Dat zeiden ze bij Calvin Harris ook en die nieuwe vond ik toch niet verkeerd.quote:Op maandag 23 november 2009 01:41 schreef Maisnon het volgende:
Nja ik hoorde overal dat het nieuwe album dus ruk was in vergelijking met het vorigedaarom was ik er nog niet aan begonnen
Dat hele album is tof, best veel variëteit tussen de nummers maar wel allemaal even tof.quote:Op maandag 23 november 2009 02:21 schreef Maisnon het volgende:
One Pure Thought is trouwens leuk he van Hot Chipik had daar ooit een user icon van
Justin-Timberlake-achtig?quote:Van het Justin Timberlake-achtige Shake a Fist naar de zomerse pop van Ready for the Floor, van het r&b-achtige Bendable Positions richting de zeikerige We're Looking for a Lot of Love.
Typo, ik bedoelde r&bquote:Op maandag 23 november 2009 02:37 schreef Maisnon het volgende:
Tussen hiphop en r&b zit ook best wat verschil hemaar toch
Ik heb er nog 3. De oude (zo'n witte baksteenquote:Op maandag 23 november 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gameboy![]()
Pijltjestoets-afdruk in je duim.![]()
Eigenlijk wel zonde dat ik dat ding verkocht had.. maar goed.
Hmmm, relatief laag faalgehalte.quote:Op maandag 23 november 2009 08:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Financial Accounting, ik ga falen!
Ja joepie, ik mag zo een half uur gaan fietsenquote:
Beter. Ik heb zo een biologie repetitie en engels presentatiequote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, relatief laag faalgehalte.
Lekker nummertjequote:Op maandag 23 november 2009 02:31 schreef Japsnars het volgende:
Sommige userreviews, he:
[..]
Justin-Timberlake-achtig?
Dit is toch totaal geen JT
En bendable posable is totaal geen hip-hop
Ik wel maar ik doe het niet anders ben ik vanavond weer wakkerquote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil ook slapen maar ik heb er de tijd niet voor
Het regent al de hele nacht als een mofo.(quote:Op maandag 23 november 2009 11:27 schreef Japsnars het volgende:
First report from the outside:
het is kenkernat hier buiten
Orphan (als je van dat soort films houdt) of The Hangover (erg leuk).quote:Op maandag 23 november 2009 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie weet er nog goeie nieuwe films?
Net Zombieland gekeken, erg vermakelijke film, gisteren Gamer, ook erg vermakelijk!
Maar nu ben ik out of ideas
Dat klinkt wel leuk opzich.quote:Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Okay, deze dandie is niet electronisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |