Ja fucking irritantquote:Op maandag 23 november 2009 15:10 schreef Maisnon het volgende:
FOK! online, FOK! offline, FOK! online, FOK! offline
Ik heb trouwens Twilight gezien, haha
Dat zou geen fout geweest zijn.quote:
WAT STEEL JE M'N GRAP NOU!quote:Op maandag 23 november 2009 15:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat ze een fout heeft gemaakt.
Mbo'ers moeten ze verplicht tot 19:00 lesgeven en laten leren. Misschien dat ze dan toch nog een beetje intelligentie vergaren.quote:Op maandag 23 november 2009 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ben weer thuis, was mooi kort relaxt dagje.
Ja. Stumper hij heeft geen smaak net als een paar anderen hier.quote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
S. Seagal, weet je nog dat Syb-Rund zei dat hij die chick die jij postte niks vond?
Ik denk dat die jongen een enorme casanova is die iedere week met een bikinimodel in bed ligt. Zie deze post:quote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Stumper hij heeft geen smaak net als een paar anderen hier.
Over:quote:Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
*ril* zelfs als ik bezopen zou zijn zou ik haar niet willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 23 november 2009 16:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen een enorme casanova is die iedere week met een bikinimodel in bed ligt. Zie deze post:
[..]
Over:Gaaaasst. Waar is hij mee bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou nicollete wel doen btw. Ze is geen 9 maar wel te doen.
Zij is wel 9 wat vind je van haarquote:Op maandag 23 november 2009 16:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gaaaasst. Waar is hij mee bezig.![]()
Ja inderdaad. Beetje vreemd hoofd maar dat lichaam is weinig mis mee. En Syb-rund... tsja.quote:Op maandag 23 november 2009 16:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gaaaasst. Waar is hij mee bezig.![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zij is wel 9 wat vind je van haar
[ afbeelding ]
Wel potentie opzich.quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Ardennenquote:Op maandag 23 november 2009 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Damn de Ardennen heeft net ook echt een grote storm gehad
Bek houden.quote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
S. Seagal, weet je nog dat Syb-Rund zei dat hij die chick die jij postte niks vond?
GROTE PRAAT ALLEZquote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Stumper hij heeft geen smaak net als een paar anderen hier.
[..]
[ afbeelding ]
Haal die koeienstront uit je ogen!quote:
Ja manquote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat lees ik nou verslapen voor college booyke.
Haha jij bent een pinda.quote:Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haal die koeienstront uit je ogen!
Jaloers?quote:
[..]
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzoquote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mbo'ers moeten ze verplicht tot 19:00 lesgeven en laten leren. Misschien dat ze dan toch nog een beetje intelligentie vergaren.
Ik ben een WO'er en ik had school van 11 tot 1.quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzo
De club van mensen die 'twilightquote:
Ik ben een WO'er en ik had school van 9 tot 11.quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekker van 9 tot 2 les, heerlijk. Laat die gekke wo'rs maar zo lang naar school toe gaan. hahahaah, lekker partyflocke enzo
ja mag het?quote:Op maandag 23 november 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De club van mensen die 'twilight!' zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |