De Ardennenquote:Op maandag 23 november 2009 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Damn de Ardennen heeft net ook echt een grote storm gehad
Bek houden.quote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
S. Seagal, weet je nog dat Syb-Rund zei dat hij die chick die jij postte niks vond?
GROTE PRAAT ALLEZquote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Stumper hij heeft geen smaak net als een paar anderen hier.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zij is wel 9 wat vind je van haar
[ afbeelding ]
Haal die koeienstront uit je ogen!quote:
Ja manquote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat lees ik nou verslapen voor college booyke.
Haha jij bent een pinda.quote:Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haal die koeienstront uit je ogen!
Jaloers?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zij is wel 9 wat vind je van haar
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzoquote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mbo'ers moeten ze verplicht tot 19:00 lesgeven en laten leren. Misschien dat ze dan toch nog een beetje intelligentie vergaren.
Ik ben een WO'er en ik had school van 11 tot 1.quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzo
De club van mensen die 'twilightquote:
Ik ben een WO'er en ik had school van 9 tot 11.quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzo
ja mag het?quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De club van mensen die 'twilight!' zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |