote:
Neequote:Op maandag 23 november 2009 00:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En toen begon jij zo van:
"Zo, zijn jullie nog maagd jongens? Zal ik jullie eens..."
Ik vind het niet zo.quote:
Waarover? En succes ermeequote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! En nu ga ik slapen, tentamen over 8 uur.
Trusten en succes morgen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! En nu ga ik slapen, tentamen over 8 uur.
Ik zat dus zo door die chart heen te bladeren omdat ik wel weer zin had om wat nieuwe nummers aan mijn library toe te voegen maar echt meer dan 75% van die chart is niggermusic of lady gagy/katy perry/britney spears shitquote:Op maandag 23 november 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren al in de MTV Charts opduiken, opzich wel een leuk vrolijk nummer maar ik vind die hele hoge vocalen ook weer een beetje gay
Eventjes luisteren.quote:
Heb hem zojuist voor de 5e keer vandaag bekeken, hij blijft meesterlijkquote:Op maandag 23 november 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
Vind al die details in die clip zo tofnet zoals die move uitleg enzo
Deze vind ik wel chill klinkenquote:Op maandag 23 november 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Ja die had ik al gezienwel leuk
Maar je moet deze anders proberen van ze Japsnars, is wat andersmaar minstens even mooi (al zegt dat voor jou nou minder
!)
Die was ook wel lachen ja. Ik vind de deuntjes allemaal wel leuk maar het mist inderdaad een soort van climax.quote:Op maandag 23 november 2009 01:26 schreef Maisnon het volgende:
Had ook zo'n ander nummer van Flair geluisterd, Better than Prince. Dat idee is wel geniaalin alles is ie cooler dan Prince
Maar ik vind het wel af en toe jammer dat het zo rustig blijft
Dat zeiden ze bij Calvin Harris ook en die nieuwe vond ik toch niet verkeerd.quote:Op maandag 23 november 2009 01:41 schreef Maisnon het volgende:
Nja ik hoorde overal dat het nieuwe album dus ruk was in vergelijking met het vorigedaarom was ik er nog niet aan begonnen
Dat hele album is tof, best veel variëteit tussen de nummers maar wel allemaal even tof.quote:Op maandag 23 november 2009 02:21 schreef Maisnon het volgende:
One Pure Thought is trouwens leuk he van Hot Chipik had daar ooit een user icon van
Justin-Timberlake-achtig?quote:Van het Justin Timberlake-achtige Shake a Fist naar de zomerse pop van Ready for the Floor, van het r&b-achtige Bendable Positions richting de zeikerige We're Looking for a Lot of Love.
Typo, ik bedoelde r&bquote:Op maandag 23 november 2009 02:37 schreef Maisnon het volgende:
Tussen hiphop en r&b zit ook best wat verschil hemaar toch
Ik heb er nog 3. De oude (zo'n witte baksteenquote:Op maandag 23 november 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gameboy![]()
Pijltjestoets-afdruk in je duim.![]()
Eigenlijk wel zonde dat ik dat ding verkocht had.. maar goed.
Hmmm, relatief laag faalgehalte.quote:Op maandag 23 november 2009 08:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Financial Accounting, ik ga falen!
Ja joepie, ik mag zo een half uur gaan fietsenquote:
Beter. Ik heb zo een biologie repetitie en engels presentatiequote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, relatief laag faalgehalte.
Lekker nummertjequote:Op maandag 23 november 2009 02:31 schreef Japsnars het volgende:
Sommige userreviews, he:
[..]
Justin-Timberlake-achtig?
Dit is toch totaal geen JT
En bendable posable is totaal geen hip-hop
Ik wel maar ik doe het niet anders ben ik vanavond weer wakkerquote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil ook slapen maar ik heb er de tijd niet voor
Het regent al de hele nacht als een mofo.(quote:Op maandag 23 november 2009 11:27 schreef Japsnars het volgende:
First report from the outside:
het is kenkernat hier buiten
Orphan (als je van dat soort films houdt) of The Hangover (erg leuk).quote:Op maandag 23 november 2009 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie weet er nog goeie nieuwe films?
Net Zombieland gekeken, erg vermakelijke film, gisteren Gamer, ook erg vermakelijk!
Maar nu ben ik out of ideas
Dat klinkt wel leuk opzich.quote:Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Okay, deze dandie is niet electronisch
Ja fucking irritantquote:Op maandag 23 november 2009 15:10 schreef Maisnon het volgende:
FOK! online, FOK! offline, FOK! online, FOK! offline
Ik heb trouwens Twilight gezien, haha
Dat zou geen fout geweest zijn.quote:
WAT STEEL JE M'N GRAP NOU!quote:Op maandag 23 november 2009 15:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat ze een fout heeft gemaakt.
Mbo'ers moeten ze verplicht tot 19:00 lesgeven en laten leren. Misschien dat ze dan toch nog een beetje intelligentie vergaren.quote:Op maandag 23 november 2009 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ben weer thuis, was mooi kort relaxt dagje.
Ja. Stumper hij heeft geen smaak net als een paar anderen hier.quote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
S. Seagal, weet je nog dat Syb-Rund zei dat hij die chick die jij postte niks vond?
Ik denk dat die jongen een enorme casanova is die iedere week met een bikinimodel in bed ligt. Zie deze post:quote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Stumper hij heeft geen smaak net als een paar anderen hier.
Over:quote:Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
*ril* zelfs als ik bezopen zou zijn zou ik haar niet willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 23 november 2009 16:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen een enorme casanova is die iedere week met een bikinimodel in bed ligt. Zie deze post:
[..]
Over:Gaaaasst. Waar is hij mee bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou nicollete wel doen btw. Ze is geen 9 maar wel te doen.
Zij is wel 9 wat vind je van haarquote:Op maandag 23 november 2009 16:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gaaaasst. Waar is hij mee bezig.![]()
Ja inderdaad. Beetje vreemd hoofd maar dat lichaam is weinig mis mee. En Syb-rund... tsja.quote:Op maandag 23 november 2009 16:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gaaaasst. Waar is hij mee bezig.![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zij is wel 9 wat vind je van haar
[ afbeelding ]
Wel potentie opzich.quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Ardennenquote:Op maandag 23 november 2009 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Damn de Ardennen heeft net ook echt een grote storm gehad
Bek houden.quote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
S. Seagal, weet je nog dat Syb-Rund zei dat hij die chick die jij postte niks vond?
GROTE PRAAT ALLEZquote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Stumper hij heeft geen smaak net als een paar anderen hier.
[..]
[ afbeelding ]
Haal die koeienstront uit je ogen!quote:
Ja manquote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat lees ik nou verslapen voor college booyke.
Haha jij bent een pinda.quote:Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haal die koeienstront uit je ogen!
Jaloers?quote:
[..]
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzoquote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mbo'ers moeten ze verplicht tot 19:00 lesgeven en laten leren. Misschien dat ze dan toch nog een beetje intelligentie vergaren.
Ik ben een WO'er en ik had school van 11 tot 1.quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzo
De club van mensen die 'twilightquote:
Ik ben een WO'er en ik had school van 9 tot 11.quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzo
ja mag het?quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De club van mensen die 'twilight!' zeggen?
9 tot 2quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even jullie mening nodig boyz. Zaterdag in da club zat Seagal een sma te regelenAlleen had ze een vriendin bij zich (kort haar, koulo lelijk). En hij werd boos omdat onze homeboy die ugly sma niet wilde afleiden. Wat zouden jullie doen?
Een broeder helpen of hem zijn eigen zaken laten regelen omdat je geen kort pittig kapsel smatje aan je vast wil hebben.
Idd. Php komt met wederom een faalopmerking!quote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
9 tot 2Kensurrr lang. MIjn gemiddelde dag is 2 uurtjes.
Ik ook, het is immers geen verplichting om aanwezig te zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
Nou en, ik bepaal zelf altijd hoelaat ik weg ga.
Hoewel het je plicht is als wingman, moet je gefocused zijn op je taak. Als je nog wil scoren op dezelfde avond zal dit tot gezichtsverlies leiden, en is het wenselijk niet als wingman op te treden.quote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even jullie mening nodig boyz. Zaterdag in da club zat Seagal een sma te regelenAlleen had ze een vriendin bij zich (kort haar, koulo lelijk). En hij werd boos omdat onze homeboy die ugly sma niet wilde afleiden. Wat zouden jullie doen?
Een broeder helpen of hem zijn eigen zaken laten regelen omdat je geen kort pittig kapsel smatje aan je vast wil hebben.
Zet er even bij dat ze aan het cockblocken was en dat die korte pittige geinteresseerd was in DD.quote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vrijetijdswetenschappen?quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een WO'er en ik had school van 11 tot 1.
We zitten redelijk vol. Ik zal kijken.quote:
Oh, als ik dat te vaak doe heb ik de leerplicht ambtenaar voor de deur staan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, het is immers geen verplichting om aanwezig te zijn.
Die de minste tanden heb kauwen het meest.quote:Op maandag 23 november 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar ook een student vrijetijdswetenschappen heeft het beter voor elkaar dan jij.
Ze lijkt op Stephanie Sadorra.quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook wel nodig, dat vmbo-tuig moet in 't gareel gehouden worden.quote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, als ik dat te vaak doe heb ik de leerplicht ambtenaar voor de deur staan.
En kauwen zul je. Van 9 tot 5 voor een minimumloontje welteverstaan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die de minste tanden heb kauwen het meest.
durrrquote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die de minste tanden heb kauwen het meest.
Dankje.quote:Op maandag 23 november 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoewel het je plicht is als wingman, moet je gefocused zijn op je taak. Als je nog wil scoren op dezelfde avond zal dit tot gezichtsverlies leiden, en is het wenselijk niet als wingman op te treden.
Groetjes,
Lakitu, love-doctor & allround expert
Ik wist dat die reactie zou komen.quote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig, dat vmbo-tuig moet in 't gareel gehouden worden.
Ja dat laatste lul jequote:Op maandag 23 november 2009 16:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zet er even bij dat ze aan het cockblocken was en dat die korte pittige geinteresseerd was in DD.
Helpen. Zo moeilijk is dat niet en tegen de tijd dat ze gaat plakken moet SS al zo ver zijn dat je weer bot kunt doen tegen die lelijke.quote:Op maandag 23 november 2009 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
WERKUHHH FOK DIPLOMA'S!!quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komen.![]()
![]()
![]()
Jamaar school is saai, ik wil gewoon werkuh!!!!!!!
Grappig. Dacht meer iets voor mezelf te beginnen, maar je mag altijd solliciteren hoor!quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En kauwen zul je. Van 9 tot 5 voor een minimumloontje welteverstaan.
Anders kun ie altijd nog naar de "Kristen Stewartquote:Op maandag 23 november 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We zitten redelijk vol. Ik zal kijken.
Hij vroeg het aan mij verdomme. Voorzover ik weet ben jij geen love-doctor & allround expert.quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpen. Zo moeilijk is dat niet en tegen de tijd dat ze gaat plakken moet SS al zo ver zijn dat je weer bot kunt doen tegen die lelijke.
En als SS met die chick gaat, moet je die lelijke aantikken en naar haar vriendin en SS wijzen, en dan dit:quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpen. Zo moeilijk is dat niet en tegen de tijd dat ze gaat plakken moet SS al zo ver zijn dat je weer bot kunt doen tegen die lelijke.
Ik heb het gezworen aan je. Echt het is zo.quote:
Is Robert Pattinson die vampier? Ik snap echt niet wat vrouwen daarin zien.quote:Op maandag 23 november 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders kun ie altijd nog naar de "Kristen Stewart", "Robert Pattinson
" of "Stephanie Meyer
" club, toch?
Ja en dan is ze los en sleurt ze die vriendin van haar weer weg. Niet foolproof je methode.quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je aan je startkapitaal dan? En ik denk dat je met een eigen bedrijfje wel meer bezig bent dan met een 9 tot 5-baan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grappig. Dacht meer iets voor mezelf te beginnen, maar je mag altijd solliciteren hoor!
Me boi. R & R voor jou.quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En als SS met die chick gaat, moet je die lelijke aantikken en naar haar vriendin en SS wijzen, en dan dit:
[ afbeelding ]
Idd, ik zou er bijna een topic over openenquote:Op maandag 23 november 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Vmbo'ers die denken voor zichzelf te beginnen! Beginnen als assistent-tuinman in m'n achtertuin, dat zal je.
Hoofdtuinman moet minstens van hbo-niveau zijn
waarquote:
Nee, maar toen ik langs scrollde dacht ik eerst dat zij dat was.quote:
Obsessief.quote:Op maandag 23 november 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik langs scrollde dacht ik eerst dat zij dat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |