En als SS met die chick gaat, moet je die lelijke aantikken en naar haar vriendin en SS wijzen, en dan dit:quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpen. Zo moeilijk is dat niet en tegen de tijd dat ze gaat plakken moet SS al zo ver zijn dat je weer bot kunt doen tegen die lelijke.
Ik heb het gezworen aan je. Echt het is zo.quote:
Is Robert Pattinson die vampier? Ik snap echt niet wat vrouwen daarin zien.quote:Op maandag 23 november 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders kun ie altijd nog naar de "Kristen Stewart", "Robert Pattinson
" of "Stephanie Meyer
" club, toch?
Ja en dan is ze los en sleurt ze die vriendin van haar weer weg. Niet foolproof je methode.quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpen. Zo moeilijk is dat niet en tegen de tijd dat ze gaat plakken moet SS al zo ver zijn dat je weer bot kunt doen tegen die lelijke.
Hoe kom je aan je startkapitaal dan? En ik denk dat je met een eigen bedrijfje wel meer bezig bent dan met een 9 tot 5-baan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grappig. Dacht meer iets voor mezelf te beginnen, maar je mag altijd solliciteren hoor!
Me boi. R & R voor jou.quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En als SS met die chick gaat, moet je die lelijke aantikken en naar haar vriendin en SS wijzen, en dan dit:
[ afbeelding ]
Idd, ik zou er bijna een topic over openenquote:Op maandag 23 november 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Vmbo'ers die denken voor zichzelf te beginnen! Beginnen als assistent-tuinman in m'n achtertuin, dat zal je.
Hoofdtuinman moet minstens van hbo-niveau zijn
waarquote:
Nee, maar toen ik langs scrollde dacht ik eerst dat zij dat was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |